Wojciech
Biedroń
Student,
Politechnika
Wrocławska
Rafał
Z.
projektant torów
kolejowych
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Jest kampania wyborcza, a ratowanie dróg jest bardziej trendy ;)
Przemysław
Cieślik
Inżynier budownictwa
- branża kolejowa
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Drogi fajnie się otwiera. Co kilka kilometrów szarfa i media.
Rafał
Z.
projektant torów
kolejowych
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Przemysław Cieślik:na szlaku też dałoby się robić otwarcie co 500m ale na tłuczniu można obcasy połamać, nie ma to jak asfalt...
Drogi fajnie się otwiera. Co kilka kilometrów szarfa i media.
Przemysław
Cieślik
Inżynier budownictwa
- branża kolejowa
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Nie da się przejazdy zlikwidowali na E-65, to co przejscia podziemne bedą otwierać ?
Rafał
Z.
projektant torów
kolejowych
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Przemysław Cieślik:można na szlaku w poprzek przeciągnąć taśmę zabezpieczającą (czerwono-białą) średnio co 500m. Zaprosić Superexpress i może Twój Styl, wójta i premiera. Podwieźć towarzystwo drezynką, przy okazji można zorganizować grilla na przykład albo grochówkę wojskową :)
Nie da się przejazdy zlikwidowali na E-65, to co przejscia podziemne bedą otwierać ?
Łukasz
Mikucki
Dyrektor Projektów
Kolejowych
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Przecież na peronach można zrobic otwarcie :)
Przemysław
Cieślik
Inżynier budownictwa
- branża kolejowa
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
tak się też i robi. Jednak otwarcia robi się najczęsiej na przyejazdach.
Rafał
Z.
projektant torów
kolejowych
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Przemysław Cieślik:perony i przejazdy są zbyt rzadko, musimy zagęścić imprezy, słucham innych propozycji :)
tak się też i robi. Jednak otwarcia robi się najczęsiej na przyejazdach.
Przemysław
Cieślik
Inżynier budownictwa
- branża kolejowa
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Chyba zeszliśmy z tematukonto usunięte
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Przemysław Cieślik:Pozostając tym samym w kolejowej, inwestycyjnej normie ;)
Chyba zeszliśmy z tematu
Wojciech
Biedroń
Student,
Politechnika
Wrocławska
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Skoro mowa o inwestycyjnej normie, jakieś przemyślenia co do planów budowy katakumb w Łodzi? Chyba kolejna chybiona decyzja urzędników, czy my w naszym kraju nie mamy naprawdę innych kolejowych inwestycji niż wielka dziura w Łodzi za 1,5 mld zł? Choć znając życie wykopie się ją za 500mln a okrągły miliard "podarujemy" do zagospodarowania przez drogowców.Wojciech Biedroń edytował(a) ten post dnia 11.04.11 o godzinie 23:34
Przemysław
Cieślik
Inżynier budownictwa
- branża kolejowa
Temat: Przesunięcie środków z kolei na drogi
Stacja podziemna nie jest niczym zdrożnym. Ciekawe jaka będzie technologia wykonania tunelu średnicowego.Podobne tematy
-
KOLEJNICTWO » Polska kolej tylko dla Polaków? Obcokrajowcu, na kolei w... -
-
KOLEJNICTWO » DLA MYŚLĄCYCH (P)O KOLEI- zobacz koniecznie! -
-
KOLEJNICTWO » Staż lub praca na kolei -
-
KOLEJNICTWO » 50-% zniżka dla studentów - jak wpłynie na kondycję kolei? -
-
KOLEJNICTWO » Konferencja "Informatyzacja polskiej kolei-mapa wyzwań i... -
-
KOLEJNICTWO » Budowa Nowej Linii Kolei Północnego Mazowsza -
-
KOLEJNICTWO » Lokalizacja drogi wzdłuż terenów kolejowych -
-
KOLEJNICTWO » Przyszłość kolei -
-
KOLEJNICTWO » PKP - grupa o przyszłości kolei -
Następna dyskusja: