konto usunięte
Temat: 10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm...
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych - IoT upowszechnia się w niesamowitym tempieWprawdzie nastawienie na klienta to kwestia kluczowa w każdym rodzaju działalności, to jednak widać, że wyraźniej zaznacza się ono wśród firm działających w modelu B2B aniżeli w segmencie dóbr konsumenckich (B2C).
Już 4 spośród 5 firm trudniących się produkcją jest przekonanych, że kluczem do rozwoju biznesu jest personalizacja usług. Jakie jeszcze trendy zaznaczają swą obecność na rynku firm produkcyjnych? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowszy raport autorstwa Salesforce.
Przed nami raport „Revolutionizing Customer Service in Manufacturing”. Najnowsze z opracowań firmy Salesforce przygląda się najważniejszym trendom, jakie zaznaczają swoją obecność w obszarze obsługi klienta w segmencie firm produkcyjnych. Podstawą raportu były opinie zebrane na całym świecie pośród 291 specjalistów ds. obsługi klienta w branży produkcyjnej. Jego autorzy przeanalizowali zależność występującą pomiędzy jakością obsługi klienta a wynikami biznesowymi. Aby zyskać lepsze usystematyzowanie odpowiedzi, respondentów podzielono na trzy grupy:• high performers (14%) – firmy deklarujące, że osiągane przez nie wyniki są doskonałe,
• moderate performers (56%) – przedsiębiorstwa oceniające swoje rezultaty jako średnie dla branży lub powyżej średniej;
• underperformers (12%) – oceniający swoje wyniki poniżej średniej dla branży.
>>>
http://www.egospodarka.pl/148369,10-kluczowych-trendow...