Temat: Strategia promocji marki "Łódź" warta 600 tys. plagiatem?
Dodam tylko że projekt przedstawia dobre i złe strony łodzi ale nie daje tam pomysłu jak rozwiązać problemy Łodzi, infastruktura jest tylko jednym z problemów ważnym ale nie jedynym. Jedynie na str. 42 jest podanych kilka linków do organizacji, rządów, instytucji którym to wychodzi, i zamiast przeanalizować tych którym się udaje i kopjowac po prostu dobre rozwiązania nadal się dywaguje o niczym.
Ja nie mówię ze się znam na tym, albo ze zrobił bym to lepiej, może i dobrze że przynajmniej zostały zdefiniowane mocne i słabe strony str. 9-17, ale jednak spodziewał bym się jakiś rozwiązań pomysłów do zastosowania a nie tylko suchych faktów o których każdy wie, że Camerimage uciekło-złe, ze jest semafor-dobrze,manufaktura dobrze, piotrkowska upada-ulica kebabów i salonów komórkowych. Jest tam tego dużo ale nic odkrywczego porostu zebrane do kupy w jednym miejscu (str.18-27). Najbardziej brakowało mi rozwiązań dla wspierania przedsiębiorczości i kreatywności, mówi się o tym dużo fakt ale nie ma faktycznych rozwiązań, imprezy, miejsca, czy inwestycje którymi można się pochwalić to w większości powstają dzięki sektorowi prywatnemu i zaangażowania pasjonatów w swojej branży, miasto, samorządy powinny im pomóc
ehh znowó się rozpisałem i tylko czas tracę
pozdrawiam nie z Łodzi ale Łódź lubiący
edit: brak strategii rozwoju miasta a nie marki, marka przyjdzie sama tak jak w miastach ze strony 33 tego projektu.
Maciej Ficyk edytował(a) ten post dnia 19.01.11 o godzinie 12:42