konto usunięte
Temat: Różowy środek kamery HTC HD2
Wielu właścicieli HD2 skarżyło się ostatnio na problem z wbudowanym aparacie. Okazuje się, że zdjęcia jakie Smartphone wykonuje posiadają po środku różową aurę. Efekt jest zdecydowanie uciążliwy dla osób, które korzystają z aparatu na co dzień.Wsparcie techniczne HTC w końcu odpisało niektórym osobom, które powiadomiły firmę o problemie z kamerą i o to odpowiedzi:
--------------------------------------------------------------------------------
Dear valued HTC customer, Thank you for your enquiry about your handset. This is a hardware issue and you can contact your re-seller to exchange the device for another one or contact us and we will send this device to be repair. If these steps have not helped, please let me know by responding using the link provided and I will be happy to check again for you.
--------------------------------------------------------------------------------
Thats not a software problem, our apologies. I can now confirm we have established this being a hardware fault. Unfortunately at this stage it is too early to determine exactly where the fault lays but it most certainly is not a software related issue. If you can ask CLove to swap it, please do so, if not we will come and collect it for repair.
--------------------------------------------------------------------------------
Jak sama firma niestety twierdzi - nie jest to problem oprogramowania lecz jest to sprzętowa wada aparatu. Wsparcie proponuje wymianę urządzenia w sklepie gdzie kupiono urządzenie lub wysłać HD2 do serwisu.
AKTUALIZACJA :)
Wiemy już, że HD2 ma problem z aparatem fotograficznym - na środku zdjęcia pojawia się różowa poświata, która jest dość widoczna i psuje zdjęcie. Wsparcie HTC poinformowało, że problem był natury sprzętowej i jedyne rozwiązanie sytuacji wymagało wymianę sprzętu lub serwis.
Na szczęście okazuje się, że HTC pracuje nad hotfix-em, który po zainstalowaniu w systemie powinien usunąć różową poświatę. Co najważniejsze - hotfix będzie można zastosować również w Smartphonach kupionych u operatorów z brandingiem.
Na chwilę obecną nie wiadomo kiedy pojawi się poprawka ale HTC napisało, że jak tylko będzie gotowa - umieszczą ją na stronie http://htc.com.
zrodlo PDA.PL