Igor Piotr I.

Igor Piotr I. IT manager/Senior
Oracle Developer

Temat: Telewizyjny spot promujący województwo podkarpackie -...

http://miasta.gazeta.pl/rzeszow/10,88287,7100344,Telew...

miłego oglądania

"Jestesmy tutaj naprawde szczęśliwi" - ustawie to sobie na start windows'a

wybaczcie - miałem nie konetować ale nie moge sie powstrzymać.

"To miejsce w którym czuje sie jak orgomne mamy mozliwości rozwoju"
zdecydowanie sporo wolnej orzestrzebni do zagospodarowania
"Tylko 10 cm prześwitu, drogi musza być świetne"
zdecydowanie - między lusterkami
"nanotechnologia to przysżłośc, ta praca mnei fascynuje i tylko czasami chodzę do teatru. "
yyy ?!!? no to cieszymy sie wszywscy że pan chodzi do teatru
a gdzie jest ta innowacyjna fabryka nano materialów ?!

Rudnik 7 cud UE (dobrze że nie znam poprzednich 6)

"emocje prędkośc sport uwielbiam to"
jak my wszyscy

- Nie odmawiam młodym rowerzystom pasji czy talentu. Kłopot w tym, że to są dyscypliny elitarne, dla wąskiego grona, a do tego niebezpieczne
- Możemy pomóc znaleźć miejsce, doceniać sukcesy, ale ja się pod otwarciem takiego toru nie podpiszę - mówi Janusz Chodorowski, prezydent miasta.


"Stąd mamy tylko 2 godziny do londynu"
:) było widac podczas wielkiej migracji ludów

Powszechne loty w kosmos to niedaleka przyszłośc puki co kształcimy kwalifikowanych bezrobotnych.

jestesmy tutaj naprawde szczęśliwi.Igor Piotr I. edytował(a) ten post dnia 02.10.09 o godzinie 10:25
Igor Piotr I.

Igor Piotr I. IT manager/Senior
Oracle Developer

Temat: Telewizyjny spot promujący województwo podkarpackie -...

komentarz który troche więcej mowi o spocie


Nowy wizerunek Podkarpacia w spocie reklamowym

Spot - link

http://miasta.gazeta.pl/r...dkarpackie.html

Mamy tu nanotechnologię, wikliniarze są teatromanami, przystojni mieszkańcy jeżdżą kabrioletami, a wkrótce będą latać w kosmos. Inny od dotychczasowego obraz naszego regionu wyłania się ze spotu Podkarpacia

Urząd marszałkowski zamówił spot, który formalnie ma pokazywać, jak wygląda realizacja programu unijnego w naszym regionie.

- Ale oczywiście chcieliśmy, niejako przy okazji, wypromować samo województwo - zaznacza Marta Matczyńska, dyrektorka Departamentu Rozwoju Regionalnego w Podkarpackim Urzędzie Marszałkowskim.

Spot jest już gotowy. To 45-sekundowy filmik pokazujący Podkarpacie jako supernowoczesny, rozwinięty pod każdym względem region. Otwierają go futurystyczne wnętrza nowego muzeum w Przemyślu. - To miejsce, w którym czuje się, jak ogromne mamy możliwości rozwoju - mówi głos lektorki.

- Drogi muszą być świetne - mówi zaraz po tym lektor. I widzimy równiutki dywanik podkarpackiej drogi, a na nim mknący luksusowy kabriolet z eleganckim uśmiechniętym kierowcą. To ma być symbol przebudowy dróg powiatowych w centrum Rzeszowa.

Jest i nanotechnologia - reklamowana jako uruchomienie pierwszej w Polsce innowacyjnej produkcji nanomateriałów włókienniczych. Mężczyzna pracujący w nowoczesnym laboratorium wyznaje, że teatr odwiedza czasami. Ale za to sympatyczny siwy pan, który wyplata wiklinę, mówi, że teatr uwielbia i zrobił nawet kiedyś rekwizyty do spektaklu. Teatr pokazany jest tu nieprzypadkowo, bo przecież jego budynek został wyremontowany za unijną kasę.

Ze spotu dowiadujemy się także, że z Rzeszowa są tylko dwie godziny lotu do Londynu, że powszechne loty w kosmos to kwestia niedalekiej przyszłości, ale my już dziś kształcimy pilotów. Pokazany jest przemyski ośrodek sportowo-rekreacyjny i laboratoria Politechniki Rzeszowskiej.

Całość, jak klamra, spina obraz rodziny 2 + 1, szczęśliwej, pięknej i uśmiechniętej. "Jesteśmy tu naprawdę szczęśliwi" - przekonuje lektor.

Spot nie był tani, kosztował prawie 32,8 tys. zł. - Ale został wyprodukowany w najwyższej technologii "red one". Jesteśmy z niego naprawdę zadowoleni. Pokazuje nas z innej strony, jako nowoczesny, prężnie rozwijający się region. Uroku dodaje mu też to, że był kręcony na przełomie lipca i sierpnia - mówi Norbert Tomkiewicz, wicedyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.

Zadowoleni są też producenci. - Dobrze, że udało się pokazać Podkarpacie nie jako skansen, tylko np. jako teren, gdzie wprowadzana jest innowacja na światową skalę poprzez nanotechnologię. Materiał, jak sądzę, jest atrakcyjny wizualnie, ma też doskonałą jakość techniczną - mówi Grzegorz Bogaczewicz, właściciel Agencji Reklamowej "Bogaczewicz".

Podkarpacie zaplanowało, że spot zostanie pokazany w sześciu regionalnych stacjach TVP: Rzeszów, Poznań, Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław. - Emisje będą także w pasmach ogólnopolskich tych stacji. Między 18 a 19.50, przed prognozą pogody. Aby spot nie znudził się, nie opatrzył, będzie puszczany co drugi dzień - mówi wicedyrektor Tomkiewicz.

Spot będzie pokazywany od najbliższego piątku, 2 października, do 10 listopada. Będzie to kosztowało w sumie ok. 120 tys. zł.

Urząd nie zdecydował się na emisję w programach ogólnopolskich, takich jak TVP, TVN czy Polsat, ze względu na koszty. - Koszt jednorazowej emisji w takiej stacji materiału 40-sekundowego w dobrym czasie antenowym to 80 tys. zł - mówi wicedyrektor Tomkiewicz.


http://inwestycje.rzeszow.pl
Anna B.

Anna B. dziennikarka

Temat: Telewizyjny spot promujący województwo podkarpackie -...

to dobrobyt czeka Rzeszów i Przemyśl, może Rudnik nad Sanem, a ja pytam o resztę?
Krzysiek Tańcula

Krzysiek Tańcula Złapię Ci okazje na
rozgłos przez
real-time marketing

Temat: Telewizyjny spot promujący województwo podkarpackie -...

Właśnie! Mielec nawet nie pokazał się na mapie pod koniec! VETO! ;-)

konto usunięte

Temat: Telewizyjny spot promujący województwo podkarpackie -...

Heh....2 godziny do Londynu. Londek był modny w 2005, teraz młodzież z podkarpacia poleci szukać pracy na K-Pax. Przyda się wsparcie pana od nano_technologii. Drogi bym sobie odpuścił, jeden porządny kosmodrom załatwi sprawę. Powinien stanąć w Przemyślu. Gdzieś tam, hen na nieboskłonie inne cywilizacje czekają na ukraińskie papierosy i śpirytus.

Te spoty zawsze są naciągane, nie tylko u nas. Gdyby rzeczywiście ktoś chciał reklamować Podkarpacie to pierwszą informacją powinny być niskie koszty pracy, potem sąsiadowanie z Ukrainą (głównie w kontekście turystyki) oraz swojskie klimaty na południu regionu, może przemysł zbrojeniowy. I tyle.

A propos: Mnie praca tak fascynuje że wogóle do teatru nie chodzę (jeszcze bym sobie wszystkie włosy wyrwał).Krzysztof G. edytował(a) ten post dnia 04.10.09 o godzinie 14:27

konto usunięte

Temat: Telewizyjny spot promujący województwo podkarpackie -...

...oto kilka innych bajeczek, z innych części kraju. Wszędzie jeziora, rycerze, konie i quady. O kosmosie nikt nie wspomina.

http://www.youtube.com/watch?v=63Uq3n7s_c8
http://www.youtube.com/watch?v=KzjHR2ihvGU
http://www.youtube.com/watch?v=KzILfFSFYCM&feature=rel...
http://www.youtube.com/watch?v=kwnh-JAtZek
http://www.youtube.com/watch?v=4YX_X_K1Q8A
Anna B.

