Temat: Latać to "trza umić":)))

Z latania też można zrobić coś śmiesznego:))

Latać to "trza umić". A jakie są podstawowe zasady latania? O tym poniżej...

START
1. Naukę rozpoczynasz z komorą ładunkową pełną szczęścia i brakiem doświadczenia. Cały bajer polega na tym, aby nabyć doświadczenia, zanim skończy się szczęście.
2. Latanie nie jest niebezpieczne. Niebezpieczne są katastrofy.
3. Każdy start potraktuj opcjonalnie. Lądowanie jest obowiązkowe.
4. Wielki wentylator z przodu samolotu jest po, to żeby chłodzić pilota. Jeżeli wentylator się zatrzyma, pilot zaczyna się pocić.
5. Ucz się na błędach innych. Nie będziesz żył wystarczająco długo, żeby je wszystkie popełnić.

W POWIETRZU
6. Nie musisz kontrolować wskazań niezliczonej ilości zegarów. O wszystkich problemach informować cię będzie „aaaa!!!!” dochodzące z przedziału dla pasażerów. Im głośniejsze „aaa!!”, tym problem jest większy. Cisza pojawiająca się po bardzo głośnym „aaa!!!” nie oznacza, że problem został rozwiązany.
7. Rozglądaj się uważnie w powietrzu. Zwłaszcza w weekend. „Nauka pilotażu..” jest bestsellerem.
8. Jeżeli przesuniesz drążek do przodu, domki stają się większe. Jeżeli przesuniesz drążek do tyłu, domki staną się mniejsze. Jeżeli będziesz przesuwał drążek cały czas do tyłu, najpierw domki będą się robić mniejsze, a potem znów staną się duże.
9. Paliwa masz za dużo tylko wtedy, jeżeli właśnie się palisz.
10. W razie wątpliwości utrzymuj odpowiednią wysokość. Nikt nigdy nie zderzył się z niebem.
11. Trzymaj się z daleka od chmur. Zasłaniają samoloty lecące z przeciwka. Poza tym chmury to ulubiona kryjówka gór.
12. Pamiętaj! Grawitacja to nie „świetny pomysł”. TO PRAWO. Od którego nie ma odwołania.

LĄDOWANIE
13. „Dobre lądowanie” to takie, po którym z samolotu wychodzisz o własnych siłach. „Świetne lądowanie” jest wtedy, kiedy samolot nadaje się do powtórnego lotu.
14. Prawdopodobieństwo przeżycia lądowania jest odwrotnie proporcjonalne do kąta podejścia samolotu. Mały kąt - duże prawdopodobieństwo i vice versa.
15. Są trzy proste zasady, żeby wylądować. Niestety nikt nie wie, jak brzmią.
16. Staraj się, żeby liczba lądowań była równa liczbie startów.
17. Jeżeli po wylądowaniu musisz używać pełnej mocy, żeby kołować, to znaczy, że lądowałeś ze schowanym podwoziem.
Andrzej B.

Andrzej B. RADCA PRAWNY

Temat: Latać to "trza umić":)))

Znakomite :-)
Pozdrawiam
Andrzej
http://lotnictwo.net

Moj ulubiony instruktor z Modlina mawial jeszcze, ze pewnej czesci ciala i pasa nigdy nie za duzo :-)
Marcin A.

Marcin A. Global Medical
Director / Chief
Medical Officer

Temat: Latać to "trza umić":)))

Tak mawiał Bolek Zoń a teraz mawia Staszek Macias :-)

Temat: Latać to "trza umić":)))

dobre :)))

Czubkowski mowil cos jeszcze o ostrzeliwaniu sie z racy :PPP

no i oczywiscie pierwsza zasada zachowac spokoj ... sprawdza sie w zyciu,,..tylko jakos na teoretycznym w ULC ciezko jest zabezpieczyc predkosc
Marcin A.

Marcin A. Global Medical
Director / Chief
Medical Officer

Temat: Latać to "trza umić":)))

speed is life, altitude is insurance :-)
Tomasz Mierzwa

Tomasz Mierzwa manager, pilot,
przyzwoity człowiek

Temat: Latać to "trza umić":)))

Po starcie na pewno wrócisz na ziemię.
Sztuka polega na tym żeby wrócić po stycznej.Tomasz Mierzwa edytował(a) ten post dnia 28.06.07 o godzinie 18:15
Marcin A.

Marcin A. Global Medical
Director / Chief
Medical Officer

Temat: Latać to "trza umić":)))

Wiecie jak rozpoznać pilota w zatłoczonym barze?
Nie trzeba rozpoznawać, wystarczy poczekać, na pewno podejdzie i powie, że jest pilotem :-)
Andrzej B.

Andrzej B. RADCA PRAWNY

Temat: Latać to "trza umić":)))

Ja wczoraj wracalem z Hamburga i potwierdzam ze zlosliwy akronim LOT to Late Or Tomorrow :-)
Pozdrawiam
Andrzej
http://lotnictwo.net

konto usunięte

Temat: Latać to "trza umić":)))

Nie strasz nie strasz, bo ja wracam z NY :)
Andrzej B.

Andrzej B. RADCA PRAWNY

Temat: Latać to "trza umić":)))

A na tej trasie tez ostatnio mialem 3 godziny czekania, bo samolot przylecial z trasy i trzeba bylo wyczyscic, zatankowac... oczywiscie bez slowa wyjasnienia, dobrze ze mialem telefon na wieze do kolegi to mi powiedzial czy moge isc na piwo czy mam czekac.
No a teraz cos wesolego z magazynu Aircraft Illustrated (tlumaczen ie wolne):
Predkosc lotu - predkosc z jaka porusza sie samolot - odejmij 25% procent gdy rozmawiasz z pilotem wojskowego mysliwca;
Roger - najlepsze wyrazenie gdy nie wiesz co powiedziec;
Oblodzenie gaznika - ciekawe zjawisko fizyczne, czesto spotykane przez pilotow sportowych, zazwyczaj polaczone z wyparowaniem benzyny ze zbiornikow... :-)
cdn
Pozdrawiam
Andrzej
http://lotnictwo.net



Wyślij zaproszenie do