konto usunięte

Temat: Skuteczny e-mail marketing w start-upie – 6 porad dla...

Skuteczny e-mail marketing w start-upie – 6 porad dla średniozaawansowanych

Poczta elektroniczna jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych kanałów komunikacji w internecie – własny adres e-mail posiada większa liczba użytkowników niż konto na Facebooku czy Twitterze. Właśnie dlatego e-mail marketing ma tak ogromny potencjał. Prowadzisz start-up i chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej grupy odbiorców? Co zrobić, żeby działania marketingowe były przyjazne dla subskrybentów i jednocześnie pozwalały osiągać zamierzone cele?


Obrazek

E-mail marketing jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów na wypromowanie produktów lub usług – według danych GUS prawie 60% internautów uważa sprawdzenie poczty elektronicznej za najważniejszy cel korzystania z internetu. Z kolei z danych, zebranych przez Interaktywnie.com wynika, że ponad połowa osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych w firmach uważa mailing za efektywny kanał komunikacji, a tezę tę potwierdzają statystyki – jeden dolar zainwestowany w e-mail marketing generuje nawet 38 dolarów zwrotu.

Chcesz wykorzystać e-mail marketing do promowania start-upu? Sprawdź jak skutecznie prowadzić kampanie i jakich błędów należy unikać.

1. Wchodź w bezpośredni kontakt ...
2. Pamiętaj o temacie wiadomości e-mail ...
3. Zadbaj o to, żeby nie trafić do SPAM-u ...
(...)
https://www.redlink.pl/skuteczny-e-mail-marketing-w-sta...