Piotr Słomka

Piotr Słomka redaktor naczelny,
właściciel,
Wydawnictwo FS

Temat: Bezradność w Play

Ku przestrodze, opowiem wam historię jak w ciągu 2 miesięcy przestałem być zadowolonym klientem play.
Jakieś 1,5 roku temu przeniosłem do Playa 2 numery z Plusa. Rewelacja, rachunki spadły mi z 500 na 250,- zł. Jedną umowę podpisałem na rok (bez telefonu), drugą na 2 lata z telefonem.
Umowa 1.
Przed zakończeniem umowy zadzwonił do mnie konsultant i przedstawił nową ofertę. Szybko dogadaliśmy się i zapomnialem o sprawie. Jakieś 2 miesiące później wracam z wakacji i czeka na mnie nowa fv, w której abonament na ten numer zamiast spaść wzrósł 2x. Dzwonię do BOK i okazuje się, że oferta, którą przedstawił mi konsultant jest już nieaktualna (wypadła z taryfy), tylko zapomnieli mi o tym powiedzieć. W związku z tym przedłużyli mi umowę automatem bez żadnej promocji. Pojechałem więc do salonu Play złożyć reklamację i jednocześnie wypowiedzenie umowy. Pani była bardzo miła aczkolwiek przekonała mnie, że zamiast reklamacji lepiej złożyć zażalenie na konsultanta. Wtedy byłem jeszcze zadowolonym i ufnym klientem więc bez problemu się zgodziłem (teraz już wiem, że to był bląd). Po trzech tygodniach dostałem odpowiedź, że bardzo im przykro i mogą mi jednorazowo dać 40 min gratis:) Na szczęście wypowiedzenie złożyłem więc tylko 2 miesiące płaciłem zawyżony abonamet.

Umowa 2.
W trakcie załatwiania spraw związanych z umową 1 postanowiłem zoptymalizować koszty związane z umową 2. Była to taryfa firmowa 250. Razem z miłą Panią konsultant obliczyliśmy, że opłaca mi się zerwać tą umowę (zapłacić karę), przejść do fresha a następnie podpisać nową umowę. Tak też zrobiłem,- złożyłem wypowiedzenie z przejściem na fresh. To miała być zwykła inżynieria finansowa a numer cały czas miał być aktywny. 20 września, w dniu wygaśnięcia umowy okazało się, że jest innaczej. Numer nie przeszedł automatycznie do fresha i został zawieszony. Od 3 dni usiłuje się dowiedzieć co się stało. Niestety nikt nie potrafi mi pomóc. Moje zgloszenie ma ciągle status "rozpatrywane". Konsultanci z infolini i z salonów nic nie wiedzą i karzą mi czekać aż rozpatrywanie zostanie zakończone.

Reasumując: powyższy ciąg zdarzeń doprowadził do tego, iż zostałem pozbawiony głównego numeru firmowego. Obecnie nie wiem dlaczego i kiedy go odzyskam. Nie będę się tutaj żalił jak komplikuje to funkcjonowanie firmy. Dla każdego prowadzącego własną działalność to oczywiste. Najgorsza jest jednak bezradność w starciu z armią ludzi (owszem miłych) z pod znaku nic nie wiem i nic nie mogę;- proszę czekać.
Jeśli ktoś ma kontakt do kogoś z P4, kto cokolwiek wie lub cokolwiek może to będę wdzięczny.
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Bezradność w Play

Może wizyta na stronie blogplay.pl coś pomoże...

konto usunięte

Temat: Bezradność w Play

Podejżewam, że Szanowny Pan rzecznik tym bardziej nic nie wie i nic nie może...

konto usunięte

Temat: Bezradność w Play

Może nie do końca w temecie, ale czy w PLAY jest jakieś telefoniczne centrum obsługi abonenta? Ma ktoś numer? Ile płaci się za połączenie?
Katarzyna Jankowska

Katarzyna Jankowska Psycholog i
Szkoleniowiec,
Orgnizator Evetów,
Dziennikarz...

Temat: Bezradność w Play

Marcinie,
http://www.playmobile.pl/pl/kontakt/

Przypuszczam, ze koszt jest zerowy.

