Daniel Kanka

Daniel Kanka Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Witam,

w sierpniu kończy się umowa. Klientem biz. w Orange jestem od 10 lat. Abonament na poziomie 100pln + pakiety. Oferty otrzymywane przez telefon czy via www jeżeli chodzi o telefony i rabaty na abonament są śmieszne. Kiedyś były punkty profit, które można było przeliczyć na pln i dostać fajną zniżkę. Ponieważ program upadł, a dla k.biz. nie ma payback, nie ma za co wymienić. Mam spory kapitał minut zaoszczędzony, dzięki innym pakietom.

Pytanie brzmi, czy te minuty można jakoś przekształcić na element targu: weźcie te minuty a dajcie tel (iP 3gs, omnia hd, htc hd2) w rozsądnej cenie i rabat na abonament. Przy zmianie abonamentu niestety kumulacja minut trwa tylko miesiąc, potem znikają (teraz przechodzą w nieskończoność), a przecież to są moje wydane pieniądze. Przy poprzednim zawieraniu umowy na 24miesiące nie dość, że dostałem dobry telefon za 1,22 to jeszcze fajny rabat na abonament. A teraz...

Może jakiś konsultant chce się wykazać i mieć kolejnego klienta zaliczonego w ramach wyrobienia normy?:)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Daniel Kanka:
Witam,

w sierpniu kończy się umowa. Klientem biz. w Orange jestem od 10 lat. Abonament na poziomie 100pln + pakiety. Oferty otrzymywane przez telefon czy via www jeżeli chodzi o telefony i rabaty na abonament są śmieszne. Kiedyś były punkty profit, które można było przeliczyć na pln i dostać fajną zniżkę. Ponieważ program upadł, a dla k.biz. nie ma payback, nie ma za co wymienić. Mam spory kapitał minut zaoszczędzony, dzięki innym pakietom.

Pytanie brzmi, czy te minuty można jakoś przekształcić na element targu: weźcie te minuty a dajcie tel (iP 3gs, omnia hd, htc hd2) w rozsądnej cenie i rabat na abonament. Przy zmianie abonamentu niestety kumulacja minut trwa tylko miesiąc, potem znikają (teraz przechodzą w nieskończoność), a przecież to są moje wydane pieniądze. Przy poprzednim zawieraniu umowy na 24miesiące nie dość, że dostałem dobry telefon za 1,22 to jeszcze fajny rabat na abonament. A teraz...

Może jakiś konsultant chce się wykazać i mieć kolejnego klienta zaliczonego w ramach wyrobienia normy?:)


z tego co kojarze to przedłużenie umów nie wchodzi KKB do planu, to po pierwsze ;)
po drugie ofertę utrzymaniową liczy się na podstawie budżetu utrzymaniowego liczenego na podstawie przychodu dla sieci z 3ostatnich miesięcy (chyba że coś się zmieniło), więc nie ważne że jesteś w Orange od 10 lat.
po trzecie - to że zostają Ci minuty to kwestia źle dobranego abonamentu, płacisz 100 nie potrzebnie - bo tego nie potrzebujesz i nigdy ich nie wykorzystasz więc nie przejmuj się że przepadną.
Przy podpisywaniu kolejnej umowy policz sobie koszty przez czas jej trwania, a nie tylko takie, że telefon będzie za 1 zł i dobierz sobie abo pod swoje potrzeby a nie pod cenę telefonu.Kamil S. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 12:01
Daniel Kanka

Daniel Kanka Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

To że przychód dla operatora liczony jest na podstawie trzech ostatnich faktur jest totalną bzdurą. Wg tego można sobie strzelić gigant faktury, żeby być na uprzywilejowanych warunkach, a potem wrócić do normalnych kwot - przy założeniu wyboru właściwego abonamentu. A gdzie to, że przez 10 lat ciągle dostarczam mu pieniędzy - kwoty abonamentu i rachunków były różne większe i mniejsze.

Mnie ciągle zadziwia fakt, że są te pseudo programy lojalnościowe, które w ogóle nie uwzględniają osób rzeczywiście lojalnych. Wiem, że robi się wszystko żeby złapać nowego klienta, a stary się nie liczy, ale to chyba coś nie tak. A może to tylko w PL tak jest?

ad3. minuty zostają dlatego, że przez 1,5 miesiąca nie używałem telefonu i się nagromadziły. Dodatkowo mam pakiety do osób z którymi dużo rozmawiam, a płacę za to 5pln netto. Idąc Twoim tokiem myślenia, to że nie inwestuję pieniędzy, które odłożyłem znaczy że nie się przejmować ich stratą bo ich nie wykorzystuję?

