konto usunięte

Temat: Customer experience równie ważny jak sam produkt

Customer experience równie ważny jak sam produkt

Współczesne firmy muszą zwracać szczególną uwagę na opinie, które ich klienci formułują, bazując na doświadczeniach i relacjach z produktem. W przeciwnym razie o budowę konsumenckiej lojalności może być niezwykle trudno. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Salesforce raport "Trends in Integrated Customer Experience". Wynika z niego, że aż 57% klientów gotowych jest przejść do konkurencji, jeśli ta zagwarantuje im lepsze doświadczenia lub zachowa się zgodnie z ich oczekiwaniami.


Wspomniany we wstępie raport to opracowanie, w którym zebrano wnioski z siedmiu badań zrealizowanych przez firmę na przestrzeni lat 2016-2018. Zyskujemy więc kompleksowy obraz głównych wyzwań, z jakimi muszą mierzyć się firmy chcące umacniać lub podtrzymać swoją przewagę konkurencyjną w kontekście zgłaszanych przez klientów oczekiwań oraz własnych możliwości adaptacyjnych w intensywnie zmieniających się realiach rynkowych.

Co w opinii klientów decyduje o przewadze konkurencyjnej firmy? ...
Oczekiwania a rzeczywistość – wielka luka, którą trzeba wypełnić, by wygrać konkurencję! ...
(...)
http://www.egospodarka.pl/152625,Customer-experience-r...