Kamil G.

Kamil G. Key Account
Director, DPH

Temat: Oczekiwania

Pytanie do Was. Jak sądzicie jakie są, z waszego doświadczenia, oczekiwania klientów po displayach???????
Leszek Smędra

Leszek Smędra Konstruktor
POSM/Opakowania,
Smurfit Kappa Polska
Sp. z o.o.

Temat: Oczekiwania

Mowimy o klientach (jako osobach którzy zamawiają takie displaya czy osobach którzy będą oglądać już w sklepje czy innych punktach.
Takie które przyciągnią klienta uwagą :)
Oczywiście jedyne i niepowtarzalne - oraz najtańsze do wyprodukowania - to są uwagi od zamawiających :)

konto usunięte

Temat: Oczekiwania

Innowacyjność.

Pozdrawiam,

Piotr
Kamil G.

Kamil G. Key Account
Director, DPH

Temat: Oczekiwania

Innowacyjność jest bardzo ważna. Niejednokrotnie robiliśmy displaye, które wygrywały właśnie dzięki innowacyjności.

Nie zawsze jednak innowacyjność idzie w parze z ceną. Nie zawsze są one najtańsze, ale z pewnością można iść na kompromis. Ja tak często robię... :))

konto usunięte

Temat: Oczekiwania

Piotrze i Kamilu, jestem nowy w grupie ale uważam że zarówno innowacyjność jak i cena idą w parze i nie wykluczają się nawzajem. Przykładem nich będzie z życia wzięta anegdota: Firma x ma zamiar zamówić posa już już już nie ważna cena już dwa tygodnie ani dnia dłużej. Karton na kosmetyki powstał, generalnie zajebisty, front półki z elementem na tester, czyli patrząc od lica teser, a za nim produkt, stoi nie przewraca się nie ma tandetncyjnej wytłoczki na końcu footera nie ma zaawansowanej grafiki i wydumanych wykrojników.

Innowacyjność: display z wykrojonymi we froncie półki miejscami na ten i tylko ten produkt

cena: adekwatna :)

wykonanie: express (powtórka w toku)
Katarzyna S.

Katarzyna S. POS Key Account
Manager, Eclipse
S.A.

Temat: Oczekiwania

Moi Klienci oczekują również innowacyjności. Jeśli już padło hasło "wybieramy tekturę" - stawiają na design, kreację, innowacyjność właśnie.

Co do ceny - jasne, że da się to pogodzić. Jedno ABSOLUTNIE nie wyklucza drugiego.
Rafał B.

Rafał B. experienced sales
manager

Temat: Oczekiwania

Myślę, że każdy Klient szuka czegoś niepowtarzalnego i specjalnego, zawsze w dobrej cenie.

Życie weryfikuje te marzenia, czasami mamy fart i trafiamy - zarówno designem, jak i ceną, czasami nie ma ani jednego ani drugiego, wszystko zależy od nas - czy słuchamy, konstruktora - czy kombinuje, no i Klienta, który musi wiedzieć czego chce i jakie są ograniczenia.
Eliza F.

Eliza F. Dyr. Zarządzający
Instytut Promocji
Marki Group, Ekspert
...

Temat: Oczekiwania

to zalezy jaki klient...
mały - zazwyczaj oczekuje bardzo atrakcyjnej ceny
średeni - dobra jakość i wyjątkowy design przy rozsadnej cenie
duży - dobra jakość, atrykcyjna cena, wyjątkowy design

... tak naprawdę zależy to bezposrednio od ludzi, którzy stoją po stronie zamawiającego. Zależy od tego, czy wcześniej miał już doczynienia z taką produkcją, czy jest zdeprymowany posiadanym budżetem, czy sam jest estetą.... ile ma czasu na produkcję.... oj można by wymianiać.

Sumarycznie jednak, każdy klient chce mieć wyjątkowy produkt, wyjątkową cenę, wyjątkowy serwis - trzeba go tylko przekonać, że to ma własnie u nas :) Jeśli działamy ekologicznie, nie ma problemu, klient to dostrzeże :)Eliza Freit edytował(a) ten post dnia 26.11.07 o godzinie 15:35
Rafał B.

Rafał B. experienced sales
manager

Temat: Oczekiwania

j.w. oczywiście racja :) Wszystko zależy od Klienta, stopnia jego świadomości i doświadczenia, otwartości na propozycje, umiejętności artykułowania oraz przede wszystkim wstępnego określenia swoich potrzeb. Tak czy inaczej jednak na końcu wszystko rozbija się o budżet i wtedy zależy, czy Klient chce mieć coś tanio i szybko, czy chce mieć coś specjalnego.

Po drugiej stronie dialogu znaleźć się jednak musi dobry handlowiec, wsparty odpowiednio przez siły projektowo-produkcyjne. Spotkanie właściwych ludzi w odpowiednim czasie determinuje prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu. Bez tego ani rusz. Takie spotkania poza znaczeniem w danym momencie kampanii reklamowo-promocyjnej wpływają ponadto na rozwój całego rynku oraz "wspólnej świadomości display'owej", dzięki temu wszyscy popychamy, czy też raczej popychacie, bo ja to już nie, cały rynek do przodu.

Pozdrawiam,
- -
rafal

konto usunięte

Temat: Oczekiwania

Kamil, pytanie jak rozumiem do podniesienia dyskusji ...
Eliza zawarła to co ja bym powiedział
i dodam tylko że zależy czy rozmawiamy z kreacją/marketingiem czy z zakupami/zaopatrzeniem - każda z tych grup ma inne priorytety...
Marketing stawia na show a zakupy na budżet czasami jeszcze może się mieszać (i słusznie) sprzedaż która będzie oczekiwała funkcjonalności i prostoty a więc oczekiwania każdego klienta przynajmniej już ze względu na jego pochodzenie będzie inne że nie wspomnę już o wartości produktu (co innego do eksponowania śledzia, co innego do płynu do kąpieli a co innego do biżuterii a wszystko może być z kartonu i być "na miejscu")
co do ceny trzeba mówić o niej w kontekście globalnym - jeśli mamy coś co jest super funkcjonalne, proste w montażu i zajmuje mało miejsca w transporcie to trzeba pamiętać o oszczędnościach , podobnie przy transportówkach które z racji konstrukcji wymagają nakładów (a poza funkcjonalnością mogą być super nośnikiem reklamy i przyciągać uwagę) ale dystrybucja, bezobsługowość i instalacja bez angażowania własnych PH daje inne oszczędności.
to wszystko wymaga również tego o czym pisze Rafał - właściwi ludzie we właściwym miejscu.
pozdrawiam

Następna dyskusja:

CZAS OCZEKIWANIA - CZASEM T...




Wyślij zaproszenie do