Joanna
Neumann
Specjalista ds.
rekrutacji i kadr,
Jobcoach,
Temat: Bezpłatne szkolenia dla osób z niepełnosprawnościami,...
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie pracowników i właścicieli wielkopolskich przedsiębiorstw. Preferowaną grupą są osoby z max. wykształceniem średnim oraz osoby z niepełnosprawnościami.Celem szkolenia jest uświadomienie i lepsze zrozumienie wagi relacji z klientem opartych o dobry kontakt, klimat zaufania i otwartości oraz rozpoznania elementów istotnych w komunikowaniu się z klientem.
1. Nawiązywanie i budowanie z relacji z klientem:
- obserwacja nieoceniająca
- empatia
- zaufanie
- otwartość
2. Cztery płaszczyzny komunikacji i ich znaczenie w kontakcie z drugą osobą:
- płaszczyzna rzeczowa
- płaszczyzna ujawnienia siebie
- płaszczyzna relacji
- płaszczyzna apelu
3. Kluczowe umiejętności interpersonalne w relacji z klientem:
- aktywne słuchanie
- sztuka zadawania pytań
- formułowanie komunikatów typu „Ja”
- umiejętność rozpoznawania różnych stanów ego i ich wpływu na komunikację
z klientem
4. Komunikacja bez przemocy, czyli sposób na trudne sytuacji z klientem:
- postrzeganie bez oceny
- rozpoznawanie uczuć
- docieranie do potrzeb
- formułowanie prośby
Metody pracy: szkolenie w formule warsztatowej z zastosowaniem ćwiczeń odwołujących się do doświadczeń uczestników.
Czas trwania: 2 x 2dni (w sumie 4 dni) Szkolenie planowane jest na styczeń 2014 r.
Jesteś zainteresowany - zgłoś się po więcej szczegółów.
Joanna Neumann
517512066
joanna@neumannsolutions.pl
Liczba miejsc ograniczona - zgłoś się już dzisiaj.