Jakub Jański

Jakub Jański media & content
manager

Temat: Korporacyjne klony, nudni księgowi i zagubieni w świecie...

Stereotypowy finansista z dużej firmy to "korporacyjny klon" w ciemnym garniturze i krawacie. Czasem spotykamy określenie "nudny jak księgowy". Czy szary strój to obowiązkowy mundurek finansistów?

Dress code to jeden z kanałów komunikacyjnych firmy, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Ale czy do poważnego wizerunku instytucji finansowych lub działów finansów przystaje nadal wyłącznie ciemny garnitur? Na powyższe pytanie staramy się odpowiedzieć w tekście: Dress code dla finansistów, czyli jak się ubrać, by nie przesadzić.

Ubiór stanowi jeden z wielu znaków systemu, przy pomocy których organizacja komunikuje się ze światem biznesu. A jaką rolę w tym świecie odgrywa PR-owiec? W świecie - dodajmy - w którym "zła prasa" jest w stanie nie tylko nadszarpnąć wizerunek firmy... O wyzwaniach PR-owca w kuluarach sektora finansów przeczytasz na naszych stronach.

O najciekawszych artykułach publikowanych w naszym serwisie będziemy Państwa informować raz w miesiącu.