Arkady Pylch

Arkady Pylch wykładowca, lotnik,
twórca

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Może komuś się przyda, bo mi zalega w szufladzie...

PROPOZYCA DOTYCZĄCA CYKLU REKLAM PROMUJĄCYCH OPERATORA SIECI ORANGE
Autor - Arkadiusz PILCH

Proponuję cykl trzech reklam w formie komedii sytuacyjnych. Sednem tego pomysłu jest wprowadzanie Młodego przez Starego do pracy w branży wiadomej. Młody jest mało rozgarnięty i nie bardzo wie, co ma sprzedawać.
SKECZ 1.
Miejsce akcji to punkt operatora sieci Orange. Po prawej stronie biurko i miejsce dla klienta. Po lewej stronie krzesła dla oczekujących. Na ścianach aktualne reklamy, które dotyczą bieżących promocji itp.
Scena 1.
STARY siedzi za biurkiem, jest w eleganckim garniturze i emanuje zadowoleniem, czeka na kolejnego klienta. Wchodzi NOWY, rozgląda się niepewnie i siada po prawej stronie.
STARY – No jesteś nareszcie, to twój pierwszy dzień! Siedź i patrz jak się pracuje...
NOWY – Ale ja nie bardzo wiem, co mam tu robić?
STARY – Masz się uczyć młody, jak zagajać klienta, czaisz bazę?
NOWY – No nie bardzo, kumam...
STARY – Masz sprzedawać Orange, jarzysz? Orange!
NOWY – Aaaa, oranż, no jasne!... (rozjaśnia się na twarzy i klepie w czoło) To ja zaraz wracam, moment, moment...
Scena 2.
Stary ma już u siebie klientkę, jest usłużny, rozdaje reklamówki i słychać pukanie.
STARY – Proszę!
Wchodzi Nowy i wnosi skrzynkę z oranżadą, siada i stawia miedzy nogi, siedzi dumnie. Klientka parzy na Starego, który robi wielkie oczy. Nowy kiwa głową ze zrozumieniem i otwiera butelkę o butelkę, robi to nieudolnie, wreszcie mu się udaje, ale uraża się w rękę. Macha dłonią, dmucha i wystawia.
Klientka patrzy na wyciągniętą rękę, to znowu na operatora, który załamany bierze twarz w dłoń, jest załamany.
Kobieta wyciąga z portfela monetę i daje Młodemu złotówkę.
HASŁO: WYSTARCZY ZŁOTÓWKA I ORANGE MASZ W ZASIĘGU RĘKI.
Stary bez słowa pokazuje palcem Nowemu, aby wyszedł, ten z opuszczoną głową wychodzi.
PLAKAT: Ostatnia scena wręczenia złotówki, którą daje klientka Młodemu, trzymającemu butelkę oranżady, i napis: ORANGE masz w ZASIĘGU ręki! W tle promocje.
SKECZ 2.
W punkcie operatora sieci Orange dzień podobny do poprzednich. Na ścianach aktualne reklamy itd.
Scena 1.
STARY siedzi za biurkiem i emanuje zadowoleniem. Wchodzi NOWY, rozgląda się niepewnie i siada na rogu jednego z krzeseł.
STARY – Drugi dzień w pracy i już spóźnienie...
NOWY – Budzik mi zaspał...
STARY – Tylko mi dzisiaj nic nie sprzedawaj, jasne...
NOWY – No, to, co mam tu robić?
STARY – Co, co? Masz reklamować orange, jarzysz? Orange!
NOWY – Aaaa oręż! No jasne! (rozjaśnia się na twarzy i klepie w czoło) To ja zaraz wracam, moment, moment...
Scena 2.
Stary ma już u siebie klientkę, rozdaje reklamówki i słychać pukanie.
STARY – Proszę!
Nowy wchodzi w zbroi, jest w niej zakuty po uszy, obija się, robi mnóstwo hałasu, z trudem siada. Klientka jest zdziwiona, parzy na głupią minę na Starego operatora, który robi wielkie oczy.
Podczas siadania Nowemu zacięła się ręka, usiłuje ją opuścić, ale nie daje się.
Klientka patrzy na wyciągniętą rękę, to znowu na operatora, który załamany bierze twarz w dłonie, jest załamany.
Kobieta wyciąga z portfela monetę i daje Młodemu złotówkę.
HASŁO: WYSTARCZY ZŁOTÓWKA I ORANGE MASZ W ZASIĘGU RĘKI.
Stary bez słowa pokazuje palcem Nowemu, aby wyszedł, ten wychodzi z łoskotem.
PLAKAT: Ostatnia scena wręczenia złotówki, którą daje klientka Młodemu w zbroi,
i napis: ORANGE masz w ZASIĘGU ręki!
W tle aktualne promocje.
SKECZ 3.
Miejsce akcji to punkt operatora sieci Orange. Filmik zaczyna się jak zwykle.
Scena 1.
STARY czeka na kolejnego klienta. Wchodzi NOWY, rozgląda się niepewnie i siada.
STARY – Ty naprawdę chcesz tu pracować?
NOWY – Do trzech razy sztuka nie...
STARY – Tylko mi dzisiaj nic nie sprzedawaj, ani nic nie reklamuj, jasne...
NOWY – No to, co mam robić?
STARY – Co, co? Nic! Masz siedzieć i robić za orange, jarzysz?
NOWY – Aaaa za orange! No jasne! (rozjaśnia się na twarzy i klepie w czoło) To ja zaraz wracam, moment, moment...
Scena 2. Stary ma już u siebie klientkę, jest usłużny, rozdaje reklamówki i słychać pukanie.
STARY – Proszę!
Wchodzi Nowy przebrany za owoc pomarańczy, ledwie się przeciska, widać mu głowę, ręce sterczą, nóżki krótkie śmieszą, siada boczkiem. Klientka jest zdziwiona, parzy na głupią minę Starszego.
Młody przekręca się i prostuje, jego sztywna ręka sterczy. Klientka patrzy na wyciągniętą rękę, to znowu na operatora, który patrzy w niebo, spogląda z politowaniem na Młodego, jest załamany.
Kobieta wyciąga z portfela monetę i daje Młodemu złotówkę.
HASŁO: WYSTARCZY ZŁOTÓWKA I ORANGE MASZ W ZASIĘGU RĘKI.
Stary bez słowa pokazuje palcem Nowemu, aby wyszedł, ten z opuszczoną głową wychodzi.
PLAKAT: Ostatnia scena wręczenia złotówki, którą daje klientka Młodemu w stroju pomarańczy i napis: ORANGE masz w ZASIĘGU ręki! W tle aktualne promocje.

