Mira K.

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Mira K.

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Mira K.

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

tu nie złodziejstwo - chyba że czyjegoś czasu ale perełka na pewno..

http://www.goldenline.pl/forum/84315/orange/s/1#1015346
Mira K.

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

tu także.. nie ma to jak wyobraźnia handlowa..

http://www.goldenline.pl/forum/2134256/orange-zlikwido...
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Temat wielokrotnie wałkowany, pewne rzeczy (z simlockiem) nieaktualne, pewne z braku znajomości regulaminu i cenników(czas ważności doładowań)... W każdym razie, nie do końca trafione argumenty.

Tematu nie skasuję, żeby nie zostać podejrzany o cenzurę.:)
Mira K.

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Karol rzecz w tym jak Orange traktuje swojego klienta - jak widac nie od dzIś bo wynalazłam to przypadkiem na Gl
Nawet jesli cos jest nieaktualne to jednak nie wszystko.. smutne to jak sie dajemy nabierać na niby rzetelnego operatora..
Waldemar Zwolan

Waldemar Zwolan Instalacje sieci
GSM/UMTS/LTE, linie
radiowe, prace na
wy...

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Dobrze mieć jakąś pasję w życiu ;) Jeden zbiera znaczki, inny lata szybowcem a Mira K. tropi niegodziwości PTK ;)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Mira K.:
Karol rzecz w tym jak Orange traktuje swojego klienta - jak widac nie od dzIś bo wynalazłam to przypadkiem na Gl
Nawet jesli cos jest nieaktualne to jednak nie wszystko.. smutne to jak sie dajemy nabierać na niby rzetelnego operatora..
Mira,

To nie jest smutne, to nie jest złodziejstwo. To jest błąd systemu, który się zgłasza, i jest to opisane w regulaminach w sekcji reklamacje. I nie ma co się niezdrowo emocjonować, bo zawały i wylewy się zdarzają. I smutne jest to że ludzie, zamiast wykazać się zrozumieniem i próbować rozwiązać problem skaczą sobie do gardeł, niezdrowo się emocjonując, bo im system grosze naliczył.

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

takie wątki można założyć każdemu operatorowi.
Każdy operator traktuje swoich klientów w dokładnie ten sam sposób, wystarczy trochę dłużej być abonentem jakiejś sieci.

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Krzysztof S.:
takie wątki można założyć każdemu operatorowi.
Każdy operator traktuje swoich klientów w dokładnie ten sam sposób, wystarczy trochę dłużej być abonentem jakiejś sieci.

ale nie każdy ma takich "wiernych obserwatorów" jak Orange jak widać :D.
Grunt to mieć cel w życiu i konsekwentnie do niego dążyć :) - Trzeba jednak dopuszczać do siebie myśl, że marzenie o upadku największego operatora w kraju może się nie spełnić :)

konto usunięte

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Karol Z.:
Temat wielokrotnie wałkowany, pewne rzeczy (z simlockiem) nieaktualne, pewne z braku znajomości regulaminu i cenników(czas ważności doładowań)... W każdym razie, nie do końca trafione argumenty.

Tematu nie skasuję, żeby nie zostać podejrzany o cenzurę.:)
Karolu,

Teksty typu "złodziejstwo" etc. są zupełnie nie na miejscu.
Poszedłbym nawet dalej mówiąc, iż można za takie określenia wytoczyć proces o zniesławienie.
Joanna K.

Joanna K. Trener biznesu i
rozwoju osobistego,
coach, konsultant
ds...

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

I smutne jest to że ludzie, zamiast wykazać się zrozumieniem i próbować rozwiązać problem skaczą sobie do gardeł, niezdrowo się emocjonując, bo im system grosze naliczył.

Trafiłam tu przypadkiem, nie mam telefonu w orange, nigdy nie miałam, rozważam to. Zgadzam się, że każdemu operatorowi można przypisać podobne kwiatki.
I już miałam sobie stąd pójść, kiedy przeczytałam powyższe zdanie o międzyludzkim "skakaniu sobie do gardeł" i "groszach".
Szanowny Kolego: z chęcią podpisałbym się pod powyższymi słowy, gdyby nie to, że wzmiankowane kontakty międzyludzkie ulegają dynamicznemu przejściu na poziom relacji Klient-Firma,kiedy jedna ze stron sprzedaje usługę/produkt, a druga za nią płaci.
Tak więc Kolego, powstrzymaj mnie od śmiechu proszę, najlepiej wyjaśniając, jakim to cudem i wg jakiej metodologii zarządzania, Klient ma dbać o naprawianie błędów usługodawcy, milczeć w zadowoleniu, że go ewentualnie wysłuchano, ochoczo współpracować i grzecznie płacić dalej? Klient ma m.in. prawo wyboru, na szczęście, a ubolewać można nad tym, że na rynku nie tylko usług komórkowych, jest to z reguły wybór mniejszego zła.
Dobry obyczaj biznesowy nakazuje, aby usługodawca naprawił natychmiast błędy i przeprosił, nie komentując przy tym żadnych zachowań swoich Klientów.
Pozdrawiam,
j
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Joanna K.:

Szanowny Kolego: z chęcią podpisałbym się pod powyższymi słowy, gdyby nie to, że wzmiankowane kontakty międzyludzkie ulegają dynamicznemu przejściu na poziom relacji Klient-Firma,kiedy jedna ze stron sprzedaje usługę/produkt, a druga za nią płaci.
Zgoda.
Tak więc Kolego, powstrzymaj mnie od śmiechu proszę, najlepiej wyjaśniając, jakim to cudem i wg jakiej metodologii zarządzania, Klient ma dbać o naprawianie błędów usługodawcy, milczeć w zadowoleniu, że go ewentualnie wysłuchano, ochoczo współpracować i grzecznie płacić dalej?
Nie musi.
Natomiast wracając do tematu: skąd operator może wiedzieć że mu się w systemie coś popieprzyło? Na podst. zgłoszeń klientów.
Jeśli jednak klient ma problem to zgłasza że mu coś nie działa. Skąd operator może widzieć że coś nie działa? Samodzielnie sobie coś sprawdzi, ale nie zawsze znajdzie wszystkie błędy.
Przykładowo, analogia która może trochę przybliżyć: mimo staranności i dbania o samochód można nie wiedzieć że spaliła się żarówka STOP u siebie w samochodzie a diagnostyka, samodzielna, jest cokolwiek utrudniona.

Temat cokolwiek odległy, ale powiązany: podpisanie umowy na długi okres.
Może skorzystać z oferty bez telefonu, może mieć tel.na kartę, może podpisać umowę na rok (ale za cenę droższego telefonu)...
Była tu taka dyskusja, nie chcę specjalnie się emocjonować.
Klient ma m.in. prawo wyboru, na szczęście, a ubolewać można nad tym, że na rynku nie tylko usług komórkowych, jest to z reguły wybór mniejszego zła.
Owszem.
Dobry obyczaj biznesowy nakazuje, aby usługodawca naprawił natychmiast błędy i przeprosił, nie komentując przy tym żadnych zachowań swoich Klientów.
Ale... tu komentują osoby, które dyskutują z imienia i nazwiska (może też pełnionej funkcji, ale to sprawa drugorzędna) a nie z przynależności do firmy. Niemniej jednak jeśli ktoś gdzieś pracuje (i nadal chce pracować) to powinien pisać dobrze albo wcale. Rzeczy krytyczne ograniczając do stwierdzenia "tak, to się może zdarzyć" i ew. przekazując w firmie dalej że incydent miał miejsce.
Pozdrawiam,
j
Pozdrawiam również.
Mira K.

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Arkadiusz C.:
Karol Z.:
Temat wielokrotnie wałkowany, pewne rzeczy (z simlockiem) nieaktualne, pewne z braku znajomości regulaminu i cenników(czas ważności doładowań)... W każdym razie, nie do końca trafione argumenty.

Tematu nie skasuję, żeby nie zostać podejrzany o cenzurę.:)
Karolu,

Teksty typu "złodziejstwo" etc. są zupełnie nie na miejscu.
Poszedłbym nawet dalej mówiąc, iż można za takie określenia wytoczyć proces o zniesławienie.
hahahaha !!! czyli jeśłi kali ukraśc krowe to dobrze.
Ale jak Kalemu ukraśc krowe ojoj.. to bardzo żle..
Poczytaj chłopcze kodeks, a potem porozmawiamy.
Najlepiej te paragrafy poczytaj które zaczynaja sie od słów - kto w sposób celowy i świadomy naraża druga osobe na utratę mienia..
:D
Mira K.

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Waldemar Zwolan:
Dobrze mieć jakąś pasję w życiu ;) Jeden zbiera znaczki, inny lata szybowcem a Mira K. tropi niegodziwości PTK ;)
no ja przynajmniej mam jakis cel...:D

konto usunięte

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Karolu,

Teksty typu "złodziejstwo" etc. są zupełnie nie na miejscu.
Poszedłbym nawet dalej mówiąc, iż można za takie określenia wytoczyć proces o zniesławienie.
hahahaha !!! czyli jeśłi kali ukraśc krowe to dobrze.
Ale jak Kalemu ukraśc krowe ojoj.. to bardzo żle..
Poczytaj chłopcze kodeks, a potem porozmawiamy.
Najlepiej te paragrafy poczytaj które zaczynaja sie od słów - kto w sposób celowy i świadomy naraża druga osobe na utratę mienia..
:D
1. "Chłopaków" szukaj w agencji.
2. Jeśli już tak doskonale znasz się na prawie musisz wiedzieć, że ów celowość i świadomość trzeba udowodnić.
3. Nie bronię operatora Orange, jedynie apeluje do Ciebie o umiar w formułowanych tezach i oskarżeniach.

Tibi et igni.

Miłego!
Mira K.

Mira K. PRACA PILNIE
POSZUKIWANA

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

ja nie musze korzystac z agencji - czy zdaje sie nie w przeciwieństwie do.. ;)))
nie wiem czy nie bronisz - dobrze zebys najpierw poczytał o dokonaniach Orange
celowośc i świadomośc jestem w syanie udowiodnić bez trudu :D
dura lex sed lex

czy to nie dziwne że Orange bronia głównie byli lub obecni pracownicy Orange lub osoby w jakis spposób powiązane z ta firmą?
.. majace wiec finansowy interes w zajmowaniu jedynie słusznego stanowiska..

bez komentarza zdaje sie... ...Mira K. edytował(a) ten post dnia 03.05.11 o godzinie 18:53

konto usunięte

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Mira K.:
Najlepiej te paragrafy poczytaj które zaczynaja sie od słów - kto w sposób celowy i świadomy naraża druga osobe na utratę mienia..
:D

Oczywiście zgłosiłaś ten niecny proceder operatora(ów) do prokuratury? :)
Art. 304 KPK zdaje się..
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Mira K.:
Arkadiusz C.:
Karol Z.:
Temat wielokrotnie wałkowany, pewne rzeczy (z simlockiem) nieaktualne, pewne z braku znajomości regulaminu i cenników(czas ważności doładowań)... W każdym razie, nie do końca trafione argumenty.

Tematu nie skasuję, żeby nie zostać podejrzany o cenzurę.:)
Karolu,

Teksty typu "złodziejstwo" etc. są zupełnie nie na miejscu.
Poszedłbym nawet dalej mówiąc, iż można za takie określenia wytoczyć proces o zniesławienie.
hahahaha !!! czyli jeśłi kali ukraśc krowe to dobrze.
Ale jak Kalemu ukraśc krowe ojoj.. to bardzo żle..
Poczytaj chłopcze kodeks, a potem porozmawiamy.
Najlepiej te paragrafy poczytaj które zaczynaja sie od słów - kto w sposób celowy i świadomy naraża druga osobe na utratę mienia..
:D
Ja się będę bał napisać choćby linijkę kodu dla kogokolwiek by nie zostać posądzonym o wyłudzenie kilku groszy... Tym bardziej że nikt nie siedzi i nie dopisuje do rachunku. Polegamy na komputerach które czasem robią błędy...
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Perełki złodziejstwa Orange

Piotr W.:
Mira K.:
Najlepiej te paragrafy poczytaj które zaczynaja sie od słów - kto w sposób celowy i świadomy naraża druga osobe na utratę mienia..
:D

Oczywiście zgłosiłaś ten niecny proceder operatora(ów) do prokuratury? :)
Art. 304 KPK zdaje się..
To czy Mira zgłosiła to jedno... Inna rzecz czy sąd orzekł winę. Bo bardzo łatwo z oskarżającego stać się oskarżonym o pomawianie.



Wyślij zaproszenie do