Serdecznie pozdrawiam

P.S. Kiedys tez sie tego spoo naszukalam :)
Marcin Kierlanczyk:
Może nie do końca w temecie, ale czy w PLAY jest jakieś telefoniczne centrum obsługi abonenta? Ma ktoś numer? Ile płaci się za połączenie?

konto usunięte

Temat: Bezradność w Play

Katarzyna Jankowska:
Marcinie,
http://www.playmobile.pl/pl/kontakt/

Przypuszczam, ze koszt jest zerowy.

Serdecznie pozdrawiam

P.S. Kiedys tez sie tego spoo naszukalam :)
Dzięki!
Katarzyna Jankowska

Katarzyna Jankowska Psycholog i
Szkoleniowiec,
Orgnizator Evetów,
Dziennikarz...

Temat: Bezradność w Play

A skoro jestes kierownikiem w ZUS-ie to zapraszam do zapoznania sie z ciekawymi szkoleniami u nas w firmie:http://ftts.pl
Moze skorzystasz z czegos :)

Marcin Kierlanczyk:
Katarzyna Jankowska:
Marcinie,
http://www.playmobile.pl/pl/kontakt/

Przypuszczam, ze koszt jest zerowy.

Serdecznie pozdrawiam

P.S. Kiedys tez sie tego spoo naszukalam :)
Dzięki!

konto usunięte

Temat: Bezradność w Play

Katarzyna Jankowska:
A skoro jestes kierownikiem w ZUS-ie to zapraszam do zapoznania sie z ciekawymi szkoleniami u nas w firmie:http://ftts.pl
Moze skorzystasz z czegos :)

Marcin Kierlanczyk:
Katarzyna Jankowska:
Marcinie,
http://www.playmobile.pl/pl/kontakt/

Przypuszczam, ze koszt jest zerowy.

Serdecznie pozdrawiam

P.S. Kiedys tez sie tego spoo naszukalam :)
Dzięki!


Niezwykle na temat ...

konto usunięte

Temat: Bezradność w Play

Katarzyna Jankowska:


To może jeszcze wiesz... dziś pierwszy dzień mojej matki w PLEY i ma aktywne granie na czekanie. Płaci się za to??? Teraz zauważyem, że ma to wymienione w załączniku do umowy w "usługi podstawowe" między roamingiem a rabatem 50% ma muzykę na czekanie.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Bezradność w Play

Marcin Kierlanczyk:
Katarzyna Jankowska:


To może jeszcze wiesz... dziś pierwszy dzień mojej matki w PLEY i ma aktywne granie na czekanie. Płaci się za to??? Teraz zauważyem, że ma to wymienione w załączniku do umowy w "usługi podstawowe" między roamingiem a rabatem 50% ma muzykę na czekanie.


przeczytaj regulamin promocji z jakiej skorzystała.
bo może mieć za darmo, może mieć przez 1 mies. za darmo, a może nie mieć za darmo. wszystko będzie wyjaśnione w regulaminie.
Katarzyna Jankowska

Katarzyna Jankowska Psycholog i
Szkoleniowiec,
Orgnizator Evetów,
Dziennikarz...

Temat: Bezradność w Play

eeee tam, calkiem zwyczajne, ale super, ze skomentowales :)))))))

Hubert S.:
Katarzyna Jankowska:
A skoro jestes kierownikiem w ZUS-ie to zapraszam do zapoznania sie z ciekawymi szkoleniami u nas w firmie:http://ftts.pl
Moze skorzystasz z czegos :)

Marcin Kierlanczyk:
Katarzyna Jankowska:
Marcinie,
http://www.playmobile.pl/pl/kontakt/

Przypuszczam, ze koszt jest zerowy.

Serdecznie pozdrawiam

P.S. Kiedys tez sie tego spoo naszukalam :)
Dzięki!


Niezwykle na temat ...
Piotr Słomka

Piotr Słomka redaktor naczelny,
właściciel,
Wydawnictwo FS

Temat: Bezradność w Play

To może wrócę do tematu:)
Sytuacja z najszybciej rozwijającą się siecią jest stabilna, tzn. od ponad miesiąca się nie zmieniła. Post otwierający mógłbym rozwinąć o wątki rozmów z konsultantami, którzy dalej nic nie wiedzą. Były również próby interwencji w UOKiK. Także ktoś z forum zaoferował pomoc lecz chyba sprawa padła.
Najwyraźniej przeniesienie z abonamentu na play fresh przerosło machinę korporacji P4.
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Bezradność w Play

Marcin Kierlanczyk:
Katarzyna Jankowska:


To może jeszcze wiesz... dziś pierwszy dzień mojej matki w PLAY i ma aktywne granie na czekanie. Płaci się za to??? Teraz zauważyem, że ma to wymienione w załączniku do umowy w "usługi podstawowe" między roamingiem a rabatem 50% ma muzykę na czekanie.
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Bezradność w Play

Marcin Kierlanczyk:
Katarzyna Jankowska:


To może jeszcze wiesz... dziś pierwszy dzień mojej matki w PLEY i ma aktywne granie na czekanie. Płaci się za to???