ad4. mam konkretne wymagania odnośnie telefonu z racji specyfiki branży w której robię. Oczywiście mógłbym kupić sobie nokię 3300 i też było by fajnie, ale nie o to chodzi:)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

ja Ci nie mogę nic podpowiadać na tym forum bo już raz wzbudziłem falę krytyki mojej osoby - że niby robię gówno w salonie ;)
ale przeanalizuj oferty innych operatorów...
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Daniel Kanka:
To że przychód dla operatora liczony jest na podstawie trzech ostatnich faktur jest totalną bzdurą. Wg tego można sobie strzelić gigant faktury, żeby być na uprzywilejowanych warunkach, a potem wrócić do normalnych kwot - przy założeniu wyboru właściwego abonamentu. A gdzie to, że przez 10 lat ciągle dostarczam mu pieniędzy - kwoty abonamentu i rachunków były różne większe i mniejsze.


edytka. zrób mega fakturę dzwoniąc w sieci...nie do obcych operatorów. wtedy to czysty zysk dla Orange bo te połączenia nic ich nie kosztują.Kamil S. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 12:59
Daniel Kanka

Daniel Kanka Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Kamil S.:
Daniel Kanka:
To że przychód dla operatora liczony jest na podstawie trzech ostatnich faktur jest totalną bzdurą. Wg tego można sobie strzelić gigant faktury, żeby być na uprzywilejowanych warunkach, a potem wrócić do normalnych kwot - przy założeniu wyboru właściwego abonamentu. A gdzie to, że przez 10 lat ciągle dostarczam mu pieniędzy - kwoty abonamentu i rachunków były różne większe i mniejsze.


zrobić gigant fakturę ale dzwoniąc do innych operatorów. Zrobienie mega faktury dzwoniąc w sieci nic nie da.

tylko do Was jest drożej, nie liczę jakiś smsow na akcje charytatywne, wapstery etc. A w sieci się da, ściągnij przez koma jakiś film:)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Daniel Kanka:

tylko do Was jest drożej, nie liczę jakiś smsow na akcje charytatywne, wapstery etc. A w sieci się da, ściągnij przez koma jakiś film:)


możesz jaśniej? bo nie bardzo zrozumiałem o co Ci chodzi z tym że do nas jest drożej.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Daniel Kanka:
Kamil S.:
Daniel Kanka:
To że przychód dla operatora liczony jest na podstawie trzech ostatnich faktur jest totalną bzdurą. Wg tego można sobie strzelić gigant faktury, żeby być na uprzywilejowanych warunkach, a potem wrócić do normalnych kwot - przy założeniu wyboru właściwego abonamentu. A gdzie to, że przez 10 lat ciągle dostarczam mu pieniędzy - kwoty abonamentu i rachunków były różne większe i mniejsze.


zrobić gigant fakturę ale dzwoniąc do innych operatorów. Zrobienie mega faktury dzwoniąc w sieci nic nie da.

tu mój błąd, edytowałem już. wyżej recepta na lepszą ofertę ;)
Daniel Kanka

Daniel Kanka Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Kamil S.:
Daniel Kanka:

tylko do Was jest drożej, nie liczę jakiś smsow na akcje charytatywne, wapstery etc. A w sieci się da, ściągnij przez koma jakiś film:)


możesz jaśniej? bo nie bardzo zrozumiałem o co Ci chodzi z tym że do nas jest drożej.

W cenniku jest takie coś:

cena za 1 min połączenia do sieci: xxx pln
cena za 1 min połączenia do Play: yyy pln

przy czym cena do Play jest droższa niż do sieci. Podobnie zresztą jest w np. Heyah.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

ok, ale to nie wina Play tylko pewnych regulacji UKE.
Fakt jest jeden - MTR został juz znacznie obniżony, a operatorzy nie obniżają stawek. Czyli kto tu kogo w wała robi? ;)
W Playu dzwonisz do wszystkich wg jednej stawki, w prywatnej ofercie Orange chyba już też - ale to muszą Ci potwierdzić ludzie z Orange.

poza tym dzisiaj już nie wiesz do jakiej sieci dzwonisz. Przenosi się numery swobodnie, a do Play tych numerów przeniosło się już sporo.Kamil S. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 13:14
Daniel Kanka

Daniel Kanka Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Wiesz, tylko to jest taka polityka: nie korzystajcie z Play bo wyjdzie was drożej, namówcie znajomych żeby zmienili tą sieć na inną.

Z tym, że nie wiesz do kogo dzwonisz wyjdzie na bilingu:P
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Daniel Kanka:
Wiesz, tylko to jest taka polityka: nie korzystajcie z Play bo wyjdzie was drożej, namówcie znajomych żeby zmienili tą sieć na inną.

