Ewa Wrońska

Ewa Wrońska Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Zapraszamy na Międzynarodowy Tydzień Coachingu 20 - 26 maja

Podczas tegorocznej edycji Międzynarodowego Tygodnia Coachingu w samej Warszawie ponad 20 coachów dedykuje swój czas na przeprowadzenie ponad 150 godzin zajęć (sesji coachingowych, warsztatów, seminariów, spotkań), w których będzie mogło wziąć udział ponad 400 osób. Duża część tych zajęć odbędzie się w siedzibie Inspiration Space, centrum coworkingowym dla osób zajmujących się rozwojem innych, przy ul. Jana Czeczota 8/3, w okolicy stacji Metro Racławicka. Dokładne informacje o wydarzeniach odbywających się w Inspiration Space oraz o zapisach znajdują się na stronie http://www.inspiration-space.com/miedzynarodowy-tydzie... oraz na stronie wydarzenia w portalu Facebook: http://facebook.com/events/561427573878263/.

Aktualne informacje o pozostałych wydarzeniach odbywających się w Warszawie w miejscach takich jak: Strefa Pracy, Pure Sky Club, lokal przy ul. Nowogrodzkiej 50/54 oraz w innych miastach w Polsce znajdują się na stronie polskiego oddziału ICF http://icf.org.pl/pl65,wydarzenia-miesiaca.html. Udział w wydarzeniach jest częściowo bezpłatny, za dobrowolną lub niewielką opłatą.
Ewa Wachowiak

Ewa Wachowiak Lotos - Joga Relaksu

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Zapraszam kochani do Warszawy na cudne szkolenie - KOCHAJ , TAŃCZ , MEDYTUJ , ŚPIEWAJ

Opis poniżej po kliknięciu na link :

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-spiewaj-t...

Ewa - Sophia Serce Ziemi
Kazimierz Grabski

Kazimierz Grabski Jestem
otwieraczem...
Otwieram na marzenia
i aspiracje

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Szanowni Państwo,

Jedno z nas jest nastolatką, drugie – ojcem owej nastolatki. Mamy za sobą wiele trudnych rozmów i wiele poważnych rozmów zapewne jeszcze przed nami. Korzystając ze zdobytego (czasem dość boleśnie) doświadczenia chcemy podzielić się tym, co już wiemy. Chcemy ułatwić porozumiewanie się przedstawicieli różnych pokoleń. Chcemy usprawnić prowadzenie dialogu międzypokoleniowego i – przede wszystkim – międzyludzkiego. Aby to osiągnąć, planujemy na stronie internetowej http://opener.com.pl zainicjować nasze rozmowy na temat pojęć ważnych w życiu nas-dzieci oraz nas-rodziców. Biorąc pod uwagę treść większości naszych dni, pojęciami dla nas ważnymi są NAUKA i PRACA. Ze względu na łączące nas więzi, pojęciem ważnym jest RODZINA. Jesteśmy zanurzeni w codziennym życiu, więc pojęciami ważnymi są CODZIENNOŚĆ i ŻYCIE. I można by tak długo wymieniać. Chcemy jednak prowadzić dialog dotyczący pojęć ważnych nie tylko dla nas, ale i dla innych dzieci oraz rodziców.

Będziemy niezmiernie zobowiązani, jeśli pomożecie nam Państwo zidentyfikować pojęcia ważne w Waszych relacjach z córkami i synami, matkami i ojcami. Będziemy zobowiązani za udzielenie odpowiedzi na 4 pytania:
- 3 pytania dotyczą pojęć najważniejszych, bardzo ważnych oraz ważnych – zaczynamy od tych naprawdę istotnych i resztę pozostawiajmy z boku (być może kiedyś do nich powrócimy);
- jedno pytanie pozwoli określić Waszą dominującą rolę: dziecka lub rodzica – tu przepraszamy za tak uproszczony podział, jednak powinien on być wystarczający na potrzeby naszych obecnych działań.

Postanowiliśmy, że skupimy się na relacjach pomiędzy osobami wchodzącymi w dorosłe życie i tymi z bogatszym bagażem życiowych doświadczeń. Dlatego też koncentrujemy się na dwóch grupach wiekowych: 15 lat i więcej oraz ponad 40 lat (liczby graniczne traktujemy jak wartości przybliżone). Może kiedyś w przyszłości, gdy czas łaskawie się z nami obejdzie, zajmiemy się relacjami między dorosłymi dziećmi i jeszcze bardziej dorosłymi rodzicami...

Szanowni Państwo, zachęcamy do udzielenia odpowiedzi na stawiane przez nas pytanie. Może to zająć Państwu około 10 minut lub... znacznie dłużej, jeżeli zainspirujemy Państwa do głębszej refleksji i wymiany zdań w kręgu najbliższych Państwu osób. Nasze pytania znajdziecie tutaj: https://www.surveymonkey.com/s/Istotne_pojecia

Jeżeli znacie Państwo osoby, które mogą być żywo zainteresowane podzieleniem się z nami pojęciami dla nich ważnymi, po prostu przekażcie im niniejszą informację. Odpowiedzi można udzielać do 5 czerwca 2013 roku włącznie.

Podsumowując - co zrobić, aby podzielić się z nami pojęciami dla Państwa ważnymi:
- wygospodarować co najmniej 10 minut;
- odwiedzić stronę zawierającą pytania tutaj https://www.surveymonkey.com/s/Istotne_pojecia;
- odpowiedzieć na 4 pytania.
Już teraz bardzo dziękujemy za czas poświęcony na poszukiwanie istotnych pojęć. Mamy nadzieję, że wartość tych poszukiwań będzie znacząca tak dla nas, jak i dla każdego z Państwa.

Pozdrawiamy,
Agnieszka Grabska
Kazimierz Grabski
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Komunikacja interpersonalna warsztaty

Narzędzia, jakie poznasz podczas szkolenia:
► struktura efektywnego spotkania
► struktura udzielania pochwał
► struktura formułowania krytyki
► struktura rozmowy oceniającej pracę
► schemat rozmowy dyscyplinującej
► schemat rozmowy, w trakcie której przekazywane są trudne informacje

Efektywna komunikacja z pracownikami
• Narzędzia skutecznego słuchania
• Efektywne pytania
• Sztuka odmawiania podwładnym i stawiania granic
• Typologia osobowości i dostrajanie się do poszczególnych typów (typologia Junga)
• Bariery w komunikacji z pracownikami

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Sesje rozwojowe - coaching oraz psychologia zorientowana na proces

Przy pomocy technik coachingowych, psychologii procesu, ćwiczeń aktorskich, pracy z przekonaniami łączę kilka nurtów - integracja różnych podejść rozwojowych daje lepsze rezultaty rozwojowe.

Tematyka sesji rozwojowych jest bardzo szeroka i dostosowana do celów i potrzeb Klienta. Sesje rozwojowe mogą Ci pomóc:
ustalić cele życiowe oraz zawodowe i dotrzeć do potencjału pozwalającego na osiągnięcie wyznaczonych celów
rozwinąć swoją zdolność autoprezentacji, asertywność
lepiej radzić sobie ze stresem, przećwiczyć nowe sposoby reagowania w trudnych sytuacjach
zintegrować "serce z rozumem" czyli sferę emocjonalną ze sferą intelektualną
uwolnić się od uogólnionych, krytycznych przekonań na swój temat

Sesje polegają na rozwijaniu pozytywnej strony, która tkwi w każdym z nas - poprzez czerpanie z naszych zasobów pewności siebie, zadowolenia, ciekawości świata, satysfakcji, misji życiowej, duchowości. Pozwalają również na przepracowanie blokujących nas myśli i emocji z przeszłości, pojawiających się w kontekście zmiany, jakiej chcielibyśmy w życiu doświadczyć. Sesje odpowiednie są również dla młodzieży uczącej się - gimnazjalnej oraz licealnej.

Cena: 80 zł/h, 100-120 zł/h u Klienta w obrębie Warszawy (cena ustalana w zależności od wskazanego miejsca spotkania)

Na hasło Goldenline pierwsza sesja za połowę ceny!

Prowadzący: Paweł Tempczyk
Jestem psychologiem, absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Wspieranie rozwoju osobowości - 2009). Wykształcenie psychologiczne połączyłem z edukacją aktorską - ukończyłem m. in. Dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego (2008), trzy semestry Aktorstwa w WSKiMS im. Jerzego Giedroycia (2008-2010) oraz Kurs dramy Stowarzyszenia STOP-KLATKA (2009). Jako asystent w Interaktywnym Teatrze Procesu (2010-2012) prowadziłem zajęcia zespołu w oparciu o psychologię procesu, psychodramę i improwizację aktorską. W swoim dorobku jako trener rozwoju osobistego mam warsztaty m.in. w Studiu Teatralnym Anny Kobieli (staż instruktorski teatralny - 2010), w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 (2010-2012) oraz w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Collegium Civitas oraz MGOPS Drohiczyn - 2011, PCPR Nowy Dwór Mazowiecki - 2012). Swoje doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia warsztatów postanowiłem przełożyć na sesje indywidualne, które prowadzę od 2010 roku. Obecnie współpracuję na stałe z firmą szkoleniową KnowBOX (http://www.knowbox.pl/pawel-tempczyk/), piszę cykl artykułów odnośnie psychologii procesu na treco.pl (http://www.treco.pl/kariera/porady-szczegoly/id/232/), uczestniczę w stugodzinnym kursie Coachingu grupowego Grupy TROP oraz współorganizuję europejski projekt OPEN CAMPUS w ramach organizacji Youth For Exchange and Understanding International.

Po więcej informacji zapraszam na http://www.paweltempczyk.pl (paweltempczyk@paweltempczyk.pl).


Obrazek

konto usunięte

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Zapraszam serdecznie do udziału w bezpłatnym, inspirującym webinarze:

23.06.2013 r. w godz. 20:00-21:00

Czym jest dla Ciebie zadowolenie z życia?
Czym jest dla Ciebie szczęście?
Czy zauważasz je każdego dnia?

Często nie doceniamy naszej codzienności.

Zwracamy uwagę na to, co nas męczy, martwi i niszczy od środka.

Jak to zmienić?

Przygotuj przekąski, napoje, notes i usiądź wygodnie..

Otwórz się i skorzystaj z tego, co niesie życie, bo codzienność potrafi zachwycać!

Przekonasz się o tym wkrótce :)

http://www.goldenline.pl/spotkanie/jedna-minuta-dla-si...


Obrazek
Maciej Wienke

Maciej Wienke Trener MS Office

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Witam serdecznie,

Zapraszam Państwa na szkolenia z obsługi pakietu MS Office oferowane przez firmę Excellent.

Pełna oferta na stronie:[url] http://www.ms-office.pl/szkolenia-2/[/url]

Najbliższe szkolenia we Wrocławiu, w promocyjnej cenie:

Temat: MS Excel – Poziom podstawowy
Data: 21 Lipca 2013
Czas trwania: 1 dzień (8h)
Cena: 224 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom średnio-zaawansowany
Data: 5-8 Sierpnia 2013
Czas trwania: 4 dni (16h)
Cena: 480 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom zaawansowany
Data: 24-25 Sierpnia 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 560 PLN netto

Temat: MS Excel – Podstawy VBA
Data: 3-4 Sierpnia 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 590 PLN netto

Temat: MS Excel – Tworzenie aplikacji w VBA
Data: 17-18 Sierpnia 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 720 PLN netto

Temat: MS Excel – Analiza danych finansowych
Data: 21 Lipca 2013
Czas trwania: 1 dzień (8h)
Cena: 312 PLN netto

Kontakt
Maciej Wienke
[email]maciej.wienke@ms-office.pl[email]
Tel.: (71) 307 00 68
Kom.: 530 414 080
http://www.ms-office.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Zapraszam serdecznie do udziału w kolejnych warsztatach motywacyjnych dla kobiet.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/wyraz-to-kobieca-ko...
https://www.facebook.com/events/333641533433345/


Obrazek
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Serdecznie zapraszam na warsztat:

KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE

TERMIN: 20-21 lipca 2013 (sobota-niedziela)
MIEJSCE: Łódź, ul. Wólczańska 14/16
CENA PROMOCYJNA: 70 zł
SZCZEGÓŁY NA: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-kreacja-wi...
ZAPISY: kontakt@crearte.com.pl, 501 340 704
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.

Punktem wyjścia do wyboru tematów i przygotowania programów warsztatów były zadania, kompetencje i wiedza niezbędne do efektywnego pełnienia roli komunikatora i lidera opinii w organizacji, uwzględniając jeden z najważniejszych kanałów – komunikację menedżerską.

Akademia Komunikacji Wewnętrznej jest dedykowana w szczególności osobom, które są odpowiedzialne za:
• masową komunikację z pracownikami
• przygotowanie długofalowych działań komunikacyjnych
• uporządkowanie procesów komunikacji wewnętrznej
• zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej
• wzmocnienie lub zmianę określonych postaw pracowniczych
• przygotowanie organizacji do zmian
• zarządzanie zespołem

Podczas warsztatów odbywających się w ramach Akademii Komunikacji wewnętrznej dominują ćwiczenia, dzięki którym uczestnicy wypracowują konkretne rozwiązania i nabywają praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji. Przytaczane studia przypadków są inspiracją i przestrogą. W trakcie dyskusji odnajdujemy prawidłowości występujące w ramach omawianego zagadnienia. Krótkie wykłady pozwalają na wprowadzenie do omawianych zjawisk i podsumowanie zdobytej wiedzy.

Warsztaty odbywają się w maksymalnie 10-osobowych grupach. Z jednej strony daje to możliwość wymiany różnych doświadczeń, z drugiej zapewnia kameralną atmosferę spotkań. Sprzyja jej także miejsce spotkań - sale szkoleniowe Creative Edge na warszawskich Bielanach.

Warsztaty w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:
01 Audyt Komunikacji Wewnętrznej
02 Strategia Komunikacji Wewnętrznej
03 Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej
04 Biuletyn Firmowy
05 Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej
06 Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku
07 Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji
08 Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera
09 Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii
10 Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl

http://dulnik.com.pl
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Serdecznie zapraszamy do udziału w wakacyjnej edycji szkolenia: Kurs Mikrofonowy, którego celem jest zwiększenie umiejętności komunikacyjnych poprzez pracę nad głosem wymową i wypowiedzią.

Zachęcamy do wysłuchania fragmentu wywiadu z jednym z trenerów - Wojciechem Gąssowskim:

http://www.youtube.com/watch?v=RVnnLoj8ibI

Szkolenie odbędzie się w dniach: 29.08-01.09.2013 (od czwartku do niedzieli) w Warszawie.

Zgłoszenia przyjmujemy drogą mailową: kontakt@moovdobrze.pl lub telefonicznie: 790 570 770, 509 761 182
Elzbieta Wieclaw

Elzbieta Wieclaw dyrektor, Filomata

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Zapraszamy do Gliwic na otwarte, bezpłatne spotkania 14 i 15 listopada:
14 listopada (czwartek) w godz. 17.00 – 19.00

Empatyczna komunikacja z własnymi dziećmi. Jak dogadać się z Pociechą i nie zwariować? Jak zachować szacunek dla Dziecka i dla siebie, kiedy pojawiają się konflikty? Jak mówić, aby nasze słowa docierały do Dzieci?

15 listopada (piątek) w godz. 17.00 – 19.00

To, co mówisz, ma znaczenie! Porozumienie Bez Przemocy jako droga do bliskich relacji z ludźmi. 4 empatyczne kroki czyli czym jest język żyrafy?
szczegóły:
http://www.filomata.com.pl/index.php?strona=5065

oraz na dwudniowy warsztat -
Porozumienie Bez Przemocy - jak dobrze wykorzystać słowa do tworzenia bliskich relacji?
szczegóły:
http://www.filomata.com.pl/index.php?strona=5063
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Indywidualny COACHING dla menedżerów z woj. mazowieckiego! Dofinansowany z EFS!

Zalety?
- Żadnych grup! Spotykasz się z trenerem indywidualnie
- Masz pełną kontrolę nad czasem i miejscem spotkań
- Pracujemy na konkretnych przykładach z Twojej pracy
- Narzędzia i tematy dostosowujemy do Ciebie.

Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

Zobacz przykładowe tematy:

- Jakie popełniam błędy w zarządzaniu ludźmi?
- Jakie mam silne i słabe strony jako menedżer/lider?
- Jak dopasować styl przewodzenia do mojego charakteru?
- Jak budować autorytet wśród pracowników?
- Jak ukształtować spójny i wiarygodny wizerunek lidera w oczach pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w firmie?
- Jak przekazywać załodze negatywne informacje?
- Jak rozpoznać opór wobec zmian wśród pracowników i jak go przezwyciężać?
- Jak radzić sobie z pracownikami, którzy pracują bez zarzutu, ale przez swój charakter psują morale zespołu i atmosferę w firmie?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfrontacyjnych, kiedy nie mam pełnej wiedzy na temat zagadnienia?
- Jak wpłynąć na pracownika z dłuższym stażem pracy niż mój i ograniczonymi perspektywami rozwoju?
- Jak zaangażować biernych pracowników w procesy twórcze w firmie?
- Jak przekazywać zastrzeżenia pracownikowi (w zależności od typu jego charakteru)?
- Jak wykazywać się większą asertywnością w stosunku do pracowników, przy uszanowaniu ich opinii i pomysłów?
- Jak radzić sobie z przesadnym perfekcjonizmem i niechęcią delegowania zadań innym osobom?
- Jak określić/wykorzystać/rozwijać potencjał pracowników?
- Jak ustalać priorytety w pracy w przypadku obłożenia dużą ilością obowiązków?
- Jak dobrze przygotowywać się do spotkań biznesowych, by osiągać zakładane cele?
- Jak odkrywać potrzeby pracowników?
- Jak poprawić swoje umiejętności prezentacyjne?
- Jak monitorować postępy pracowników?
- Jak stać się coachem dla własnych pracowników?

Kontakt:

Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl
Katarzyna Kulik

Katarzyna Kulik International
Business
Development,
European Region

Temat: Ogłoszenia i reklamy

PRAGNIESZ ROZWINĄĆ SWÓJ BIZNES, ALE POTRZEBUJESZ PROFESJONALNEGO WSPARCIA?
CHCESZ BYĆ WIDZIALNY W WYSZUKIWARKACH I ROZPOZNAWALNY W BRANŻY?
POTRZEBUJESZ KOGOŚ DO OPRACOWYWANIA TREŚCI SERWISU RÓWNIEŻ W JĘZYKU ANGIELSKIM?

OFERUJEMY PAŃSTWU FACHOWE WSPARCIE!

Jesteśmy EnablingBiz eSolutions, firmą oferującą kompleksowe usługi z zakresu Zintegrowanego Marketingu Internetowego oraz tworzenia aplikacji dla firm z siedzibą w New Delhi, Indie. Nasza firma założona w 2002 roku dziś ma silną bazę ponad 100 zadowolonych klientów na całym świecie! W Ameryce Północnej i w Europie zapewniliśmy sobie najsilniejsze i najdłuższe sojusze strategiczne.

