Native Speaker Głos z Anglii
Temat: Głos, akcent, wymowa i język ojczysty są to czynniki...
Witam,Witam,
Doskonały głos, idealne brzmienie, fantastyczna dykcja. Czy te wszystkie cechy potrzebne są przy tworzeniu reklamy radiowej ... Na nie właśnie nasi potencjalni klienci zwrócą największą uwagę ??
Czy właśnie dlatego warto dobrze zastanowić się nim wybierzemy głos do reklamy radiowej lub telewizyjnej ??
Czy mam rację że w przypadku produkcji reklamy anglojęzycznej w Polsce musimy pamiętać, by głos został podłożony przez osoby, dla których jest to język ojczysty, w innym wypadku ryzykują Państwo fatalną wpadkę, która nie pomoże w zyskiwaniu nowego rynku, a wręcz przeciwnie – narazi was na straty i drwiny ?? Przecież tu liczy się nie tylko ładny głos i dykcja, ale również odpowiedni akcent.
Co o tym myślicie ??
Zapraszam do kontaktu.