DODATKOWE HASŁO, które mi wpadło niechcąco w ostatniej chwili jest uniwersalne

Jeśli DARMO, to może warto KUPIĆ

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Arkady Pylch:
Jeśli DARMO, to może warto KUPIĆ
Jeśli PISAĆ, to może warto UMIEĆ...
Arkady Pylch

Arkady Pylch wykładowca, lotnik,
twórca

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Najlepiej nic nie robić, i negować każdą inicjatywę, tak łatwiej...
Może napisz coś od siebie, chetnie poznam twoje zdolności pisarskie...

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

buahahhahaahaahhahahahahahaahahahahahhhahahahahaha :-)))))

pisz pisz.... z kogoś trza się śmiać ;]

a co do zdolności Grześka, to pewnie miałbyś trudności ze zrozumieniem co pisze :-D
no, chyba, że zacznie bajki dla dzieci pisać ;]

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

szyderczo :)

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Karol C.:
szyderczo :)
weź, bo się Pylch zorientuje ;]

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Majka "Krejzi" K.:
Karol C.:
szyderczo :)
weź, bo się Pylch zorientuje ;]

a chcesz się założyć, że nie? :D:D:D :P

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

wygrałeś ;]

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

no dobra - jestem w stanie na to przystać :D
Ale co wygrałem? :>

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

możesz sobie wybrać, mieć dowolne zachciewajki w liczbie trzech ;-)
Nagroda główna i dwie mniej główne ;]

dawaj ;]

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Majka "Krejzi" K.:
możesz sobie wybrać, mieć dowolne zachciewajki w liczbie trzech ;-)
Nagroda główna i dwie mniej główne ;]

dawaj ;]

To ja mam jedną zachciewajkę zawsze aktualną :)

Nagroda główna: Duuuuuża latte
1 nagroda mniej główna: żeby była z cukrem brązowym
2 nagroda mniej główna: w sumie mrożona byłaby fajna, bo gorąco :D

I tak wygląda moja lista żądań :D

I poza konkursem: chciałbym zmienić temat tego wątku na złotą myśl tygodnia: "Jeśli darmo to można kupić" czy coś :D
Arkady Pylch

Arkady Pylch wykładowca, lotnik,
twórca

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Dzięki za kreatywną krytykę, co prawda liczyłem na szczery uśmiech, a otrzymałem kpinę, no, ale trudno. Widocznie w tej branży jest to normą i pozostali ci, co wygryzają lepiej...
Co do hasła, które było żartem jak zresztą te trzy skecze dochodzę do wniosku, że spełnia podstawowe kryteria reklamy, jest kpiną, drażni, a wręcz bulwersuje a co ważne pozostaje w pamięci…

Jeśli Darmo, to może warto Kupić!!!

Pozdrawiam serdecznie profesjonalistów i życzę wspaniałych i oryginalnych pomysłów, które od czasu do czasu ktoś zostawia na forum...

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

już wolę "tylko dla prawdziwych mężczyzn". wtedy oręż jest w sam raz.
niech Pan, Panie Arkady, pisze coś dla mobil kinga.

i po co kupić, skoro darmo?
niech mnie Pan oświeci, będę wdzięczny.
Arkady Pylch

Arkady Pylch wykładowca, lotnik,
twórca

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

To jest po prostu kpina z operatorów telefonii komórkowej, którzy podobno dają darmo, ale abonament trzeba wykupić…

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

A mi do tych skeczy bardziej niż "Jeśli Darmo, to może warto Kupić!!!" pasowałoby hasło: "Orange. Nie dla idiotów". Reklama pracodawcy jak tra la la :)
Choć pewnie ciężko będzie wygrać z "drugim telefonem dla Twojego pracownika za złotówkę" ;)

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Arkady Pylch:
To jest po prostu kpina z operatorów telefonii komórkowej, którzy podobno dają darmo, ale abonament trzeba wykupić…

ale przedstawia Pan to jako hasło reklamowe właśnie firmy orange, nie nacechowane kpiną. taki jest mój odbiór.

Panie Arkady, bo się zgubiłem..

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Jeśli szanowny Arkady chciałby namieszać ludziom w głowach to napisać powinien takie oto hasło reklamowe:
"Jeśli darmo, to może warto sprzedać?"
Tak się robi biznes:-P
Bartosz Konarzyński

Bartosz Konarzyński Robimy internety,
dobrze. A gdy mamy
przerwę to jesteśmy
...

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

W przeciwienstwie do wiekszosci osob, ktore wypowiedzialy sie w tym temacie jestem w stanie wyobrazic sobie reklamy telewizyjne oparte na tych skeczach. Jestem tez dziwnie przekonany, ze spokojnie wpasowalyby sie w nasz rynek i wcale nie razilyby potencjalnych klientow niczym negatywnym. A czy to swiadczy o poziomie naszego rynku czy tych skeczy... to juz zupelnie inna sprawa :)

konto usunięte

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

kreatywną krytykę?
Hmm...

Arkady Pylch:
Dzięki za kreatywną krytykę, co prawda liczyłem na szczery uśmiech, a otrzymałem kpinę, no, ale trudno. Widocznie w tej branży jest to normą i pozostali ci, co wygryzają lepiej...
Co do hasła, które było żartem jak zresztą te trzy skecze dochodzę do wniosku, że spełnia podstawowe kryteria reklamy, jest kpiną, drażni, a wręcz bulwersuje a co ważne pozostaje w pamięci…

Jeśli Darmo, to może warto Kupić!!!

Pozdrawiam serdecznie profesjonalistów i życzę wspaniałych i oryginalnych pomysłów, które od czasu do czasu ktoś zostawia na forum...
Urszula S.

Urszula S. Przede wszystkim
umysł twórczy:)

Temat: Reklama sytuacyjna na dobry dzień

Bartosz, też ubolewam...:(

Następna dyskusja:

Reklama 2 stron




Wyślij zaproszenie do