konto usunięte

Temat: Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

Współcześni konsumenci coraz częściej wpuszczają marki do swojego życia. Nie widzą przeszkód, aby podzielić się swoim numerem telefonu czy profilem w mediach społecznościowych, ale w zamian oczekują poważnego traktowania i spersonalizowanej oferty, a nie zarzucania ich skrzynek spamem. Jak powinna dziś wyglądać komunikacja z klientem?

Odpowiedzi na to pytanie dostarcza raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta”.

Badanie zrealizowane dla SMSAPI przez Agencję Badawczą Biostat wskazuje ścieżki, którymi powinna podążać idealna komunikacja z klientem. Na jego potrzeby grupa tysiąca polskich respondentów odpowiadała na pytania o doświadczenia z dialogów z firmami i najbardziej pożądane sposoby porozumiewania się z nimi. Niektóre wyniki nawet doświadczonym marketerom mogą wydać się dość zaskakujące.

- Z naszego badania wynika, że aż 98% respondentów otrzymuje niechciane treści marketingowe, 74% deklaruje, że dostaje je często. Praktycznie wszyscy jesteśmy spamowani - mówi Andrzej Ogonowski z SMSAPI - Ale jest też dobra wiadomość: 3/4 badanych deklaruje, że nie wypisuje się z otrzymywania regularnych wiadomości e-mail czy SMS, o ile, co ważne, wcześniej subskrybowali je świadomie. Dla marek to jasny sygnał, że zaufania nie buduje się, rozsyłając promocyjne komunikaty komu popadnie, a poprzez dostosowanie się do oczekiwań klientów - ocenia ekspert SMSAPI.

W bezpośrednim kontakcie ...
Co marki o nas wiedzą? ...
A co z nowymi technologiami? ...
(...)
http://www.egospodarka.pl/153826,Komunikacja-z-kliente...