Anna B. dziennikarka

Temat: Telewizyjny spot promujący województwo podkarpackie -...

Spoko, ale żadna z tych reklamówek nie promuje regionów jako świetne miejsce do zwykłej prozy życia, pracy itd
Lubuskie wieczna impreza
2 świętokrzyskie też, chociaż spot bardzo fajny
kujawsko - pomorskie - o co chodzi?
śląskie - pojechane, chociaż w konkursie PromoCity wygrało wśród najlepszych spotów telewizyjnych
Dolnośląskie - sorka, ale po 2 minutach wykładu wyłączam

Co do PromoCity w kategorii filmów prezentowanych w Internecie wygrał Poznań. Z kolei zwycięzcą prezentacji przeznaczonych na targi jest Łódź. To miasto zdobyło też nagrodę publiczności

Mielec nie wysłał swoich produkcji :)

konto usunięte

Temat: Telewizyjny spot promujący województwo podkarpackie -...

Ania B.:
Spoko, ale żadna z tych reklamówek nie promuje regionów jako świetne miejsce do zwykłej prozy życia, pracy itd

Niby racja. Przyglądając się dokładniej artykułowi w GW Rzeszów, znajdujemy takie oto zdanie "Podkarpacie zaplanowało, że spot zostanie pokazany w sześciu regionalnych stacjach TVP: Rzeszów, Poznań, Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław". Rzeszów i Kraków raczej wiedzą czym pachnie PolskaB. Rzeszów bo to tej Polski część, a Kraków bo to miejsce ucieczki wielu jej mieszkańców (wystarczy przejrzeć opisy ogromnej większości członków tej grupy). Pozostałe 4 regiony czerpią o nas wiedzę z serwisów telewizyjnych na których "Chłopcy ze Stali" demolują centrum miasta walcząc z Policją, "mrówki" w Przemyślu prostestują przeciwko uszczelnianiu granicy walcząc ze Strażą Graniczną i Policją lub ktoś kupuje zakłady które od początku lat 90 chylą się ku upadkowi. Czasem jest coś o manewrach na poligonie w Nowej Dębie, czasem plajtuje zakład w Stalowej Woli albo Krośnie. Jakiś koncert w Bieszczadach, zjazd chasydów w Leżajsku. Ostatnimi czasy wspomina się także o nowym planie dla Polski Wschodniej, uczynieniu z niej ostoji przyrody, "Zielonego Pierścienia" czyli nowym alibi dla którego nie należy inwestować tutaj w infrastrukturę, przemysł, miasta. No i na koniec, chodząca antyreklama Mielca, obecny szef PZPN, wielki Mistrz loży Leśnych Dziadków, finezyjny jak beton na mieleckich trybunach, Grzegorz Lato.
Zastanawiam się, po co jest ten "Miś", tzn. spot. Jeżeli po to żeby wyprzeć ze świadomości mieszkańców PolskiA stereotyp (czy też może prawdę?) o PolsceB, wyłaniający się z przytoczonych przeze mnie newsów informacyjnych, to ujdzie w tłumie. Ale raczej nikogo nie zachęci żeby tu się wybrać.
Tak jak wcześniej pisałem, ludzi można by tu było ściągnąć, niejako po drodze do Lwowa. Pokazać Solinę, Bieszczady. Nie widzę większego sensu w przechwalaniu się teatrem czy pojedynczym instytutem naukowym przed mieszkańcami regionów których centra są największymi ośrodkami naukowymi-kulturalnymi tego kraju. News o szkoleniu pilotów jest ok ale podany w idiotycznym kontekście (trochę za duży kontrast między biedą a lotami w kosmos).
Mieszkańcy podkarpacia wedug statystyk żyją najdłużej w Polsce (i to raczej nie ze względu na dobrą służbę zdrowia), mają także większe szanse niż inni Polacy że nie zapadną na raka. I to są fakty, wokół jakich można pisać scenariusze reklamówek. Ale nie, my będziemy udowadniać że jesteśmy dobrzy w czymś o czym wiadomo że inni są lepsi.Krzysztof G. edytował(a) ten post dnia 09.10.09 o godzinie 11:32

Następna dyskusja:

Podkarpackie do 1,2 mln dot...




Wyślij zaproszenie do