Emilia
L.
Miarą mowy nie jest
ten, który mówi,
lecz ten, który
słuc...
Temat: Literatura-jakość obsługi klienta w bankowości
Na pierwszym miejscu na Twojej liście powinna znaleźć się książka Magdaleny Szelągowskiej pt OD STANDARYZACJI OBSŁUGI PO REKOMENDACJE KLIENTA. Zarządzanie jakością obsługi Klienta w praktyce.Tę książkę można kupić tylko przez internet, Warto.Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.05.19 o godzinie 00:15
Podobne tematy
-
jakość obsługi klienta » Sprawdź jakość obsługi klienta w swojej firmie. GRATIS!... -
-
jakość obsługi klienta » Jak sprawdzacie i czy mierzycie jakość obsługi klienta... -
-
jakość obsługi klienta » Jakość obsługi Klienta - badania, raporty -
-
jakość obsługi klienta » Jakość obsługi klienta. Ważne!! -
-
jakość obsługi klienta » Jakość obsługi klienta w firmach kurierskich -
-
jakość obsługi klienta » zanim opracujemy standardy obsługi klienta -
-
jakość obsługi klienta » zmotywowany pracownik=jakość obsługi=wynik firmy -
-
jakość obsługi klienta » 10 kroków w kierunku doskonałej obsługi Klienta -
-
jakość obsługi klienta » Poszukiwana optymistyczna osoba do Obsługi Klienta -
-
jakość obsługi klienta » Unikalny na rynku system obsługi klienta -
Następna dyskusja: