Tomasz
Jastrzębski
GETIN Noble Bank
S.A.
Temat: SERWIS NIKONA - KOSZMAR !!! żywcem wyjęty z głębokiej komuny
Cześćmam w tej chwili niewątpliwą nieprzyjemność użerać się z serwisem Nikona w Warszawie. telefony są wiecznie zajęte lub nikt nie podnosi słuchawki. wysłałem do serwisu w ramach gwarancji moją lustrzankę. w liście który otrzymałem 2 tyg później od Nikona oszacowali czas naprawy aparatu na prawie 5 tyg. !!! gdy udało mi się jakimś cudem do nich dodzwonić, poprosiłem o przyspieszenie terminu naprawy gdyż niedługo wyjeżdżam na urlop, a aparat jest mi niezbędny. a co w tej sprawie zrobił "profesjonalny" serwis nikona?
owszem odesłali mi aparat ... w takim stanie jak ja go wysłałem. nie zostało zrobione komplenie NIC. usterka jak była tak jest!!! NIKT nie raczył nawet poinformować mnie listem, mailem ani telefonem o co chodzi. mój aparat przeleżał prawie 3 tygodnie w serwisie i nikt tam nawet palcem nie kiwnął.
żadna informacja też oczywiście mi się nie należy bo po co ...
Nikon ma swoich klientów głęboko w 4ech literach
oczywiście dalej się nie mogę dodzwonić, krew mnie zalewa na samą myśl że muszę tam dzwonić ...
jeżeli ktoś ma może namiary / mail/ do centrali Nikona w Japonii to będę wdzięczny, bo zamierzam wysłać skargę ...
może nie są świadomi jaki syf mają w Polsce
jeśli macie jakieś doświadczenia w walce z serwisem Nikona to dajcie znać jak i co zrobić żeby łaskawie naprawili sprzęt i żeby to nie trwało pół roku.
podejrzewam nawet że założymy osobne forum SYF W NIKONIE bo nie znam osoby która by się pozytywnie o nich wypowiadała
pzdr
tomek