konto usunięte

Temat: Relacje z klientami czy zyski

Czy w ramach swojej strategi firma powinna wybierać:
- relacje z klientami lub zyski, czy może wstawić w miejsce "lub" spójnik "i"?

Czy można pogodzić dobre relacje z klientami i zyskowność?

Jestem przekonany, że istnieją tzw. złe zyski (Więcej: http://121marketing.pl/2013/03/relacje-kontra-zyski-kt....

Obrazek


Jakie jest wasze zdanie na temat złych zysków?

konto usunięte

Temat: Relacje z klientami czy zyski

Życie dopisuje kolejne rozdziały:
http://michal-gorecki.pl/2013/06/z-warta-nie-warto-sat...{%2210201365648328312%22%3A171027389740303}&action_type_map={%2210201365648328312%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map=[]
Mariusz Kryst

Mariusz Kryst Specjalista do spraw
turystyki na
Karaibach

Temat: Relacje z klientami czy zyski

Po pierwsze klient bo zanim idą pieniądze.
Gdybym postępował w ten sposób to nikt by do mnie na Karaiby nie przyjechał, a jeszcze zepsuł bym sobie rynek.
Moim zadaniem jest sprzedawać zadowolenie. Pieniądze to tylko dodatkowy bonus.
Dlatego moje wyprawy i atrakcje na Karaibach są zawsze najlepsze, by klient wiedział za co płaci.
A kiedy klient wie, że dostaje to co najlepsze to i jest gotów zapłacić.
Prosta filozofia i działa! :)

konto usunięte

Temat: Relacje z klientami czy zyski

Jarosław R.:
Czy w ramach swojej strategi firma powinna wybierać:
- relacje z klientami lub zyski, czy może wstawić w miejsce "lub" spójnik "i"?

Czy można pogodzić dobre relacje z klientami i zyskowność?

Jedno i drugie są ze sobą ściśle związane. Jeśli buduje relacje, dbam o klienta to mam i zysk.
Nie ma czegoś takiego" firma powinna wybierać. "Dwa pojęcia są tożsame.

konto usunięte

Temat: Relacje z klientami czy zyski

Kamila K.:
Jarosław R.:
Czy w ramach swojej strategi firma powinna wybierać:
- relacje z klientami lub zyski, czy może wstawić w miejsce "lub" spójnik "i"?

Czy można pogodzić dobre relacje z klientami i zyskowność?

Jedno i drugie są ze sobą ściśle związane. Jeśli buduje relacje, dbam o klienta to mam i zysk.
Nie ma czegoś takiego" firma powinna wybierać. "Dwa pojęcia są tożsame.
Nie dla wszystkich są tożsame. Oto przykład: http://michal-gorecki.pl/2013/06/z-warta-nie-warto-sat...

konto usunięte

Temat: Relacje z klientami czy zyski

Jarosław R.:
Kamila K.:
Jarosław R.:
Czy w ramach swojej strategi firma powinna wybierać:
- relacje z klientami lub zyski, czy może wstawić w miejsce "lub" spójnik "i"?

Czy można pogodzić dobre relacje z klientami i zyskowność?

Jedno i drugie są ze sobą ściśle związane. Jeśli buduje relacje, dbam o klienta to mam i zysk.
Nie ma czegoś takiego" firma powinna wybierać. "Dwa pojęcia są tożsame.
Nie dla wszystkich są tożsame. Oto przykład: http://michal-gorecki.pl/2013/06/z-warta-nie-warto-sat...

ok. Jest zyskowność ale na baardzo krótką metę. Nie o takiej zyskowności mówimy, bynajmniej ja nie mówię/piszę. A gdzie opinia, reputacja która jest częścią elementów składowych lojalności...

Następna dyskusja:

Rozwój, czy cięcie kosztów?




Wyślij zaproszenie do