Andrzej B.

Andrzej B. RADCA PRAWNY

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Czasami trzeba uwazac na to co sie mowi do intercomu :-)
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,4494684...
A

konto usunięte

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Przesada;)
Conrad R.

Conrad R. rzeźbię światłem

Temat: PILOT ZARTOWNIS

eh ... co za tępa publika ;)

a dla twardzieli ;)

uk.youtube.com/watch?v=Hh_shsRfXqk
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Tower: Cannot read you, say again!
Pilot: Again!

------------

United Airlines FA: "Ladies and Gentlemen, as you are all now painfully aware, our Captain has landed in Seattle. From all of us at United Airlines we'd like to thank you for flying with us today and please be very careful as you open overhead bins as you may be killed by falling luggage that shifted during our so called "touch down."

konto usunięte

Temat: PILOT ZARTOWNIS

The Copilot

I am the copilot. I sit on the right.
It's up to me to be quick and bright;
I never talk back for I have regrets,
But I have to remember what the Captain forgets.

I make out the Flight Plan and study the weather,
Pull up the gear, stand by to feather;
Make out the mail forms and do the reporting,
And fly the old crate while the Captain is courting.

I take the readings, adjust the power,
Put on the heaters when we're in a shower;
Tell him where we are on the darkest night,
And do all the bookwork without any light.

I call for my Captain and buy him cokes;
I always laugh at his corny jokes,
And once in awhile when his landings are rusty
I always come through with, "By gosh it's gusty!"

All in all I'm a general stooge,
As I sit on the right of the man I call "Scrooge";
I guess you think that is past understanding,
But maybe some day he will give me a landing.

— Keith Murray
Piotr Hołownia Pmp

Piotr Hołownia Pmp Kierownik Działu,
T-Mobile PL - PTC
S.A.

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Roger Murdock: Flight 2-0-9'er, you are cleared for take-off.
Captain Oveur: Roger!
Roger Murdock: Huh?
Tower voice: L.A. departure frequency, 123 point 9'er.
Captain Oveur: Roger!
Roger Murdock: Huh?
Victor Basta: Request vector, over.
Captain Oveur: What?
Tower voice: Flight 2-0-9'er cleared for vector 324.
Roger Murdock: We have clearance, Clarence.
Captain Oveur: Roger, Roger. What's our vector, Victor?
Tower voice: Tower's radio clearance, over!
Captain Oveur: That's Clarence Oveur. Over.
Tower voice: Over.
Captain Oveur: Roger.
Roger Murdock: Huh?
Tower voice: Roger, over!
Roger Murdock: What?
Captain Oveur: Huh?
Victor Basta: Who?Piotr Hołownia edytował(a) ten post dnia 10.02.08 o godzinie 17:54
Michał Ł.

Michał Ł. Doświadczenie jest
czymś, co zdobywasz
wtedy, gdy
przesta...

konto usunięte

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Michał �.:
Hmmm

http://www.pilotfriend.com/humour/jokes/twr.htm

Michał

Miło ;)

konto usunięte

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Tanie, arabskie linie lotnicze. Lot nad morzem. Nagle pasażerowie z
przerażeniem zauważają, że zapala się silnik na lewym skrzydle.
Z głośników słychać arabską, łamaną angielszczyzną:

- szzzz... Zis is your capitan speeking ...eee.. first time ..eee.. don't łori... everysing is under control ...eee.. senk you for your attention.

Pasażerowie lekko uspokojeni jednak po paru minutach okazuje się, że dym i ogień widać także z drugiego silnika na prawym skrzydle.
Z głośników słychać:

- szzz... Zis is your capitan speeking ... eee... second time ...eee... don't
łori... everysing is OK ...eee... senk you for your attention.

Po chwili z wielkim hukiem odpada ogon samolotu i maszyna zaczyna spadać gwałtownie do morza.
Z głośników:

- szzz... Zis is your capitan speeking.. last time ...eee...
Pasengers who CAN SWIM, please jump to the water right now,
pasengers who CAN NOT SWIM...

...senk you for your attention.

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Marta Trybura:
Tanie, arabskie linie lotnicze. Lot nad morzem. Nagle pasażerowie z
przerażeniem zauważają, że zapala się silnik na lewym skrzydle.
Z głośników słychać arabską, łamaną angielszczyzną:

- szzzz... Zis is your capitan speeking ...eee.. first time ..eee.. don't łori... everysing is under control ...eee.. senk you for your attention.

Pasażerowie lekko uspokojeni jednak po paru minutach okazuje się, że dym i ogień widać także z drugiego silnika na prawym skrzydle.
Z głośników słychać:

- szzz... Zis is your capitan speeking ... eee... second time ...eee... don't
łori... everysing is OK ...eee... senk you for your attention.

Po chwili z wielkim hukiem odpada ogon samolotu i maszyna zaczyna spadać gwałtownie do morza.
Z głośników:

- szzz... Zis is your capitan speeking.. last time ...eee...
Pasengers who CAN SWIM, please jump to the water right now,
pasengers who CAN NOT SWIM...

...senk you for your attention.

:D
Konrad G.

Konrad G. Muzykujący
pilot-informatyk

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Michał Ů:
Hmmm

http://www.pilotfriend.com/humour/jokes/twr.htm

Michał

Tower: "xxxx, clear to land"
XXXX: "roger"
Tower: "xxxx, I can not see any landing gear. Is your gear down?"
XXXX: "Say again, I can't hear you because there a some darn horn blaring in my ear!"
Tower: "Your landing gear is NOT DOWN"
XXXX: "Say what, I can't understand you"
Tower: "Your landing gear is ..... aw shit."

powaliło mnie
Michał Ł.

Michał Ł. Doświadczenie jest
czymś, co zdobywasz
wtedy, gdy
przesta...

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Kilka perełek:

A couple of TAC pilots were flying F-4s in escort with a B-52 bomber and were chinning with the pilot of the bomber to pass the time. Talk fell to the subject of the relative merits of their respective aircraft with the fighter pilots holding that their planes made for more interesting flying because of their maneuverability, acceleration and the like.

The B-52 pilot replied "Yeah? Well this old girl can do a few tricks you guys can't even touch." Naturally, he was challenged to demonstrate. "Watch," he tells them.

After several minutes the bomber pilot returns to the air and says, "There! How was that?" Not having seen anything, the fighter pilots say, "What are you talking about?" Reply, "Well, I went for a little stroll, got a cup of coffee and went downstairs for a chat with the navigator.

I jeszcze jedna, która mnie powaliła:

In another famous SR-71 story, Los Angeles Center reported receiving a request for clearance to FL 600 (60,000ft).

The incredulous controller, with some disdain in his voice, asked, "How do you plan to get up to 60,000 feet?

The pilot (obviously a sled driver), responded, " We don't plan to go up to it, we plan to come down to it..."

He was cleared.

Michał
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Myślę, że to też nadaje się tutaj... ;)
http://wiadomosci.mediarun.pl/news/25544,Ryanair_znowu...

konto usunięte

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Przy okazji tematu "dziwne, śmieszne etc" mogę zapytać, co znaczy poboczny ;) znak?Kasia Pabianek edytował(a) ten post dnia 14.02.08 o godzinie 15:37

konto usunięte

Temat: PILOT ZARTOWNIS

nie znam sie za bardzo, ale pewnie "uwaga na nisko podchodzące samoloty" tak jak te tutaj:

http://www.joemonster.org/phorum/read.php?f=18&t=330657

konto usunięte

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Na pewno oglądanie lądowania w St. Marteen jest niezwykłym przeżyciem!
Michał Ł.

Michał Ł. Doświadczenie jest
czymś, co zdobywasz
wtedy, gdy
przesta...

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Linie lotnicze QUANTAS

Po kazdym locie, piloci linii lotniczych sa zobowiazani do wypelnienia
kwestionariusza nt. problemow technicznych, napotkanych podczas lotu.

Formularz jest nastepnie przekazywany mechanikom w celu dokonania
odpowiednich korekt. Odpowiedzi mechanikow sa wpisywane w dolnej czesci

kwestionariusza, by umozliwic pilotom zapoznanie sie z nimi przed nastepnym

lotem. Nikt nigdy nie twierdzil, ze zalogi naziemne i mechanicy sa

pozbawieni poczucia humoru. Ponizej zamieszczono kilka aktualnych przykladow

podanych przez pilotow linii QUANTAS oraz odpowiedzi udzielone przez

mechanikow. Przy okazji warto zauwazyc, ze QUANTAS jest jedyna z wielkich

linii lotniczych, ktora nigdy nie miala powaznego wypadku...

P = problem zgloszony przez pilota

O = Odpowiedz mechanikow

P: Lewa wewnetrzna opona podwozia glownego niemal wymaga wymiany.

O: Niemal wymieniono lewa wewnetrzna opona podwozia glownego.

P: Przebieg lotu probnego OK. Jedynie uklad automatycznego ladowania

przyziemia bardzo twardo.

O: W tej maszynie nie zainstalowano ukladu automatycznego ladowania.

P: Cos sie obluzowalo w kokpicie.

O: Cos umocowano w kokpicie.

P: Martwe owady na wiatrochronie.

O: Zamowiono zywe.

P: Autopilot w trybie 'utrzymaj wysokosc' obniza lot 200 stop/minute.

O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.

P: Slady przeciekow na prawym podwoziu glownym.

O: Slady zatarto.

P: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.

O: Obnizono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.

P: Zaciski blokujace powoduja unieruchamianie dzwigni przepustnic.

O: Wlasnie po to sa.

P: Uklad IFF nie dziala.

O: Uklad IFF zawsze nie dziala kiedy jest wylaczony.

P: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest peknieta.

O: Przypuszczalnie jest to prawda.

P: Brak silnika nr 3.

O: Silnik znaleziono na prawym skrzydle po krotkich poszukiwaniach.

P: Samolot smiesznie reaguje na stery.

O: Samolot upomniano by przestal, latal prosto i zachowywal sie powaznie.

P: Radar mruczy.

O: Przeprogramowano radar by mowil.

P: Mysz w kokpicie.

O: Zainstalowano kota.
Konrad G.

Konrad G. Muzykujący
pilot-informatyk

Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: PILOT ZARTOWNIS

prawie pasuje do tematu ;)
http://wiadomosci.mediarun.pl/news/25544,Ryanair_znowu...
Krzysztof Niewiadomski

Krzysztof Niewiadomski Just Fly Media Group
s.c.

Temat: PILOT ZARTOWNIS

Ten gostek też niezły:

Wyleciał z samolotu, bo za głośno mówił.

Nie można mówić głośno w samolocie i przeszkadzać stewardessie - przekonał się o tym Włoch, który został wyrzucony z pokładu maszyny linii Ryanair, lecącej z Sardynii do Londynu.O zdarzeniu tym pisze środowa włoska prasa.

W trakcie kołowania samolotu na lotnisku Alghero lekarz z Cagliari głośno mówił i śmiał się przeszkadzając stewardessie, informującej o środkach bezpieczeństwa na pokładzie. Nie pomagały próby jego uciszenia. Interweniował pilot, z którym nieznośny pasażer wdał się w awanturę. Pilot zatrzymał kołowanie i kazał mężczyźnie, podróżującemu z synem, opuścić pokład samolotu.

Może za czarną listą przewoźników, powinno się zrobić czarną listę pasażerów. "Tych klientów nie obsługujemy" :)

Pzdr
Krzysiek

Następna dyskusja:

Fighter Pilot: Operation Re...




Wyślij zaproszenie do