Rafał Z.

Rafał Z. projektant torów
kolejowych

Temat: wysyp przetargów

Przemysław Cieślik:
A bym zapomniał. Zabrze Makoszowy jest do zrobienia. akurat robótka dla UNITORU B. Projektuj i buduj.
W zeszłym roku był już jakis zakres.
Pamiętam, bo się wściekałem, bo obok stacji Skanska ma swoją bazę i zaplecze.
A ja nie mogłem złożyć oferty majac grupkę od torów, własny pociąg sieciowy i pracowników w kosztach przestoju.
Bóg zapłać, zaraz sprawdzę.
Rafał Z.

Rafał Z. projektant torów
kolejowych

Temat: wysyp przetargów

Już się pisze wycena.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Rafał Zakrzewski:
Już się pisze wycena.
No ja myslę. tym razem wygracie?
Tworzyliście w zeszłym roku konsorcjum z Armaxem Sosnowiec i prk-7.

Armax jest drogi.

Co to za firmy Sokar i Stanek Myszków ?
Łukasz Mikucki

Łukasz Mikucki Dyrektor Projektów
Kolejowych

Temat: wysyp przetargów

Od dzisiaj zaczęto weryfikować oferty na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych modernizacji linii kolejowej nr 91 Kraków – Medyka – granica państwa. Na pierwszy ogień poszedł odcinek Podłęże – Bochnia, od km 16,000 do km 39,000 Kraków - Medyka - Granica państwa.

Z tego co się dowiedziałem najniższą ofertę złożyło konsorcjum: Torpol, Feroco, ZRK "DOM" i Intercor.

09.07 - Bochnia – Biadoliny, od km 39,000 do km 61,300.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

29 mln zł będzie kosztowała modernizacja trzykilometrowego odcinka linii kolejowej nr 94 Kraków Płaszów - Oświęcim na terenie Krakowa. Przedsięwzięcie będzie współfinansowane ze środków unijnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.

W czwartek umowę na dofinansowanie projektu podpisali przedstawiciele władz województwa małopolskiego i spółki PKP Polskie Linie Kolejowe. - Dzięki inwestycji poprawią się warunki przewozu pasażerów i towarów oraz skrócony zostanie czas przejazdu pociągów - zaznaczył dyrektor małopolskiego PKP PLK Włodzimierz Żmuda.

Odcinek przewidziany do modernizacji przebiega między stacjami Kraków Bonarka i Kraków Swoszowice. W ramach przedsięwzięcia do wiosny 2011 roku wymieniona zostanie nawierzchnia torowiska i słupy sieci trakcyjnej, zlikwidowane niepotrzebne rozjazdy i urządzenia elektroenergetyczne oraz wybudowane ekrany akustyczne. Całkowita wartość projektu wynosi 29 mln zł, z czego unijna dotacja w ramach MRPO osiągnie blisko 20 mln zł.
Rafał Z.

Rafał Z. projektant torów
kolejowych

Temat: wysyp przetargów

Jeszcze mi się przypomniało :) pisze się Armex nie Armax Przemku. Poza tym gdyby byli zbyt drodzy to byśmy nie współpracowali. Są konkurencyjni jeżeli chodzi o jakość i cenę. A że cenią swoją pracę... chyba wszyscy powinniśmy cenić swoją pracę.
Pozdrawiam
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Armex oferował nam kiedyś obiekt w sosonowcu i np. mosty śląsk były tańsze, a kompetencje te same.
Rafał Z.

Rafał Z. projektant torów
kolejowych

Temat: wysyp przetargów

Przemysław Cieślik:
Armex oferował nam kiedyś obiekt w sosonowcu i np. mosty śląsk były tańsze, a kompetencje te same.
Współpraca między naszymi biurami trwa już dość długo i przypuszczam, że Armex traktuje Unior B inaczej niż firmę, której nie zna i dopiero nawiązuje kontakt. Na pewno nie muszę Ci tłumaczyć, że przy długiej współpracy inaczej się liczy zysk niż przy pojedynczym projekcie.
Pozdrawiam
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

rozumiem, to jeszcze kwestia zaufania między firmami.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

wiem, że idą kolejne otwarcia na E-30 . Czy ktoś może podac otwarcia ?
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

9 ofert w przetargu na remont linii kolejowej E30 na odcinku Bochnia - Biadoliny
9 lipca 2010 r., w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie, odbyło się otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Bochnia - Biadoliny.

Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwotę 704.065.403,80 PLN brutto. Wpłynęło dziewięć ofert, złożonych przez:

1. Konsorcjum firm:
• LEONHARD WEISS GmbH & Co. KG Leohnard-Weiss-Straβe 22 73037 Göppingen Niemcy, Oddział LEONHARD WEISS GmbH & Co. KG (spółka komandytowa) Oddział w Polsce Wrocław
• TCHAS POLSKA Sp. z o.o. Warszawa
oferta na kwotę 558 494 528,04 PLN

2. Konsorcjum firm:
• Skanska a.s. Praha4, Chodov, Libalova 1/2348 PSC 149 00 Republika Czeska (Lider)
• Skanska S.A. Warszawa
• EXBUD Skanska S.A. Kielce
oferta na kwotę 678 415 794,99 PLN

3. Konsorcjum firm:
• STRABAG Sp. z o.o. Pruszków (Lider)
• STRABAG Rail GmbH Bahnhofstrasse 17 D-97922 Lauda-Königshofen Niemcy
• TRAKCE a.s. ul. Hlavkova 428/3 702 00 Ostrava – Moravska Ostrava a Privoz Republika Czeska
• TRAKCE-TOR Cieszyn
• P.B.S. „TRANSKOL” Sp. z o.o. Kielce
oferta na kwotę 586 113 891,01 PLN

4. Konsorcjum firm:
• Trakcja Polska S.A. ul. Złota 59 XVIII p. 00-120 Warszawa
• Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. ul. Prokocimska 4 30-556 Kraków
oferta na kwotę 517 848 932,36 PLN

5. Konsorcjum firm:
• PKP Energetyka S.A. Warszawa (Lider)
• Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. Warszawa
• Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe Sp. z o.o. w Gdańsku
oferta na kwotę 500 729 121,54 PLN





6. Konsorcjum firm:
• SALCEF COSTRUZIONI EDILI E FERROVIARIE S.p.A. Rzym, Włochy (Lider)
• SALCEF COSTRUZIONI EDILI E FERROVIARIE S.p.A. Spółka Akcyjna w Polsce, Warszawa
oferta na kwotę 548 714 296,74 PLN

7. Konsorcjum firm:
• ZUE S.A. Kraków
• Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A.
• Swietelsky Baugesellschaft m.b.H. Edlbacherstr. 10 4020 Linz Austria
• OHL ŽS a.s. Burešova 938/17 66002 Brno-střed Rebublika Czeska
oferta na kwotę 527 249 598,44 PLN

8. Konsorcjum firm:
• FCC CONSTRUCCIÓN S.A. Avenida General Perón 36, 28020 Madrid, Hiszpania (Lider)
• TOR-KAR-SSON Sp. z o.o. Warszawa
oferta na kwotę 605 144 522,40 PLN

9. Konsorcjum firm:
• TORPOL Sp. z o.o. Poznań
• FEROCO S.A. Poznań
• Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o. Zawiercie
• Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Poznań
oferta na kwotę 521 871 902,04 PLN

Po otwarciu ofert, komisja przetargowa przystępuje do analizy złożonej dokumentacji i wyboru najkorzystniejszej oferty. Postępowanie dotyczy realizacji robót budowlanych na odcinku o długości 22,3 km, w zakresie:

układu torowego i odwodnienia torów,
obiektów inżynieryjnych,
obiektów kubaturowych, peronów, małej architektury i sieci sanitarnej,
skrzyżowań z drogami w poziomie szyn i dróg dojazdowych
urządzeń sterowania ruchem i diagnostyki,
sieci i urządzeń teletechnicznych,
sieci trakcyjnej,
sieci i urządzeń elektroenergetyki nietrakcyjnej.
Zadania są realizowane w ramach Projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30

(źródło: PKP PLK Centrum Realizacji Inwestycji, 15 lipca 2010)
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

6 ofert w przetargu na remont E30 na odcinku Podłęże – Bochnia
W siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Odział w Krakowie, odbyło się otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Podłęże – Bochnia.


Fot. PKP PLK Centrum Realizacji Inwestycji O zadanie warte wycenione przez zamawiającego na 919.280.687,20 PLN brutto, ubiega się sześć konsorcjów::

1. Konsorcjum firm:
• STRABAG Sp. z o.o. Pruszków (Lider)
• STRABAG Rail GmbH Niemcy
• TRAKCE a.s. Ostrava – Morawska Ostrawa a Privoz Republika Czeska
• TRAKCE-TOR Cieszyn
• P.B.S. „TRANSKOL” Sp. z o.o. Kielce
oferta na kwotę 766 189 125,43 PLN

2. Konsorcjum firm:
• PKP Energetyka Sp. z o.o. Warszawa (Lider)
• Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. Warszawa
• Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe Sp. z o.o. w Gdańsku
oferta na kwotę 723 517 897,05 PLN

3. Konsorcjum firm:
• LEONHARD WEISS GmbH & Co. KG Niemcy, Oddział LEONHARD WEISS GmbH & Co. KG (spółka komandytowa) Oddział w Polsce Wrocław
• TCHAS POLSKA Sp. z o.o. Warszawa
oferta na kwotę 799 587 422,45 PLN

4. Konsorcjum firm:
• TORPOL Sp. z o.o. Poznań
• FEROCO S.A. Poznań
• Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o. Zawiercie
• Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o.
oferta na kwotę 629 872 793,77 PLN

5. Konsorcjum firm:
• ZUE S.A. Kraków
• Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A.
• Swielelsky Baugesellschaft m.b.H. Edlbachestr. Austria
• OHL ŽS a.s. Burešova 938/17 66002 Brno-střed Rebublika Czeska
oferta na kwotę 785 606 703,62 PLN



6. Konsorcjum firm:
• Trakcja Polska S.A. Warszawa
• Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.
oferta na kwotę 718 159 177,19 PLN.

Po otwarciu ofert, komisja przetargowa przystępuje do analizy złożonej dokumentacji i wyboru najkorzystniejszej oferty. Postępowanie dotyczy realizacji robót budowlanych na odcinku o długości 23 km w zakresie:

układu torowego i odwodnienia torów,
obiektów inżynieryjnych,
obiektów kubaturowych, peronów, małej architektury i sieci sanitarnej,
skrzyżowań z drogami w poziomie szyn i dróg dojazdowych
urządzeń sterowania ruchem i diagnostyki,
sieci i urządzeń teletechnicznych,
sieci trakcyjnej,
sieci i urządzeń elektroenergetyki nietrakcyjnej.
Zadania są realizowane w ramach Projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Łukasz, twoi szefowie czegoś nie policzyli. Na ich miejscu poprosiłbym o unieważnienie oferty. Róznica pomiędzy 1 i 2 ofertą jest ok. 90 mln.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Oferta czeskiego OHL ZS a.s. Buresova z Brna została uznana przez PKP PLK za najkorzystniejszą w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie przebudowy infrastruktury kolejowej na odcinku Gliwice Łabędy - Pyskowice (w ramach rewitalizacji linii nr 132 Gliwice Łabędy - Strzelce Opolskie - Opole Groszowice).

Jedynym kryterium ocen ofert była cena.

W procedurze złożono następujące oferty:

PRKiI Wrocław - 23 981 924 zł netto (29 257 947,28 zł brutto) - 99,9 pkt.,
Torpol Poznań - 28 258 109 zł netto (34 474 892,98 zł brutto) - 84,8 pkt.,
PIB Armex Sosnowiec - 32 428 100 zł netto (39 562 282 zł brutto) - 73,9 pkt.,
OHL ZS a.s. Buresova Brno - 23 968 000 zł netto (29 240 960 zł brutto) - 100 pkt.,
PNI Warszawa - 25 117 500 zł netto (30 643 350 zł brutto) - 95,4 pkt.


(źródło: mg, Rynek Kolejowy, 16 lipca 2010)
Łukasz Mikucki

Łukasz Mikucki Dyrektor Projektów
Kolejowych

Temat: wysyp przetargów

zamiast 6, 7 miała byc:P
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Łukasz Mikucki:
zamiast 6, 7 miała byc:P

Machneli się o 100 mln, czy redaktor źle przepisał ?
Łukasz Mikucki

Łukasz Mikucki Dyrektor Projektów
Kolejowych

Temat: wysyp przetargów

Niestety rzeczywista cena. Słów brakuje. Dużo mięsa poleciało w biurze jak się dowiedzieli jaka była 2 oferta.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

no to współczuję.... to bedzie cięzka budowa.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Modernizacja Kluczbork - Poznań Główny: Podpisanie umowy
19 lipca w siedzibie PKP PLK SA Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu podpisana została umowa, na wykonanie zadania „Wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Mieszków i przyległych szlakach w torze nr 1 linii kolejowej nr 272 Kluczbork – Poznań Główny km 133,918 – 146,015”.


Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu W wyniku przeprowadzonego postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, na wykonawcę ww. prac wybrano firmę „Konsorcjum Poznań” w składzie: Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. – Partner nr 1 (lider); Torpol Sp. z o.o., Feroco SA, Alusta SA.

W imieniu „Konsorcjum Poznań” umowę podpisali przedstawiciele lidera, firmy Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o., prezes zarządu – Andrzej Gola i członek zarządu – Janusz Busz. W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe SA Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu swoje podpisy pod umową złożyli: dyrektor Paweł Neumann oraz zastępca dyrektora Janusz Błachut.

Wartość zadania, zgodnie z podpisaną umową, wynosi 23.846.120 zł. Prace finansowane są ze środków budżetowych. Zakończenie modernizacji planowane jest w grudniu 2010 r.

Zadanie obejmuje między innymi wymianę nawierzchni kolejowej na stacji Mieszków i przyległych szlakach w torze nr 1, modernizację nawierzchni drogowej przejazdów kolejowych oraz odbudowę odwodnienia. Prace te przywrócą jazdę pociągów z prędkością 120 km/h. Spowoduje to skrócenie czasu jazdy i poprawę bezpieczeństwa prowadzenia ruchu pociągów.

(źródło: PKP PLK, 22 lipca 2010)
Łukasz Mikucki

Łukasz Mikucki Dyrektor Projektów
Kolejowych

Temat: wysyp przetargów

LCS Gdańsk - najniższa oferta: Torpol (Lider), Feroco, ZRK "DOM", Intercor
LCS Gdynia - najniższa oferta: Feroco(Lider), Torpol, ZRK "DOM", Intercor



Wyślij zaproszenie do