Monika W.

Monika W. włóczykij do
wynajęcia

Temat: Kreatywna reklama w Pradze

Tegoroczny praski międzynarodowy festiwal reklamy PIAF prezentuje nowy system oceniania reklam. Zapomnijcie zatem o klasycznych podziałach typu print, film, outdoor, itp. Reagując na kompleksowość obecnej reklamy i marketingu, PIAF skupi się na ich trzech aspektach (grupach kategorii): „Creative Branding, Marketing & Sales”, “Creative Idea” i “Art of Delivery”.

11-12 maja 2011 roku międzynarodowe jury będzie oceniało w czeskiej Pradze marki i ich komunikację w konkursie, który nie ma jeszcze swojego odpowiednika. Dla agencji i klientów jest to unikalna szansa udziału w festiwalu, który zmieni postrzeganie obecnego, niespełniającego już swoich funkcji systemu oceniania.

1. W każdej z kategorii zostanie przyznane Złoto, Srebro i Brąz.
2. Nagrodę Grand Prix otrzymają prace, które zostaną wysoko ocenione w co najmniej dwóch grupach kategorii.
3. Zgłoszone kampanie muszą być upublicznione w okresie od 1.4.2010 do 1.5.2011.
4. Jedna kampania może być zgłoszona do więcej kategorii.
5. Call for entries już trwa!
Zgłoszenia przyjmowane są do 25 marca 2011.


PIAF jest również doskonałym miejscem spotkań profesjonalistów. Program konferencji, dyskusje, warsztaty pozwalają na wymianę opinii pomiędzy specjalistami, klientami i dostawcami usług reklamowych.

Kategorie:
Art of delivery
1. Creative use of traditional advertising formats
2. Creating the media
3. Media engagement
4. Creative use of technologies
5. Brilliant execution

Idea – strong, brilliant, working
6. Storytelling
7. Flash Impact
8. The game
9. Audience engagement

Creative branding, marketing & sales
10. Creative branding
11. Creative design
12. Creative sales & sales support

Special Prize
Specjalna nagroda, tak jak w zeszłym roku, zostanie przydzielona najlepszej reklamie piwa (Best beer ad). Od tego roku wprowadzamy również nową nagrodę, która będzie przyznana w kategorii „State as an advertiser”, w której będzie oceniana komunikacja państw w tym m.in. ich instytucji, miast, gmin, regionów, kampanii związanych z UE, czy rekrutacji policjantów, żołnierzy.
13. Best Beer Ad
14. State as an Advertiser

Więcej informacji:
http://www.piaf.cz

Monika Weissmann
monika.weissmann@piaf.cz (polski, angielski)

Jan Patera
jan.patera@piaf.cz (czeski, angielski)