konto usunięte

Temat: Szkolenia INNE

Tu będziemy gromadzić informacje o innych (niż SIX SIGMA i LEAN) tematycznie szkoleniach, warsztatach i konferencjach.
PS

konto usunięte

Temat: Szkolenia INNE

Chciałam krótko przedstawić interesujący cykl szkoleń (a w zasadzie warsztatów) prowadzony przez praktyków w branży zarządzania jakością procesów produkcyjnych.



Oferujemy cały cykl praktycznych warsztatów (Otwarte, zamknięte), od Six Sigma, poprzez Lean, włączając elementy i wdrożenia z zakresu World Class Manufacturing, głównie w obszarze produkcyjnym.



Najbliższe szkolenie:


FMEA - DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE ANALIZ I PODEJMOWANIA WŁAŚCIWYCH DZIAŁAŃ.
Rybnik, 9-10 maja 2008r
Szkolenie otwarte, 16h.
Koszt uczestnictwa: 1050 złotych za osobę. (do 21 kwietnia 10% zniżki).

Cele szkolenia:
- Zrozumienie przez uczestników podstawowych pojęć i zasad systemu zarządzania jakością.
- Nabycie umiejętności wykorzystania narzędzi (diagramu Ishikawy, burzy mózgów, zasady Pareto – Lorenza) stosowanych w metodologii FMEA.
- Nabycie umiejętności zastosowania przez uczestników metodologii FMEA we wszystkich obszarach firmy.
- Zdobycie umiejętności współpracy w grupie.



Prowadzący: 20 letnie doświadczenie praktyczne w branży,
Wykładowcy to audytorzy z zakresu:
• ISO 9001: 2000;
• ISO 14001;
• PN 18001.
• ISO TS 16949:2000;
• VDA 6.3;
• ISO 14001.

Szczegółowy program: biostat.com.pl/jakosc.php



Pozdrawiam,

M.D. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 08:05 z tematu "Szkolenie"

konto usunięte

Temat: Szkolenia INNE

Fajna konferencja!
Także o tym jak można zwiększyć skuteczność działań LSS dzięki TOC.

Polecam!

PS

Więcej na:
http://vento.net.pl/pl/konferencja_.php Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 08:20 z tematu "Fajna konferencja dla speców od LSS"

konto usunięte

Temat: Szkolenia INNE

TERMIN ZOSTAŁ PRZESUNIĘTY!

Więcej:
http://vento.net.pl/pl/konferencja_.php

Ostateczny termin to 1-2 grudzień 2009!
Z ważnych informacji:
1. Mamy większą salę - co nie ogranicza nas do 100 osób tak jak by to miało miejsce w Hotelu Trawińskim.
2. Będzie więcej casów - bo zmnieniliśmy harmonogram konferencji - wkrótce nowy się pojawi na stronie!
3. Wystąpi prof Mielcarek - autor jedynej Polskiej książki o TOC (dla jasności - jedynej napisanej przez Polaka)
4. Spodziewamy się wielu znakomitych gości z najpotężniejszych Polskich firm usługowych, produkcyjnych i handlowych.
5. Pozyskaliśmy kilku znakomitych sponsorów, których obecność umożliwi realizację konferencję na wyższym poziomie!
6. Przypominam, że dla znajomych z GL specjalne ceny.

Pozdrawiam,
PSPaweł Schmidt edytował(a) ten post dnia 07.11.09 o godzinie 10:43 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 08:20 z tematu "Fajna konferencja dla speców od LSS"

konto usunięte

Temat: Szkolenia INNE

Co do powiązania LEAN i TOC - to ciekawa wypowiedź Dr Goldratt'a

http://www.youtube.com/watch?v=C3RPFUh3ePQ Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 08:20 z tematu "Fajna konferencja dla speców od LSS"

konto usunięte

Temat: Szkolenia INNE

BPM – systemy zarządzania przedsiębiorstwem dla sektora
finansowego
23 marca 2010r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., Warszawa


Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej
zagadnieniom modelowania procesów biznesowych w placówkach
finansowych.

Na konferencji przedstawiony zostanie raport Dojrzałości
procesowej
polskich organizacji dla sektora finansowego
(Procesowcy.pl, Sofrecom).

Wykłady eksperckie poprowadzą:
- Andrzej Kasiński - Dyrektor ds. Zarządzania Jakością, Bank
Zachodni WBK S.A.
- Dr Józef Bielecki - Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, Warszawski Instytut Bankowości
- dr Marek Szelągowski – Dynamic BPM

Swoje rozwiązania przedstawią m.in.:
KPMG, IST, Management Data Systems, Rodan Systems, BOC, ATENA,
Comarch

Zapraszamy:
Przedstawicieli sektora finansowego, przedstawicieli i członków zarządów, osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz
organizację. Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie
systemów do zarządzania procesami biznesowymi. Menedżerów
biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby
odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Wstęp bezpłatny dla przedstawiciela sektora finansowego.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/23-03-2010-b...

Serdecznie zapraszamy. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:09 z tematu "Business Process Management dla sektora finansowego - bezpłatna konferencja"

Temat: Szkolenia INNE

Zapraszamy do udziału w szkoleniach w ramach projektu pt: "Koło ratunkowe na kryzys - TOC + LEAN + HR - szkolenia w zakresie ciągłego doskonalenie organizacji" współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, skierowanym do pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z woj. dolnośląskiego.


Dofinansowanie udziału w szkoleniu wynosi do 80%.

Moduł Teoria Ograniczeń TOC obejmuje następujące szkolenia:
1. TP - Czyli jak można myśleć sprawnie i skutecznie!
2. CCPM - Czyli jak można realizować projekty zawsze na czas i w budżecie!
3. SDBR - Czyli jak można produkować z prędkością światła!
4. SPRZEDAŻ I MARKETING - Czyli jak można prosto i innowacyjnie zwiększyć sprzedaż!
5. LOGISTYKA - Czyli jak można zoptymalizować łańcuch dostaw i dystrybucji!
6. FINANSE - Czyli jak można uczynić finanse zrozumiałymi dla każdego!

Uczestnicy zdobędą wiedzę obejmująca takie elementy jak:
• Identyfikacja prawdziwego ograniczenia firmy.
• Identyfikacja kluczowego konfliktu w firmie oraz jego rozwiązanie.
• Analiza decyzji inwestycyjnych pod kątem przełożenia na zyski firmy.
• Analiza projektów udoskonalających oraz reorganizacyjnych pod kątem przełożenia na zyski firmy.
• Organizacja produkcji pozwalająca produkować więcej i szybciej.
• Organizacja logistyki pozwalająca zwiększyć dostępność produktów przy niższych stanach magazynowych i tym samym znacząco ograniczyć utraconą sprzedaż.
• Organizacja zarządzania projektami pozwalająca na realizację większej ilości projektów na czas i w ramach założonego budżetu.
• Organizacja rachunkowości i wskaźników menadżerskich umożliwiających sprawne i logiczne zarządzanie firmą bez zaawansowanej wiedzy finansowej i produkcyjnej.
• Organizacja procesu zarządzania marketingiem i sprzedażą umożliwiająca systematyczny wzrost sprzedaży w oparciu o specjalnie opracowaną ofertę (Mafia Offer).
• Stworzenie strategii pozwalającej na osiągnięcie skokowego wzrostu zysków firmy.
Strona internetowa jest jeszcze w budowie jednak osoby, które już teraz się zgłoszą zaprosimy do udziału w pierwszej kolejności.


Rozpoczęcie szkoleń planowane jest na maj 2010.



Osoby do kontaktu:

Anna Zygmunt
Sekretarz projektu
azygmunt@vento.net.pl

Marta Staniewska
Specjalista ds. szkoleń
mstaniewska@vento.net.pl
tel. kom. 516 007 511


Szkolenia w pozostałych województwach:
łódzkie: http://www.doskonalenie-vento.pl/
zachodniopomorskie: http://www.doskonalenie-vento.com.pl/ Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:10 z tematu "Szkolenia dofinansowe 80% - Teoria Organiczeń - TOC - dolnośląskie"
Piotr Toporek

Piotr Toporek Regional Quality
Operations Manager |
Leading with
Contin...

Temat: Szkolenia INNE

Hello everyone,

XONITEK is planning a series of symposiums across the EU the last two weeks in May which will serve to highlight various topics related to Operational Excellence.

The present plan is to conduct these symposiums in London, The Hague, Warsaw and Frankfurt.