Chcemy zapewnić Państwu trwałą przewagę konkurencyjną oraz wysoki zwrot z inwestycji poprzez opłacalne i łatwe w użyciu rozwiązania, które zwiększają działalność firm, podnoszą wydajność i obniżają koszty.

Członkowie naszych zespołów posiadają duże doświadczenie w dostarczaniu przełomowych rozwiązań nowatorskich oraz głębokie zrozumienie wymagań i oczekiwań klientów zagranicznych. Szybka komunikacja i dostawy na czas są tym, co uważamy za święte dla sukcesu każdego projektu.

ZANIEPKOJENI WYDATKAMI?
KAŻDĄ USŁUGĘ DOPASOWUJEMY DO PAŃSTWA POTRZEB UWZGLĘDNIAJĄC BUDŻET!

ZAINTERESOWANI? Proszę spojrzeć na nasze zintegrowane rozwiązania, które skupiają się w następujących obszarach:

• Doradztwo strategiczne dotyczące marketing internetowego
• Marketing w wyszukiwarkach internetowych
• Badania i analiza sieci
• PR – zarządzanie reputacją firmy online
• Marketing medialny
• Zintegrowany marketing mobilny
• Znaki firmowe
• Badania treści
• Copywriting
• Kreatywne projektowanie grafiki
• Projektowanie stron internetowych
• Tworzenie aplikacji internetowych
• Tworzenie oprogramowania
• Tworzenie aplikacji mobilnych

Jeśli potrzebują Państwo wsparcia prosimy o kontakt, a zrobimy wszystko co w naszej mocy, by rozwinąć Państwa biznes WEDŁUG PAŃSTWA REGUŁ!

The goal is to win. We win if our customers win.

Wiadomości proszę kierować na adres: kate@enablingbiz.com

Zapraszamy na stronę naszej firmy: http://www.enablingbiz.com/
Zachęcamy również do obejrzenia promującego nas krótkiego filmu: http://www.youtube.com/watch?v=ERWjtbVPHis
Błażej Bednarski

Błażej Bednarski Trener kompetencji
menedżerskich i
handlowych

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Warsztaty komunikacji na randce i w związku - promocja

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY „Randka z randką”, które mają na celu pokazanie uczestnikom jakimi czynnikami oddziałujemy na drugą osobę i jakie wrażenie robimy oraz w jaki sposób budujemy zainteresowanie swoją osobą.

Nauczymy cię również w jaki sposób wywieramy wpływ na drugą osobę w bliskich relacjach.

Odpowiemy na pytania:

Jak poznać drugą osobę?
co zrobić, żeby się mną zainteresowała?
jak mogę zainteresować sobą tę drugą osobę?
co zrobić, żeby kontakt przetrwał dłużej niż pierwsze randki?
jak wywrzeć pozytywne wrażenie i je utrzymać?
Na czy polega budowanie stabilnego, dobrego związku, relacji z drugą osobą?

Zakres merytoryczny warsztatów:
Komunikacja międzyludzka – fakty i mity.
Sposób postrzegania świata kluczem do zrozumienia drugiego człowieka.
Budowanie pozytywnych relacji poprzez zachowania i wizerunek siebie – na czym polega i kto tak naprawdę jest za to odpowiedzialny ?
Skuteczne sposoby porozumiewania się z partnerem.
Trening umiejętności budowania relacji poprzez komunikację.

Termin i miejsce: 02 lutego 2014 r. od 10.00 do 16.00 przy ul. Legionów 27 w Łodzi (Schronisko Młodzieżowe mała sala)
Czas trwania warsztatu: 6 godzin zegarowych
Cena: 350 zł

Zapisy telefonicznie lub mailowo. tel. 604198009; 502147503, e-mail: biuro.strefas@gmail.com

Więcej informacji oraz kompleksowe wsparcie matrymonialne http://strefas.forweb.pl

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Zapraszam na spotkanie w Krakowie => http://mezczyznaikobieta.evenea.pl

Między mężczyzną a kobietą. Konflikt - paliwem do szczęścia.

Jesteś osobą, która chce realizować swoje cele i marzenia? Czy Twój partner/partnerka jest dla Ciebie wsparciem na tej drodze? Chcemy być razem szczęśliwi i spełnieni – czemu w pewnym momencie przestajemy?

Często to nie druga połówka jest problemem, ale nasze umiejętności współpracy. Związek jest jak zespół – dobrze działający będzie skutecznie realizować cele. Poznajmy proste sposoby zarządzania sobą i konfliktem.

Spotkanie składa się z prelekcji oraz ćwiczeń, dzięki którym przetestujemy teorię.

Plan spotkania:

1) Pragniemy szczęścia! Planujemy własną rodzinę! Czy przed ślubem myślimy o rozwodzie?

2) Jak „opanować” mężczyznę, który okazał się być „wariatem” – Jak „opanować” kobietę, która okazała się być „wariatką”. Panowanie nad konfliktem, jako klucz w drodze do wspólnego szczęścia.

3) Teoretyczna mądrość + sposób jej zastosowania od zaraz.

Spotkanie odbędzie się w Krakowie 10.IV.2014, start: 19:00.

Warsztaty poprowadzi:

Benedykt Ożóg – współautor programu szkoleniowego "Męska szkoła zarządzania” oraz "Między mężczyzną a kobietą”, w których naucza, jak zarządzać sobą i przejrzyście komunikować się zarówno z własnym JA, jak i z otoczeniem. Programy zawierają klucze potrzebne w zarządzaniu i komunikacji.

BILETY w przedsprzedaży do 24 marca

49 zł - bilet pojedynczy
69 zł - bilet dla pary
159 zł - bilet dla pięciu osób

BILETY w sprzedaży do 25 marca - 7 kwietnia

69 zł - bilet pojedynczy
99 zł - bilet dla pary
234 zł - bilet dla pięciu osób

BILETY w sprzedaży od 8 kwietnia - 10 kwietnia

99 zł - bilet pojedynczy
144 zł - bilet dla pary
339 zł - bilet dla pięciu osób

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl
Aleksandra Sztąberska

Aleksandra Sztąberska HR Business Partner,
Trener, coach

Temat: Ogłoszenia i reklamy

:: BEZPŁATNY COACHINGOWY PROJEKT ZMIANA ::

Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w swoje życie i potrzebujesz trochę dodatkowego wsparcia, ten Projekt może być dla Ciebie!

Projekt Zmiana to darmowa inicjatywa internetowo-coachingowa wspierająca i gromadząca blogi-projekty, których tematem jest wprowadzanie zmian.

To także mikro społeczność osób, którym zależy na zmienianiu swojego życia na lepsze!

więcej na: http://projekt-zmiana.com
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: Ogłoszenia i reklamy

Jeśli chcesz poznać i wzmocnić naturalne brzmienie swojego głosu oraz naturalne reakcje i swobodne pozycje ciała w stresującej sytuacji komunikacyjnej - weź udział w szkoleniach otwartych Akademii Efektywnej Komunikacji Moovdobrze:

Szkoła Głosu i Mówienia I stopnia: 28.02-01.03.2015 (1-dzień to trening głosu, 2-dnia odbywają się warsztaty interpretacyjne oraz nagrania mikrofonowe).

http://moovdobrze.pl/index.php?option=com_content&view...

Zgłoszenia przyjmujemy do 12.lutego.

Warsztat z kamerą I stopnia: 21/22.02.2015 - intensywny trening, praca nad ciałem w sytuacji wystąpień publicznych, nagrania na kamerę i analiza zachowań.

http://moovdobrze.pl/index.php?option=com_content&view...

Zgłoszenia przyjmujemy do 8.lutego.

Zapisy drogą mailową: kontakt@moovdobrze.pl lub tel. 790 570 770

Osobom powołującym się na ogłoszenie na GLu udzielamy 10% zniżki.

Zapraszamy!

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do