konto usunięte
Temat: Skuteczne wykorzystanie internetu w branży FMCG - darmowa...
Zapraszamy wyłącznie marketerów z branży FMCG.Branża internetowa, prasa i inne media nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu.
Zapisy awatla@iab.com.pl
20 września, Centrum konferencyjne Zielna
Rezerwacja miejsca wyłącznie po potwierdzeniu mailowym.
...
Program IAB Showcase
11.00-11.20 Czego pragną kobiety w sieci? Czyli jak precyzyjnie dotrzeć z przekazem reklamowym do płci pięknej.
Prelegent: Ilona Stachowicz, ARBOinteractive
11.20- 11.40 "Jak w inteligentny sposób angażować klientów by zwiększać konwersję, zbierać feedback czy wykorzystywać serwisy społecznościowe na przykładzie wdrożenia wirtualnego agenta dla jednej z wiodących platform zakupów grupowych."
Prelegent: Piotr Majcherkiewicz, VP Sales InteliWISE
11.40-12.00 „Budowanie świadomości marki poprzez zaangażowanie na przykładzie działań dla Lipton Ice Tea”.
Prelegent: Marlena Przybyszewska, Digital One
12.00-12.20 55 metrów pod poziomem morza... czyli czy tradycyjne działania wizerunkowe online mają jeszcze sens?
Prelegent: Dawid Szczepaniak, Dyrektor kreatywny i partner Pride&Glory Interactive
12.20-12.40 „Jak sprostać wciąż rosnącym oczekiwaniom klientów? Wydawca w roli agencji interaktywnej.”
Prelegent: Łukasz Sysa, Koordynator ds. Rozwiązań Kreatywnych, Wirtualna Polska
12.40-13.00 Przerwa kawowa
13.00-13.20 Krótka opowieść o długiej przyjaźni. Budowanie więzi konsumentów z marką w przestrzeni social media. Case study kampanii wafelków Horalky "Ludzie gryzą".
Prelegent: Joanna Widacka, Account Executive, agencja interaktywna Eura7 i Katarzyna Żydek, New Business & PR Manager, agencja interaktywna Eura7
13.20-13.40 Ogolone i pachnące Blogi
Prelegent: Paweł Suchocki Head of Business Affairs / Partner w Agencji The Next Step
13.40- 14.00 Jak skutecznie wykorzystać synergię mediów TV oraz Internetu na przykładzie kampanii produktu Banan Pirulo firmy Nestle.
Prelegenci: Dorota Dworzyńska Creative Media Manager oraz Kamil Krupa Internet Ad Senior Sales Executive,
14.00-14.20 „Żywiec – po stronie natury”
Prelegent: Dariusz Andrian i Michał Wolniak, Heureka
14.20-14.40 Budowanie zaangażowania konsumentów z wykorzystaniem narzędzi 360interactive w branży FMCG
Prelegent: Arkadiusz Legoń, dyrektor ds. strategii, GoldenSubmarine