Mariusz
Mastalerek
Agencja Reklamowa
Hit Home -
właściciel
Temat: Groupon - prawdziwa historia
Zamówienie: pościel satynowa 69zł. na portalu groupon.pl.Należy wybrać wzór pościeli rejestrując się na stronie i podając kod kuponu.
Wpłacone od ręki. Otrzymuję informację, że muszę oczekiwać na kupon, a zostanie on do mnie wysłany po zakończeniu sprzedaży. Oczekuję zatem cierpliwie na kupon. 19.08.2011 kupon zostaje przysłany pocztą elektroniczną - jest już nieważny. Dzwonię zatem do wskazanego przez Groupon oferenta: faro.com.pl. Zdenerwowana Pani twierdzi mniej więcej tak: "Mam już dość tych telefonów, my nie sprzedajemy tej pościeli. Groupon kupił od nas 1000 sztuk i sprzedaje ją na własną rękę. Proszę kontaktować się z nimi".
No to piszę jeszcze tego samego dnia do Groupon prośbę o wyjaśnienie sprawy.
Po 4 dniach otrzymuję odpowiedź, że kupon został wykorzystany. Po kolejnych kilku mailach Pani z BOK obiecuje wyjaśnić sprawę w magazynie. Od tamtej pory przypominam się jej dwukrotnie, mniej więcej co tydzień. W końcu... dostaję kurierem pościel. Ani satynową, ani zgodną z zamówionym wzorem. Nadawca przesyłki: Mass Mailing Integrated, Fabryczna 25A, 90-341 Łódź.
05.09.2011 o 12:11 (w dniu otrzymania przesyłki) poirytowany piszę mailem reklamację do Groupon, załączając zdjęcia pościeli. Minutę później otrzymuję potwierdzenie odebrania. Do dzisiaj głucha cisza.
Oczywiście posiadam zarchiwizowaną całą korespondencję z Groupon.
Zamierzam domagać się realizacji zlecenia zgodnie ze złożonym z zamówieniem.Mariusz Mastalerek edytował(a) ten post dnia 01.10.11 o godzinie 22:48