konto usunięte
Temat: Codzienne troski HRowca, czyli jak budować EMPLOYER BRANDING
Codzienne troski HRowca, czyli jak budować EMPLOYER BRANDINGNa obecnym rynku pracownika, coraz więcej firm boryka się z problemami znalezienia właściwych kandydatów do pracy. Wielu pracodawców i pracowników działów HR codziennie zastanawia się jak przyciągnąć kandydata oraz jak utrzymać pracownika.
Przeglądając popularne portale z ofertami pracy możemy w większości ogłoszeń przeczytać , że oferowane są m.in. możliwość rozwoju, pakiety medyczne, ubezpieczenia na życie, elastyczny czas pracy, karty Multisport itp. Okazuje się jednak, że to już jest standard, który oferuje większość firm.
W jaki sposób dotrzeć do umysłów i serc kandydatów, co zrobić, aby wyróżnić się spośród innych pracodawców? Jest też druga strona medalu – Warto też zadać sobie pytanie co możemy zrobić, aby pozyskać lojalność pracowników, których już mamy „na pokładzie”, a nawet zaangażować ich jako ambasadorów marki?
Odpowiedzią na to pytanie jest spójna, wiarygodna i konsekwentnie wdrażana strategia Employer Brandingowa, skierowana zarówno na zewnątrz jak i do wewnątrz organizacji.
Od czego powinniśmy zacząć budowanie wizerunku pracodawcy? ...
http://hr-accelerate.pl/pl/blog/codzienne-troski-hrowc...