Temat: Jak monitorować czas pracy w dobie home office?

Jak monitorować czas pracy w dobie home office?

W ostatnim czasie duża część pracowników rozpoczęła pracę zdalnie ze swoich domów. W związku z tym coraz częściej pojawiają się pytania o możliwość sprawdzenia faktycznego czasu pracy użytkowników. Taką funkcjonalność posiada system ManageEngine ADAudit Plus z raportami ze stacji roboczych.


Pracując z domu często jesteśmy rozpraszani przez domowników, dziecko pytające o chwilę zabawy, czy zwierzaka. Są to czynniki nie występujące w biurze, a które należy brać pod uwagę mówiąc o pracy zdalnej. Jest ona bowiem kompromisem, zapewniającym dostępność pracownika z odległych miejsc w razie utrudnionego dojazdu do biura lub zdarzenia losowego.

Kontrola przez audyt ...
Work Hours ...
Dodatkowe informacje ...
Czas na konfigurację ...

Podsumowując powyższy artykuł, możemy śmiało stwierdzić, że kontrola nie musi być trudna! I choć ADAudit Plus większości użytkowników kojarzy się tylko z audytowaniem pod kątem biznesowym, w dobie pracy zdalnej warto jednak wykorzystać to narzędzie także do audytowania aktywności użytkowników. Znalezienie tej funkcji w systemie jest bardzo proste: Server Audit->Local Logon-Logoff->User Work Hours.

https://www.mwtsolutions.pl/jak-monitorowac-czas-pracy-...