This year's plan:
http://www.xonitek.com/docs/XSCMain.asp?ID=%7BC9BC6D38...

____________________________________________
Important: All content delivered in English.
____________________________________________

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/eu-operational-exce...Piotr Toporek edytował(a) ten post dnia 02.04.10 o godzinie 15:38 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:13 z tematu "EU Operational Excellence Symposium Series, May 2010 (Warsaw, May 25th)"
Piotr Toporek

Piotr Toporek Regional Quality
Operations Manager |
Leading with
Contin...

Temat: Szkolenia INNE

The symposiums are designed to be content-rich events in attractive venues with easy access. Most important, they are designed to be collegiate and collaborative in nature (no “sales-pitches”) with ample time for one-on-one and networking. I am certain that you would find that they are an incredible value and at a VERY LOW-COST – Don’t miss the opportunity!

In addition to XONITEK – the symposiums are co-sponsored by; The Institute of Industrial Engineers (IIE), the Association for Corporate Growth (ACG-Frankfurt) and the UK Trade and Investment.

If you any comments or questions regarding this symposium, please contact me or you can direct inquiries to Trinity DeMars at DeMarsTK@xonitek.com.

See link to main event main-page:
http://www.xonitek.com/docs/XSCMain.asp?ID=%7BC9BC6D38... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:13 z tematu "EU Operational Excellence Symposium Series, May 2010 (Warsaw, May 25th)"

Temat: Szkolenia INNE

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu realizowanym w ramach projektu „Koło ratunkowe na kryzys - TOC + LEAN + HR – szkolenia w zakresie ciągłego doskonalenia organizacji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, skierowanym do pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z woj. dolnośląskiego.


LOGISTYKA - TEORIA OGRANICZEŃ W ZARZĄDZANIU DYSTRYBUCJĄ

Dla kogo?
Dla kadry zarządzającej produkcją i dystrybucją wyrobów wyższego i średniego szczebla, planistów, kierowników centrów dystrybucyjnych i magazynów regionalnych.

Cel?
Przygotowanie specjalistów potrafiących zastosować w praktyce metody zarządzania ograniczeniami i w sposób twórczy doskonalić zarządzanie dystrybucją w firmie.

Metody?
Warsztaty, Ćwiczenia, Analiza przypadków i Symulacje.

Efekty?
Firmy produkcyjne i usługowe, które zastosowały metody zarządzania ograniczeniami osiągnęły takie wyniki:
• Redukcję całkowitego czasu realizacji zamówień średnio o70%
• Średni wzrost wskaźników finansowych (przychodu, przerobu, zysku) o 76%!
Redukcja łącznego poziomu zapasów w sieci dystrybucji średnio o 54% przy dostępności na poziomie 98%

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą dobrze przygotowani do praktycznej realizacji zasad zarządzania ograniczeniami w firmie i w sieci dystrybucji.

Termin: 28-30.06.2010 r.

Miejsce: Wrocław

Cena szkolenia:
• Mikro i małe przedsiębiorstwo: ok. 317 zł
• Średnie przedsiębiorstwa: ok. 475 zł

Cena obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz catering.


Zgłoszenia poprzez formularz na stronie:
http://www.doskonalenie-vento.net.pl/



Kontakt z Biurem Projektu:

Anna Zygmunt
Sekretarz projektu
azygmunt@vento.net.pl
tel. 71/78 79 779

Marta Staniewska
Specjalista ds. szkoleń
mstaniewska@vento.net.pl
tel. kom. 516 007 511 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:15 z tematu "LOGISTYKA - TEORIA OGRANICZEŃ W ZARZĄDZANIU DYSTRYBUCJĄ - szkolenie dofinansowane z UE - 28-30.06.2010. Wrocław"

konto usunięte

Temat: Szkolenia INNE

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na w 100% dofinansowaną konferencję Logistyka produkcji – prawdy i mity 17 września Gdańsk

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką z obszaru produkcji i logistyki do udziału w konferencji Logistyka – prawdy i mity, która organizowana jest w ramach projektu Akademia zarządzania produkcją i logistyką.

Konferencja ta to unikalna okazja do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami w obszarze logistyki i produkcji oraz poznania opinii ekspertów na temat innowacyjnych narzędzi wspierających rozwój pracowników w organizacji.

