konto usunięte
Temat: Marketing skierowany do kobiet- definicje i dane
MARKETING SKIEROWANY DO KOBIETTo inny punkt widzenia potrzeb i oczekiwań żeńskiej części konsumentów uwzględniający ich złożoną i barwną naturę. Jest to budowanie komunikatów oraz przekazów, które uwzględniają różnice, między innymi, w zakresie preferencji, upodobań, skłonności, niektórych zachowań, postrzegania, wzorców komunikowania się pomiędzy kobietami i mężczyznami.
DLACZEGO KOBIETY?
To rosnący w siłę nabywczą segment konsumentów. Coraz wyższe zarobki i stanowiska, ambicje, dążenie do realizacji celów zawodowych i edukacyjnych, samodzielność, przedsiębiorczość a także rola kobiety w społeczeństwie jako matki i opiekunki domu, oraz zmiany kulturalne i społeczne, decydują o wzroście znaczenia ich preferencji w stosunku do oferowanych na rynku dóbr i usług.
W obliczu coraz liczniejszej konkurencji, rosnącej świadomości i siły nabywczej oraz "udpornienia" się na przekazy reklamowe, wzrasta poziom wymagań konsumentek i aby skutecznie zmotywować kobietę do podjęcia działań należy zastosować metody uwzględniające mechanizmy wynikające z jej natury, skomplikowania i różnorodności.Katarzyna Czaplicka edytował(a) ten post dnia 20.04.10 o godzinie 22:03