konto usunięte
Temat: Kupowanie biletow przez internet - Intercity
Witam,ostatnie ponad poltora roku czesto korzystalem i korzystam z uslug PKP Intercity, zostawilem majatek w kasach intercity, irytowalem sie z powodu opoznien pociagow, przedluzajacych sie remontow itp. Ale coz, narzeka sie i jezdzi, bo coz poczac...
Tym razem wypadlo na podroz z Wroclawia do Warszawy, w przyszly poniedzialek. Postanowilem wreszcie skorzystac ze sprzedazy internetowej, mocno reklamowanej na stronach intercity. I zaczela sie jazda...
W poniedzialek kupilem bilet, za ktory zaplacilem 103 zl. Przy placeniu wyskoczyl blad transakcji. Odswiezylem okno, raz jeszcze podalem kod z karty kodow i ... znow wyskoczyl blad. Przy okazji okazalo sie, ze kasa z konta zostala sciagnieta dwa razy.
Napisalem maila z reklamacja, ktora zostala rozpatrzona w srode. Dostalem zwrot 103 zl., ale... bilet za ktory zaplacilem zniknal! Chcialem go dzis wydrukowac, a tu nic. Znow maile z reklamacjami, na ktore nie ma odpowiedzi, niepotrzebne nerwy, bo podroz juz w poniedzialek, a ja przez weekend nie bede mial dostepu do drukarki.
Szkoda, ze z ulatwienia dla klientow zrobila sie taka bula. A ja nie mam biletu i pieniedzy, ktore za niego zaplacilem.
Edit: udalo mi sie dodzwonic i wyjasnic sytuacje, zatem temat zamkniety. Bilet jest :).Marcin Bąkiewicz edytował(a) ten post dnia 05.10.07 o godzinie 15:50