konto usunięte

Temat: Problemy ze wszystkim od faktury po usługi i abonament...

jestem w tej sieci od 10 lat, ale to co mi serwują od 15 grudnia ub. to jakaś paranoja! Bez mojej zgody zmienili sobie okres rozliczeniowy, skasowali całą kilkuletnią historię konta, naliczyli od tak ponad 60 zł opłatę, ucieli abonament z dnia na dzień o 38 zł, przysyłają podwójne faktury z innymi kwotami i nr konta abonenckiego i co ciekawe np prv przypisali do konta firmowego. Drugi nr mam w firmie też masakra! Abonament indywidualny (żaden z biznesowych), przypisanie nr do firmy twało 14 dni, a nie jak zapewniają 72 godziny. Po licznie składanych reklamacjach usłyszałam od BOK, że takich biznesowych klientów to oni mają miliony i jak potrzebuję to sama mam sobie dopasować i zmienić abonament bo nikt nie będze do mnie dzwonił. Jak widać trzeba zmienić sieć a nie abonament w moim przypadku.
Ciekawostką była dla mnie pani dzwoniąca w imieniu orange, ale z nr play-a. Sama się przyznła, że pracuje dla Orange, ale nigdy w życiu nie wzięłaby u nich abonamentu, więc po co do mnie dzwoniła mając dostęp do historii wszystkich reklamacji od 3 miesięcy?
Teraz walczę z pobraniem faktury. Prowadzę własną firmę i jak wiadomo fakturę muszę mieć, czy ją sobie wydrukuję czy dostanę pocztą nie ważne muszę ją mieć. Kończy się okres rozliczeniowy, płacę od razu tego samego dnia, wchodzę na orange online i co? Wszystkie dane są nr faktury, kwota za jaki okres, itd, ale nie mogę jej pobrać. Myślę ok, poczekam do jutra i dopiero zadzwonię do BOK. Nie mniej jednak wysłałam z mojego konta do nich pytanie dlaczego tak się stało? Na drugi dzień brak odp na pytanie, brak możliwości pobrania faktury, wysyłam ponownie pytanie. Na 3 dzień dalej brak odpowiedzi i dalej brak możliwości pobrania dokumentu. Dzwonię na BOK. Pan mi uprzejmie oznajmia, że będę miała dostęp do pobrania za ok tydzień czasu i będzie z tego tytułu również naliczona opłata(a za 3h miałam mieć spotkanie z księgową w celu przekazania jej faktur za luty) no i nerwy mi puściły... za 5 min miałam fakturę na mailu. Pocztą faktura przyjdzie pewnie jak poprzednie po 2 miesiącach...
Właśnie zbieram się do napisania reklamacji z moimi oczekiwaniami, w moim przypadku chyba oczywistymi? Chcę jak najszybciej rozwiązać mowę na oba nuery z firmą Orange.
Aaaaa zapomniałam dodać, zaczęli sprzedawać jakieś ubezpieczenia, uważajcie na nich!