konto usunięte

Temat: 4 globalne trendy w Customer Experience

4 globalne trendy w Customer Experience.

Mood Media prezentuje Trendbook ukazujący główne, globalne trendy w zakresie customer experience. Opracowanie, bazujące na strategiach stosowanych przez firmy reprezentujące pięć kontynentów, przygląda się 30 przykładom doświadczeń klienta w punkcie sprzedaży. I to właśnie na tej podstawie jego autorzy formułują 4 kluczowe czynniki decydujące o pozytywnych reakcjach klientów. Są to: dostosowanie do potrzeb zgłaszanych przez użytkowników, zanurzenie w marce, tworzenie społeczności oraz wygody.

Globalny punkt widzenia ukazał zaskakująco spójne tendencje w poszczególnych krajach.


Jednym z zasadniczych spostrzeżeń, do których doprowadziła analiza Mood Media, jest spójność zaobserwowanych trendów. Wprawdzie customer experience
jest zróżnicowane ze względu na położenie geograficzne kraju i poziom jego rozwoju ekonomicznego, to jednak dla sklepów zapewniających swoim klientom najbardziej pozytywne doznania, postrzeganie akurat tych marek okazywało się niemal identyczne. W praktyce oznacza to, że od Wietnamu, przez Francję, Nigerię i Chile na płaszczyźnie projektowania i działania doświadczenia klienta w punkcie sprzedaży są globalne. Okazuje się również, że w jakość doświadczeń klienta inwestuje już nie tylko sprzedaż detaliczna.

Lektura Trendbook Mood Media pozwala również przyjrzeć się niezwykłej wręcz globalnej ewolucji, której bezpośrednim następstwem jest sukces odniesiony przez centra handlowe ...
(...)
http://www.egospodarka.pl/156106,4-globalne-trendy-w-C...