Temat: Gwiazdy w reklamach

Cześć,
Chciałabym się dowiedzieć co myślicie o "wykorzystywaniu" wizerunku osób publicznych w kampaniach społecznych.

Widzieliście nową akcję KREWNIAKÓW???
Ja od razu wysłałam sms, a Wy ???
Mateusz M.

Mateusz M. Lean on quality

Temat: Gwiazdy w reklamach

No jak najbardziej obecność gwiazd pomaga w tego typu kampaniach, cała sztuka polega tylko na tym, zeby odpowiednia gwiazde poprosic do uczestnictwa w odpowiedniej kampanii:)
Paweł Ż.

Paweł Ż. another graphic
designer

Temat: Gwiazdy w reklamach

Mateusz M.:
No jak najbardziej obecność gwiazd pomaga w tego typu kampaniach, cała sztuka polega tylko na tym, zeby odpowiednia gwiazde poprosic do uczestnictwa w odpowiedniej kampanii:)

wlasnie wlasnie. fajnie tez by bylo, gdyby gwiazda podczas trwania kampanii nie wywinela malo medialnego numeru.
Katarzyna G.

Katarzyna G. Lektor języka
angielskiego/tłumacz

Temat: Gwiazdy w reklamach

[author]Paweł
Krzysztof Szczerbacz

Krzysztof Szczerbacz Senior Project
Manager, ARC Rynek i
Opinia

Temat: Gwiazdy w reklamach

Nie bardzo. Wystarczy wspomniec przypadek Madonny i kontraktu z Pepsico. Wiem, ze bylo to wieki temu (1989 rok), ale fakt pozostaje faktem. Wywiniecie numeru skonczylo sie rezygnacja z wykorzystania "Like a Prayer" w spocie.
Basia K.

Basia K. dziennikarstwo,
kreacja, walka z
ograniczeniami
technicznymi

Temat: Gwiazdy w reklamach

a teraz żałują...
Krzysztof S.:
Wywiniecie numeru skonczylo sie rezygnacja z wykorzystania "Like a Prayer" w spocie.
Krystyna Zagórska

Krystyna Zagórska European Digital
Manager, Cheil
Poland

Temat: Gwiazdy w reklamach

w zaleznosci od tego czy zatrudniona gwiazda do reklamowania produktu jest przez grupe docelowa postrzegana jako lubiana badz nielubiana moze ona wplynac na pozytywna badz negatywna ocene zarowno samego produktu, marki, jak i deklaracje checi zakupu. Zatem gwiazda moze byc zarowno bodzcem przyciagajacym uwage, dystraktorem, jak i bodzcem odpychajacym. Winno sie zrobic takze badania focusowe nt dopasowania wizerunku i cech gwiazdu do wizerunku produktu/marki. Takie aspekty gwiazdy jak plec, atrakcyjnosc, bycie jednym z wielu (z grupy docelowej), badz wlasnie osoba, ktora reprezentuje grupe, do ktorej to grupa docelowa aspiruje maja rowniez ogromne znaczenie. Aspektow do wziecia pod uwage naprawde jest duzo. Mnostwo firm chyba nie zdaje sobie z tego sprawy i wybiera gwiazde na zasadzie: jestem szefem marketingu i lubie gwiazde X zatem wezme ja do reklamowania mojego produktu Y. Efekt? Zerowa badz znikoma efektywnosc, wydana w bloto koszmarna gora pieniedzy...
Katarzyna G.

Katarzyna G. Lektor języka
angielskiego/tłumacz

Temat: Gwiazdy w reklamach

Madonna to chyba nie ma szczęścia do reklamowania marki (H&M - nie zaskoczyła nikogo ani nie zachwyciła, słuchający jej wcale nie ekscytowali się jej kolekcją) w przeciwieństwie do Kate Moss, która spowodowała, że dla wielu ludzi Stella McCartney zaczęła "istnieć" dopiero gdy Moss miała wziąć udział w jej pokazie po odwyku. McCartney zrobiła sobie tym samym niezłą reklamę, po której nastąpił kontrakt z H&M. Mam nadzieję, że kolejność mi się nie myli. Niemniej jednak chodzi o to, że większość "szaraczków" kojarzyła nazwisko Moss, a dzięki niemu wypromowała się McCartney. Uzależnienie Moss i jej faceta przysporzyło reklamy tym, którzy ją wzięli do swoich pokazów. Trzeba przyznać, że uzależnienie od narkotyków to nie bardzo "medialny" numer.

Następna dyskusja:

Stenka, Janda, Kot czyli ko...




Wyślij zaproszenie do