Wystąpienia w ramach wydarzenia dostarcza odpowiedzi na pytania:
- Jak efektywnie zarządzać procesami logistycznymi wewnątrz przedsiębiorstwa?
- Czy logistycy myślą logistycznie?
- Jak zarządzać łańcuchami dostaw?
- Co wyróżnia menedżerów kierujących wysoko wydajnymi zespołami

Konferencja to także możliwość udziału w bezpłatnych warsztatach. Zachęcamy do wyboru jednego spośród dostępnych.

Konferencja Logistyka produkcji - prawdy i mity odbywa się w ramach ogólnopolskiego projektu szkoleń otwartych Akademia Zarządzania Produkcją i Logistyką realizowanego przez Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Podczas konferencji zaprezentowane i poruszone zostaną niektóre zagadnienie z obszaru produkcji i logistyki, których rozwinięcie i analiza prowadzona jest w trakcie szkoleń Akademii.

Dowiedz się więcej na temat nowoczesnych technik zarządzania procesami logistycznymi!

Skorzystaj ze 100% dofinansowania!

Szczegóły pod adresem

http://az.nf.pl/konferencja

Dodatkowe informacje:
Artur Półgrabia
022 314 14 03
artur.polgrabia@nf.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:16 z tematu "Bezpłatna konferencja - Logistyka produkcji - prawdy i mity"

konto usunięte

Temat: Szkolenia INNE

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w konferencji

Zarządzanie Łańcuchem Dostaw 7-8.02.2011r. Warszawa

Celem spotkania jest uzupełnienie i uaktualnienie wiedzy praktyków w obszarze usprawnienia procesów zachodzących w zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz prezentacja wyników badań ukazujących branże logistyki z perspektywy decydentów w zakresie logistyki. Szczególnie istotnymi aspektami poruszanymi podczas wystąpień konferencyjnych będą planowanie strategiczne poszczególnych ogniw w łańcuchu dostaw oraz zarządzanie ryzykiem w projektach logistycznych.

Konferencja ma na celu przedstawienie perspektywy zarówno praktyków na co dzień zajmujących się wdrażaniem różnorodnych rozwiązań w swoich organizacjach, jak również ekspertów, którzy doradzają liderom rynku w obszarze logistyki i produkcji.

Patronem merytorycznym konferencji jest Instytut Logistyki i Magazynowania

W programie min:

*Kształtowanie zapasów w przedsiębiorstwie
*Niepewność i skuteczność, czyli jak planować, gdy popyt jest zagadką?
*Zrównoważony łańcuch dostaw jako przewaga konkurencyjna – elementy zarządzania ryzykiem
*Praktyka projektów logistycznych oczami menedżera: Prezentacja Raportu 2011 - Panelu Polskich Menedżerów Logistyki
*Centralizacja magazynów w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowoczesne modele biznesowe w logistyce
*ISO 28000 – droga do AEO


Wiedza przekazana podczas konferencji uzupełniona zostanie przez praktyczne warsztaty narzędziowe, odbywające się w drugim dniu projektu:

*Wspólny plan gry w firmie, czyli Sales & Operations Planning - MPM Productivity Management

Szczegóły pod adresem

http://ologistyce.nf.pl/

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu
marcin.piotrowski@nf.plMarcin P. edytował(a) ten post dnia 10.01.11 o godzinie 12:27 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:18 z tematu "Konferencja "Zarządzanie Łańcuchem Dostaw" 7-8.02.2011r."
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Szkolenia INNE

Zapraszamy na prezentację sieciową - webinarium - firmy Cortona3D:

RapidAuthor 6.0 – Jeden produkt do przygotowania wszelkiej dokumentacji – Przedstawienie możliwości i funkcjonalności.

Nie trzeba już zarządzać oddzielnie wieloma narzędziami - nowy produkt RapidAuthor ogarnia je wszystkie.


Zapraszamy o 16.30 we środę 16 marca 2011

REJESTRACJA

Nieprzerwany rozwój i usprawnianie narzędzi Rapid firmy Cortona3D ma swoją kontynuacje w prezentacji naszego nowego produktu RapidAuthor 6.0 w dniu 16. marca 2011. Produktu, który wiąże w jeden zintegrowany zestaw oprogramowania wiele narzędzi firmy Cortona3D.

Produkty, na które będzie miała wpływ nowa wersja RapidAuthor to:
• RapidCatalog
• RapidManual,
• RapidLearning,
• RapidWorkInstructions

RapidAuthor 6.0 firmy Cortona3D pozwala użytkownikowi na uzyskanie całej niezbędnej dokumentacji, w tym interaktywnych katalogów części, instrukcji obsługi, instrukcji pracy i materiałów szkoleniowych. Jako czołowy dostawca narzędzi do przygotowywania publikacji technicznych 3D nieustannie dążymy do usprawnienia i rozszerzenia możliwości naszych produktów.

Zadaniem tego webinarium jest przedstawienie nowych cech oraz usprawnień wniesionych do narzędzi. Dwoma głównymi obszarami, które zostaną zaprezentowane będą:

• Usprawnienia odnośnie generowania i przeglądania 2D
Dzięki RapidAuthor 6.0 możliwe jest automatyczne aktualizowanie obrazów 2D. Obrazy 2D - wliczając obrazy rastrowe generowane z 3D - mogą być powiązane z procedurą i harmonogramem działań umożliwiających automatyczne aktualizacje. Nowa, ulepszona przeglądarka 2D zapewnia lepszą wydajność i jakość obrazu.

• Usprawnienia odnośnie przygotowywania tekstu
Udoskonalony proces przygotowania dokumentacji umożliwia użytkownikowi jednocześnie opracowywać tekst XML i tworzyć niezbędne grafiki, a następnie zsynchronizować oba elementy. Pozostałe udoskonalenia obejmują możliwość wykorzystania wieloarkuszowych ilustracji 2D, jak również uproszczone przygotowanie dokumentacji z wykorzystaniem hotspotów 2D w dokumentach XML.


Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami usprawnienia i przyśpieszenia tworzenia wysokiej jakości dokumentacji technicznej produktów.


Prezenterami będą:

Sean Crouch, Technical Manager, przedstawi jak Cortona3D może usprawnić procesy, wykorzystując istniejące dane CAD oraz systemy dokumentacyjne, jak też zaoszczędzić czas i wysiłek.

Dan Hollingsworth, Pre-Sales, zademonstruje nowe cechy RapidAuthor firmy Cortona3D

Zapraszamy o 16.30 we środę 16 marca 2011

REJESTRACJA

Więcej informacji w grupie http://www.goldenline.pl/forum/cortona3d-pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:25 z tematu "Przygotowanie dokumentacji - webinarium"
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Szkolenia INNE

Zapraszamy na bezpłatną prezentację sieciową - webinarium, dotyczące narzędzia RapidCatalog firmy Cortona 3D, które odbędzie się

o 16.30 dzisiaj, we czwartek, 7 kwietnia 2011

Podczas 45 minutowej prezentacji specjaliści firmy Cortoan3D pokażą, w jaki sposób interaktywne katalogi mogą stać się motorem napędowym wydajności i skuteczną drogą zmniejszenia kosztów produkcji. Sesja ta będzie obejmować:
• Przykład biznesowy wykorzystania Interaktywnych Katalogów Części
• Omówienie rozwiązania RapidCatalog firmy Cortona3D włącznie z pokazem wykorzystania oprogramowania na bazie przykładów prezentujących:
- Szybki import i powiązanie geometrii 3D z listą części BOM
- Importowanie i ponowne wykorzystanie zasobów 2D
- Szybkie przygotowanie interaktywnych katalogów części do wykorzystania na stronach www oraz w formacie PDF
- Jak kojarzenie części z interaktywnymi modelami 3D i schematami 2D wpływa na zwiększenie zadowolenia użytkowników
• Przykłady klientów, którzy przekonali się już do korzyści wynikających z przygotowania Interaktywnych Katalogów Części za pomocą narzędzi firmy Cortona3D

Uczestniczyć w prezentacji można po dokonaniu rejestracji na stronach producenta. Rejestracji można dokonać klikając na poniższy link:

REJESTRACJA

Po rejestracji otrzymają Państwo mail potwierdzający rejestrację, który zawiera link umożliwiający podłączenie się poprzez Internet do prezentacji. Mam nadzieję, że webinarium to pomoże Państwu przekonać się w jaki sposób można usprawnić proces przygotowania wysokiej jakości dokumentacji dla Państwa produktów.

Pozdrawiam
Wojciech Zdun
softProgress
Tel. +48 22 250 26 50 - 53
http://www.goldenline.pl/forum/cortona3d-plWojciech Zdun edytował(a) ten post dnia 07.04.11 o godzinie 15:05 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:25 z tematu "Webinarium RapidCatalog firmy Cortona3D"
Piotr Toporek

Piotr Toporek Regional Quality
Operations Manager |
Leading with
Contin...

Temat: Szkolenia INNE

The Process Excellence Regional Forum for Central Eastern Europe brings together the most innovative thinkers in the Business Process Excellence community. Global and Local Companies such as Stanley Black and Decker and Maxcess have come together to share their success stories and tips for effect Process Improvement implementation.

The programme has been created exclusively through research with organisations in the Eastern European region to bring you an event that will enhance your Process Excellence
Download the finalised agenda to see exactly what topics you could be discussing at the event website http://processexcellencecee.com

To register for the event and receive your 50% discount simply call the customer service department on 00 44 (0) 207 368 9300 or send email to enquire@iqpc.co.uk and quote the following code:
GLPID50P

Tracking Link:
http://www.processexcellencecee.com/Event.aspx?id=3599...

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/process-excellence-...Piotr Toporek edytował(a) ten post dnia 10.11.10 o godzinie 14:02 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 21:28 z tematu "Process Excellence Regional Forum for Central Eastern Europe"
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Szkolenia INNE

„Modelowanie zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych”

Moduł I - „Budowa i wdrażanie modelowej infrastruktury zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych"

Data i miejsce: 14-16 listopada 2011r.
Trener – dr Józef Bielecki


Trudno projektować i wdrażać odpowiedni model zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych jeśli nie mamy odpowiednio przygotowanej i świadomej takiej potrzeby kadry kierowniczej i pracowników.
Te warsztaty, o praktycznej orientacji, dają taką szansę.

Cel szkolenia:
-Nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia modelu zarządzania procesami biznesowymi w specyfice instytucji ubezpieczeniowej,
-Uzyskać certyfikat ,,Menedżer procesów biznesowych’’.

Odbiorcy szkolenia:
-Pracownicy odpowiedzialni za zarządzanie procesami biznesowymi,
-Pracownicy uczestniczący w procesach (kierownicy działów, menedżerowie produktów),
-Menedżerowie projektów.

Forma szkolenia:
-Prezentacje, dyskusje i ćwiczenia warsztatowe na przygotowany materiał z tematyki ubezpieczeniowej,
-Analiza studiów przypadku z tematyki ubezpieczeniowej.

Czas trwania szkolenia:
-3 dni – 3x8 godzin

Możliwość uzyskania certyfikatu ,,Menedżer procesów biznesowych’’
Warunki uzyskania certyfikatu:

-Uczestnictwo w I i II module szkolenia,
-Napisanie projektu pod kierunkiem dr Józefa Bieleckiego na wybrany temat ze swojej firmy z zastosowaniem metodyki prezentowanej na szkoleniach (Jeżeli zachodzi konieczność praca może być utajniona),
-Termin składania prac do 15 grudnia
-Zdanie testowego egzaminu z przerobionego materiału wraz z prezentacją wyników projektu.

Ilość miejsc ograniczona!!!

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji .

Szczegóły na stronie:http://www.multitrain.pl

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel.+48 22/392 93 91
dorota.iwanicka@multitrain.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 22:49 z tematu ""Modelowanie zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych""
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Szkolenia INNE

„Modelowanie zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych”

Moduł I - „Budowa i wdrażanie modelowej infrastruktury zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych"

Data i miejsce: 14-16 listopada 2011r.
Trener – dr Józef Bielecki


Trudno projektować i wdrażać odpowiedni model zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych jeśli nie mamy odpowiednio przygotowanej i świadomej takiej potrzeby kadry kierowniczej i pracowników.
Te warsztaty, o praktycznej orientacji, dają taką szansę.

Cel szkolenia:
-Nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia modelu zarządzania procesami biznesowymi w specyfice instytucji ubezpieczeniowej,
-Uzyskać certyfikat ,,Menedżer procesów biznesowych’’.

Odbiorcy szkolenia:
-Pracownicy odpowiedzialni za zarządzanie procesami biznesowymi,
-Pracownicy uczestniczący w procesach (kierownicy działów, menedżerowie produktów),
-Menedżerowie projektów.

Forma szkolenia:
-Prezentacje, dyskusje i ćwiczenia warsztatowe na przygotowany materiał z tematyki ubezpieczeniowej,
-Analiza studiów przypadku z tematyki ubezpieczeniowej.

Czas trwania szkolenia:
-3 dni – 3x8 godzin

Możliwość uzyskania certyfikatu ,,Menedżer procesów biznesowych’’
Warunki uzyskania certyfikatu:

-Uczestnictwo w I i II module szkolenia,
-Napisanie projektu pod kierunkiem dr Józefa Bieleckiego na wybrany temat ze swojej firmy z zastosowaniem metodyki prezentowanej na szkoleniach (Jeżeli zachodzi konieczność praca może być utajniona),
-Termin składania prac do 15 grudnia
-Zdanie testowego egzaminu z przerobionego materiału wraz z prezentacją wyników projektu.

Ilość miejsc ograniczona!!!

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji .

Szczegóły na stronie:http://www.multitrain.pl

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel.+48 22/392 93 91
dorota.iwanicka@multitrain.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 22:50 z tematu ""Modelowanie zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych""
Arkadiusz Burnos

Arkadiusz Burnos Dyrektor
Zarządzający SEAM
Group EMEA, Starszy
Konsultant...

Temat: Szkolenia INNE

Witam Państwa, zapraszam do zapoznania się z nową ofertą
BalticBerg Institute!


Obrazek

BalticBerg Institute (Instytut BalticBerg) jest integralną
częścią grupy BalticBerg Consulting (www.balticberg.pl).
Instytut realizuje szkolenia, warsztaty i seminaria w obszarze
tematów związanych z zarządzaniem operacyjnym ze szczególnym
ukierunkowaniem zarządzanie techniczne i utrzymanie ruchu.

Oferta BalticBerg Institute skierowana jest zarówno do
indywidualnych profesjonalistów chcących rozszerzyć swoją
wiedzę i umiejętności, jak i do firm, które pragną w
przemyślany sposób podnieść kwalifikacje swoich specjalistów i
menedżerów. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą
szkoleń prowadzonych przez ekspertów BalticBerg.

Szczegóły na stronie
http://www.balticberg.pl/institute.php

Od 4. kwartału 2011 prowadzimy w Polsce również szkolenia
otwarte.


-----------------------------------------------------------

Najbliższe szkolenia:

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE UTRZYMANIEM RUCHU - BB-01600 -
terminy: 16-17. Listopad 2011 (Warszawa) oraz 1-2. Grudzień 2011
(Warszawa)

STRATEGIA UTRZYMANIA RUCHU - Gdzie zacząć? - BB-01610 -
terminy: 22-23. Listopad 2011 (Warszawa)

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ - BB-01400 - terminy:
16-17. Listopad 2011 (Warszawa)

-----------------------------------------------------------

Niebawem ustalimy również terminy dla szkoleń:

Relibility Centered Maintenance – Utrzymanie ruchu
zorientowane na niezawodność – BB-E01601 – 2 dni

Systemy mierzenia efektywności operacyjnej w działach
utrzymania ruchu
- Narzędzia oraz wskaźniki (KPIs) dla UR –
BB-01650 - 1 lub 2 dni

Analiza krytyczności maszyn i systemów – BB-01670 - 2 dni

Obieg informacji w utrzymaniu ruchu – optymalne wykorzystanie
narzędzi CMMS oraz EAM
- BB-01630 – 2 dni

BalticBerg Consulting jest firmą dostarczającą
profesjonalne usługi konsultingowe z obszaru zarządzania
operacyjnego oraz zarządzania zasobami technicznymi (EAM) i
utrzymaniem ruchu. Usługi BalticBerg są dedykowane głównie
firmom produkcyjnym, wydobywczym i transportowym, jednak wśród
klientów znajdują się również inne organizacje pragnące
podnieść efektywność swoich operacji i procesów (m. in. CERN -
Europejskie Centrum Badań Nuklearnych w Genewie).

