konto usunięte
Temat: PKP porażka :(
To teraz ja się pożalę;Co z tego, że EX Kraków Główny - WWA Centralna jedzie 2:55, jeśli ja wsiadam do tego pociągu w Nowym Sączu i jadę do Warszawy 5:55. Zaledwie 150 km i 3 godziny różnicy :/
konto usunięte
Marcin
Blacha
Analityk /
projektant systemów
Kamil Biernacki:
To teraz ja się pożalę;
Co z tego, że EX Kraków Główny - WWA Centralna jedzie 2:55, jeśli ja wsiadam do tego pociągu w Nowym Sączu i jadę do Warszawy 5:55. Zaledwie 150 km i 3 godziny różnicy :/
konto usunięte
Paweł W.:
Ktoś kiedyś mi powiedział, że zarząd PKP to jedna wielka republika kolesi z ogromną karuzelą. Raz jesteś naczelnikiem w Cargo innym razem prezesem w IC innym razem dyrektorem w PR.
Nie ma znaczenia, czy masz kwalifikacje, wyższe wykształcenie, czy tylko technikum kolejowe...
czy opuszczasz spółkę w glorii i chwale, czy też się nie sprawdziłeś,
... czy przechodzisz z dochodowej IC do niedochodowej PR czy vice versa...
Łukasz
S.
doradca ds.
wizerunku, rzecznik
prasowy
Marcin
Kawka
monitoring wielkości
nieelektrycznych,
modelowanie wód
po...
Łukasz S.:
samoloty poranne odwoluja. my to mamy koniec swiata.
Łukasz
S.
doradca ds.
wizerunku, rzecznik
prasowy
Mieszko
P.
Droga moją drogą
zawodową
Nie żebym był pesymistą ale jak już kiedyś wybudują hucznie zapowiadane linie dużej predkości (tzw. "Y") to cena biletu będzie taka że skończy się jak z samolotami do Szczecina :(
Marcin
Kawka
monitoring wielkości
nieelektrycznych,
modelowanie wód
po...
Mieszko Pająk:
Uważam, że na początek wystarczyłoby zmodernizować do prędkości 250 km/h CMK oraz linię Warszawa - Poznań.
Ryszard S. Wolny strzelec
konto usunięte
Łukasz
S.
doradca ds.
wizerunku, rzecznik
prasowy
Kamil Biernacki:jakie ciastko w IC? daja tylko kawe
Porażki po kolejnej podróży:
- Cena biletu z Krk do Wwa wyższa niż z NS do WWA
- w IC dają w miejscówce za 25 zł ciastko i napój
- brak PRĄDU, BOŻE BRAK PRĄDU w wagonach bezprzedziałowych IC Krakus 2 klasy - szczyt, chciałem się rozłożyć z laptopem na korytarzu a tam też nie ma prądu
- w EX Pieniny sieć mam przy każdym fotelu
Prosimy Cię o konkurencję dla monopolisty...
Wysłuchaj nas Panie !
konto usunięte
Michał
Łabędzki
tłumacz języka
angielskiego
Łukasz
S.
doradca ds.
wizerunku, rzecznik
prasowy
konto usunięte
Łukasz
S.
doradca ds.
wizerunku, rzecznik
prasowy
Karol
Komenda
Konsultant
Regionalny, Open
Education Group
Mieszko Pająk:
Nie żebym był pesymistą ale jak już kiedyś wybudują hucznie zapowiadane linie dużej predkości (tzw. "Y") to cena biletu będzie taka że skończy się jak z samolotami do Szczecina :(
Ja myślę, że linia dużej prędkości Y to będzie wyrzucenie wielu miliardów w błoto. W zasadzie jedyne połączenie, które będzie miało krótszy czas przejazdu to Warszawa - Wrocław. Uważam, że na początek wystarczyłoby zmodernizować do prędkości 250 km/h CMK oraz linię Warszawa - Poznań, a pozostałe kluczowe linie do 160 - 200 km/h. Proszę zwrócić uwagę, że jadąc pociągiem ICE z Berlina na zachód, prędkość 250 km/h osiągamy na 200 km przez NRD. W RFNie ICE jedzie już dużo spokojniej, osiągając na niektórych odcinkach 160, na niektórych 200 km/h, ale na niektórych i poniżej 120. Myślę, że bardziej opłacalny od pociągu Warszawa Wsch. - Warszawa Centr. - Łódź Kal. - (ew. Kalisz/Ostrów) - Wrocław Gł. dla kolei byłby pociąg Warszawa Wsch. - Warszawa Centr. - Kutno - (ew. Konin) - Poznań Gł. - (ew. Leszno) - Wrocław Gł. jadący ok. 1 1/2 godz. do Poznania i dalej około 1 - 1 1/4 godz. do Wrocławia.
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Następna dyskusja: