konto usunięte

Temat: Kryzysy to wynik braku komunikacji wewnętrznej. 3 proste...

Kryzysy to wynik braku komunikacji wewnętrznej. 3 proste prawdy i nieco porad.

Najlepszy kryzys w organizacji to ten, którego udaje się uniknąć. Tylko jak? Wszyscy wiemy, że firmy potrafią stanąć na głowie i odtańczyć na niej Jezioro Łabędzie, gdy kryzys trwa. Czasem wydają miliony na kampanie wizerunkowe, na marketing, gdy sprawa jest już na ostrzu noża. To ulubiony moment agencji marketingowych. Klient pod ścianą zgadza się na wiele, dyskusje stają się efektywne, spotkania trwają tylko tyle, ile powinny. Klient współpracuje, otwiera się na pomysły. Tymczasem często, choć nie zawsze, wystarczy tak niewiele, by tych kosztownych tańców uniknąć…

Prosta prawda numer 1. Pracownik to też klient ...
Prosta prawda numer 2. Wiarygodność podstawą zaufania ...
Prosta prawda numer 3. Pracownik najlepszą tarczą ...

Komunikacją kryzysową warto zarządzać już na poziomie fundamentów, czyli komunikacji wewnętrznej z pracownikami. Warto zarządzać nią bez kryzysu, codziennie budując niezwykłą tarczę z ludzkich serc – pracowników, którzy ufają firmie i chcą z nią rosnąć. Im bardziej będą zaangażowani i zgodni co do zachodzących w organizacji zmian, tym mocniejszą będą stanowili dla niej tarczę w trudnych czasach.

https://www.linkedin.com/pulse/kryzysy-wynik-braku-komu...