Z tym, że nie wiesz do kogo dzwonisz wyjdzie na bilingu:P


ja nauczony bluzgami jednej z użytkowniczek tego forum napiszę tylko:
- dlaczego wyjdzie Cię drożej? przecież nie ty płacisz za odbieranie połączeń.
- przeanalizuj oferty Ery, Plusa i Play'a i zobaczy czy Ciebie jako abonenta wyjdzie drożej. Z Play dzwonisz za darmo wewnątrz sieci i na stacjonarne oraz nie płacisz więcej za połączenia do kogokolwiek. Płacisz wszędzie tak samo ;)
Plus też ma teraz jakieś nowe plany taryfowe, może korzystniejsze.
Nie dokonuj pochopnej decyzji z przyzwyczajenia.Kamil S. edytował(a) ten post dnia 20.05.10 o godzinie 13:21

konto usunięte

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Kamil S.:
ja nauczony bluzgami jednej z użytkowniczek tego forum napiszę tylko:
Która to tak śmiała?! Pokaż mi ją ;D
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Jagoda K.:
Kamil S.:
ja nauczony bluzgami jednej z użytkowniczek tego forum napiszę tylko:
Która to tak śmiała?! Pokaż mi ją ;D


aj no jest taka jedna ;) z wysypką ;)

konto usunięte

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Kamil S.:
Jagoda K.:
Kamil S.:
ja nauczony bluzgami jednej z użytkowniczek tego forum napiszę tylko:
Która to tak śmiała?! Pokaż mi ją ;D


aj no jest taka jedna ;) z wysypką ;)


rozumiem, że to o mnie chodzi, bo śmiałam nie przyjąć oferty Playa ... jak mi przykro :P i z tego co pamiętam zostaleś pouczony przez innego forumowicza, że się nie robi ... w salonieUrszula R. edytował(a) ten post dnia 21.05.10 o godzinie 18:36

konto usunięte

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Kamil S.:
Urszula R.:
Kamil S.:
Jagoda K.:
Kamil S.:
ja nauczony bluzgami jednej z użytkowniczek tego forum napiszę tylko:
Która to tak śmiała?! Pokaż mi ją ;D


aj no jest taka jedna ;) z wysypką ;)


rozumiem, że to o mnie chodzi, bo śmiałam nie przyjąć oferty Playa ... jak mi przykro :P i z tego co pamiętam zostaleś pouczony przez innego forumowicza, że się nie robi ... w salonieUrszula R. edytował(a) ten post dnia 21.05.10 o godzinie 18:36


nie dlatego ;)
dlatego że napisałaś że dostałaś wysypki. A teraz to brzmi tak jakbym sie obraził bo odrzuciłaś moją ofertę.
Jako sprostowanie - nie składałem Ci nigdy oferty ;)
A tamten to niech poucza swoje dzieci - nie mnie.
Będę robił co chce i gdzie uznam to za stosowne.
Tyle ode mnie.


to mozesz się zdziwić :)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Urszula R.:

to mozesz się zdziwić :)


kolejna groźba z Twojej strony?
niech Ci będzie że się boję ;) zadowolona? ;)

konto usunięte

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Kamil S.:
Urszula R.:

to mozesz się zdziwić :)


kolejna groźba z Twojej strony?
niech Ci będzie że się boję ;) zadowolona? ;)


groźba?? buhahahaha ja wiem jedno, swoim zachowaniem niszczy Pan swoje PR

tyle ode mnie
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

Urszula R.:
Kamil S.:
Urszula R.:

to mozesz się zdziwić :)


kolejna groźba z Twojej strony?
niech Ci będzie że się boję ;) zadowolona? ;)


groźba?? buhahahaha ja wiem jedno, swoim zachowaniem niszczy Pan swoje PR

tyle ode mnie


jeżeli Ci to pomoże to masz rację ;)
100% racji
taki niszczyciel ze mnie ;)
Sebastian Wrobel

Sebastian Wrobel Rozwinę Twoją firmę
- poszukuję pracy
[EDIT]... ROZWIJAM
...

Temat: przedłużenie umowy klienta biznesowego

"Interkonekt" jest droższy na życzenie Play - sieć myślała, że szybko przejmie klientów i zarobi na tym, jednak jak narazie czekamy aż straci rentowność.

Doradcy z Play niestety dzwonią też do nas, gdyż jako ADB mamy telefony na firmę i nie rozumieją słowa "nie dziękuję" - posuwają się do wyśmiewania innych sieci.

Co do robienia g... w salonie za moich czasów spotkałem się także z tym samym w Orange dzięki KKB.

Przykre.

Następna dyskusja:

przedłużenie umowy - dylemat




Wyślij zaproszenie do