Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Michał Kaśkosz Design Engineer ZF
Temat: Dayton
Bardzo piękne, tylko na fotce wielkości znaczka pocztowego trochę trudno coś zobaczyć. Chyba dałeś linka do miniaturek. :)M.
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Temat: Dayton
trzeba na nich kliknac, powinny sie otworzyc w rozmiarze 800x600. jesli nie dziala to bede dalej kombinowal ;)Michał Kaśkosz Design Engineer ZF
Temat: Dayton
Stanisław Kowalik:
trzeba na nich kliknac, powinny sie otworzyc w rozmiarze 800x600. jesli nie dziala to bede dalej kombinowal ;)
Niestety otwiera się znaczek pocztowy, już wcześniej sprawdziłem :(
M.
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
konto usunięte
Temat: Dayton
Douglas X-3 Stiletto. Ten bardzo szpiczasty mógłby i dziś zagrać w filmie fantastycznym - made in Hollywood i nikt by się nie połapał że to już wiekowa konstrukcja.SR 71 Blackbird podobno szpiegował polskie terytorium... .
"W pierwszej połowie lat osiemdziesiątych, a zwłaszcza od momentu ujawnienia (m.in. przez płk. Kuklińskiego) władzom amerykańskim przez wywiad informacji o mającym nastąpić wprowadzeniu stanu wojennego w Polsce, SR-71 Blackbird patrolował niebo i terytorium na południe i wschód od Bałtyku. Startował z lotnisk w Wielkiej Brytanii i Norwegii. Pojawiał się na ekranach polskich radarów na wschód od Bornholmu. Leciał łukiem w kierunku Darłowa, by tuż przed granicą polskiego morza terytorialnego wyrównać i poruszając się równolegle do wybrzeża dolecieć do Zatoki Fińskiej, gdzie robił nawrót. Wracał podobną trasą, znikając z ekranów radarów na trawersie Świnoujścia. Znany jest konkretny przypadek (naoczny świadek) lotu nad Bałtykiem na wysokości 28000 m z prędkością około 2600 km/h."
konto usunięte
Temat: Dayton
Najbardziej nietypowe zastosowanie turbiny Rolls-Royce ze śmigłowca.http://www.youtube.com/watch?v=8lqCrZEXgqM