konto usunięte

Temat: Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama natywna.


Bombardowanie użytkowników milionem spotów, bannerów i innych komunikatów reklamowych z każdej strony spowodowało, że jako odbiorcy nauczyliśmy się ignorować reklamy i coraz bardziej filtrować treści, którym chcemy poświęcić swój czas. Standardowe treści reklamowe często nie interesują już użytkowników.

Ogromna liczba reklam w internecie zaowocowała również zmianą w sposobie korzystania z treści internetowych – obecnie bardzo wielu użytkowników korzysta z AdBlocka, by blokować niechciane reklamy.
Wiele osób straciło też zaufanie do różnych form polecających określone produkty np. wpisów polecających publikowanych przez blogerów.

Definicja. Czym jest reklama natywna?
Reklama natywna jest rozwiązaniem, które jest korzystne dla obydwu stron: dla reklamodawców i dla odbiorców treści. To forma, która dobrze integruje się z miejscem, w którym występuje i przedstawia realną wartość dla użytkownika. Kryterium reklamy natywnej spełniają treści, w których promocja naszej firmy czy produktu jest zaznaczona bardzo subtelnie. Zdecydowanie większą uwagę skupia się na rzetelności i wartości przekazywanych treści.


Przykłady reklamy natywnej ...
Korzyści z publikacji artykułów natywnych - 5 najważniejszych zalet:
1. Zainteresowanie i zaangażowanie odbiorców dzięki pożądanym treściom ...
2. Wyższa jakość ruchu poprzez dotarcie do odpowiednich użytkowników ...
3. Budowanie wizerunku i pozytywnych więzi z odbiorcą ...
4. Skuteczność w zwiększaniu chęci zakupowych ...
5. Reklama natywna żyje znacznie dłużej i naturalniej ...

Wartościowe artykuły natywne są zazwyczaj umieszczane w serwisach na stałe. Dzięki temu potencjalni odbiorcy będą mieli do nich dostęp w każdej chwili, gdy pojawi się u nich zainteresowanie tematem (a co za tym idzie często również potrzeba zakupowa). Nasza promocja trwa więc non stop, nie tylko przez kilka dni czy tygodni.
...
http://www.egospodarka.pl/161542,Reklama-natywna-5-naj...

konto usunięte

Temat: Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez czytelników. Jak w takim razie przygotować dobry tekst natywny? Dowiesz się z naszego poradnika.

Co to jest artykuł natywny?
Dlaczego artykuł natywny i czy warto? ...
Czym nie jest artykuł natywny?
Jak odróżnić artykuł natywny od sponsorowanego? ...
Jak napisać wartościowy artykuł natywny? ...
Czy warto zlecić napisanie artykułu natywnego redakcji? ...
...
http://www.egospodarka.pl/154687,Artykul-natywny-czyli...



Wyślij zaproszenie do