Tak, usługa kosztuje 2 PLN miesięcznie. Można wyłączyć poprzez WWW logując się na swoje konto w zakładce usługi lub wpisać kod *111*19*2# lub wysłać SMS o treści NIE na numer 3000

Teraz
zauważyem, że ma to wymienione w załączniku do umowy w "usługi podstawowe" między roamingiem a rabatem 50% ma muzykę na czekanie.
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Bezradność w Play

Piotr Słomka:
To może wrócę do tematu:)
Sytuacja z najszybciej rozwijającą się siecią jest stabilna, tzn. od ponad miesiąca się nie zmieniła. Post otwierający mógłbym rozwinąć o wątki rozmów z konsultantami, którzy dalej nic nie wiedzą. Były również próby interwencji w UOKiK. Także ktoś z forum zaoferował pomoc lecz chyba sprawa padła.
Najwyraźniej przeniesienie z abonamentu na play fresh przerosło machinę korporacji P4.

No to chyba pech... Ja przeniosłem bez przeszkód dwa numery (z play abonament oraz play internet) za pomocą skanu pisma przesłanego mailem...
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Bezradność w Play

Marcin Kierlanczyk:
Może nie do końca w temecie, ale czy w PLAY jest jakieś telefoniczne centrum obsługi abonenta? Ma ktoś numer? Ile płaci się za połączenie?

Dla telefonu sieci PLAY to numer *500 - opłata jednorazowa za połączenie z konsultantem to 1 PLN brutto bez względu na długość połączenia)

Dla połączeń z innych sieci 790 500 500...
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Bezradność w Play

Piotr Barycza:
Marcin Kierlanczyk:
Może nie do końca w temecie, ale czy w PLAY jest jakieś telefoniczne centrum obsługi abonenta? Ma ktoś numer? Ile płaci się za połączenie?

Dla telefonu sieci PLAY to numer *500 - opłata jednorazowa za połączenie z konsultantem to 1 PLN brutto bez względu na długość połączenia)

Dla połączeń z innych sieci 790 500 500...


albo *600 lub 790600600 dla klientów biznesowych...
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Bezradność w Play

Kªmil S.:
Piotr Barycza:
Marcin Kierlanczyk:
Może nie do końca w temecie, ale czy w PLAY jest jakieś telefoniczne centrum obsługi abonenta? Ma ktoś numer? Ile płaci się za połączenie?

Dla telefonu sieci PLAY to numer *500 - opłata jednorazowa za połączenie z konsultantem to 1 PLN brutto bez względu na długość połączenia)

Dla połączeń z innych sieci 790 500 500...


albo *600 lub 790600600 dla klientów biznesowych...

Fakt :)
Ja jednak myślę o zwykłych Kowalskich ;)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Bezradność w Play

Piotr Barycza:

Fakt :)
Ja jednak myślę o zwykłych Kowalskich ;)


ja z racji zajęcia - odwrotnie ;)
Monika M.

Monika M. PROGRAMISTA VBA,
Excel, Access,
Outlook, Word -
SZKOLENIA

Temat: Bezradność w Play

Panie Piotrze, jestem ciekawa, jak ta "stabilna" sytuacja będzie ewoluowała w tę mniej stabilną, a bardziej konkretną ;)
Może ktoś na forum bezpłatnych porad prawnych pomoże?

Ostatnio znajomy wybierał nową taryfę w Plusie, do podpisania kolejnej umowy.
Z konsultantem ustalił pakiet bezpłatnych minut i nowy abonament.

Jak przyszła faktura, to okazało się, że bezpłatne minuty są od następnego okresu rozliczeniowego, mimo że oferta ściśle była powiązana z nowym abonamentem.
Ech... człowiek ciągle musi walczyć o swoje.

Następna dyskusja:

PLAY - jak oceniacie?




Wyślij zaproszenie do