BalticBerg Consulting jest platformą współpracy ekspertów
z obszaru inżynierii i biznesu. Oprócz intensywnej działalności
operacyjnej (doradczej, konsultingowej, wdrożeniowej, szkoleniowej)
BalticBerg od ponad trzech lat czynnie uczestniczy w organizacji
oraz przyjmuje rolę patrona merytorycznego najważniejszych
konferencji branżowych, kongresów, targów oraz seminariów
specjalistycznych związanych z produkcją i utrzymaniem ruchu.
Jesteśmy patronem merytorycznym takich wydarzeń jak: Kongresu SUR
POLMAINTENANCE, Targi EasyFairs MAINTENANCE, Forum SUR
organizowanego przez MOVIDA, UR W ENERGETYCE (BMP), Obsługiwanie
Maszyn i Urządzeń.

Liczne doświadczenia ekspertów i menedżerów BalticBerg
wpływają znacząco na podniesienie rangi wydarzeń mających na
celu szerzenie najlepszych praktyk w zarządzaniu operacjami oraz
ich integracji ze strategią korporacyjną.

KAŻDE SZKOLENIE BALTICBERG INSTITUTE prowadzone jest prez
certyfikowanego eksperta BalticBerg Institute, który posiada
wieloletnie doświadczenie operacyjne i zarządcze oraz co najmniej
kilkuletnie doświadczenie konsultingowe. Dobrani w ten sposób
eksperci przekazują wiedze zbudowaną na dziesiątkach
rzeczywistych przypadków firm z wielu branż oraz intensywnej
praktyce eksperckiej.

Językiem wykładowym i ćwiczeniowym jest język polski, jednak w
przypadku niektórych kursów zapraszani są również dodatkowo
wybrani eksperci BalticBerg (nie zawsze polskojęzyczni), którzy
przyjmują rolę prelegenta dodatkowego (1-2 godz. wykładu lub
warsztatów). Wszystkie wykłady gości zagranicznych tłumaczone
są na język polski.

Firma BalticBerg ma siedzibę i stałych przedstawicieli w Polsce
(Warszawa), Wielkiej Brytanii (Londyn) oraz Hiszpanii (Barcelona).

Więcej informacji można znaleźć pod adresem:
http://www.balticberg.pl lub pod nr telefonu +48 22 20 35 440.

Zapraszamy do kontaktu!
Arkadiusz Burnos


Obrazek
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 22:51 z tematu "OTWARTE SZKOLENIA BalticBerg Institute - Teraz również w Polsce!!!"
Arkadiusz Burnos

Arkadiusz Burnos Dyrektor
Zarządzający SEAM
Group EMEA, Starszy
Konsultant...

Temat: Szkolenia INNE

Zapraszam do zapisów na szkolenie:

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE UTRZYMANIEM RUCHU - BB-01600 - termin: 16-17. Listopad 2011 (Warszawa - Hotel Polonia Palace)

Jest jeszcze kilka wolnych miejsc!

Bogaty program szkolenia:
http://www.balticberg.pl/szkolenie_01600.php

Formuła szkolenia - PRAKTYCY DLA PRAKTYKÓW!

Studia przypadków z Polski i świata!

Zapraszamy!


Obrazek
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 22:51 z tematu "OTWARTE SZKOLENIA BalticBerg Institute - Teraz również w Polsce!!!"
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Szkolenia INNE

TWÓJ ROZWÓJ OSOBISTY SUKCESEM W BIZNESIE

Jak efektywnie wykorzystywać swoje możliwości dla rozwoju
biznesu


* Sześciu doświadczonych trenerów nauczy Cię nowych
zintegrowanych metod rozwoju osobistego
* Inwestując 75zł zyskasz nową perspektywę na siebie i swój
biznes

Ponadto czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody oraz certyfikat
podpisany przez autorytety z dziedziny rozwoju osobistego.

Sprawdź program http://vademecumrozwoju.pl/o-konferencji-2/program/
i zapisz się! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 22:52 z tematu "23.10 Warszawa Jak efektywnie wykorzystać swoje możliwości dla rozwoju biznesu"

Następna dyskusja:

LEAN SIX SIGMA - Szkolenia ...




Wyślij zaproszenie do