Temat: Problemy z TomTom
Rafał K.:
Dziwne. W salonie pobieraliśmy mapy, dodatki i uaktualnienia bez żadnego problemu. Na czym on polega dokladnie?
W razie czego poproś o zwrot gotówki i kup mapę na karcie lub płycie. Pozdrawiam
Mysle, ze problem lezy w ich systemie obslugi. Po zaplaceniu i potwierdzeniu transakcji powinni albo udostepnic mape do sciagniecia albo tez przeslac emailem, zadna filozofia. W moim koncie na stronie TomTom stoi:
xxxxxxxx 28-lis-08 COMPLETED, Paid -- EUR 32.75
Poza tym nic wiecej. Otrzymalem niby "instrukcje" do sciagniecia mapy uzywajac TomTom Home, ktory zainstalowalem, mimo to nic sie nie dzieje, TTH uparcie twierdzi, ze nie ma "updates". Byla wymiana wiadomosci z obsluga, nic nie dala i sie urwala bez zakonczenia sprawy. Teraz nawet nie odpowiadaja.
Napisalem wiec emaila do szefa calej firmy, zobaczymy czy odpowie i zareaguje. Nie znam go osobiscie ale znam kogos kto go zna... Bedzie wstyd..
Andrzej P. edytował(a) ten post dnia 13.12.08 o godzinie 21:14