Tomasz W.

Tomasz W. Specjalista ds.
oprogramowania

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam:)
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Szkolenie zamknięte organizowane na zamówienie

Cele ogólne szkolenia
- Zaprezentowanie tego, w jaki sposób roczna rozmowa oceniająca może pomagać budować autorytet menedżera
- Prezentacja korzyści ze stosowania ocen rocznych
- Prezentacja struktury efektywnej rozmowy oceniającej
- Przygotowanie menedżerów do prowadzenia rozmów motywujących w oparciu o coachingowy styl przywództwa
- Stworzenie możliwości do przećwiczenia strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas rozmów oceniających

Co gwarantujemy?
- Autorski program stworzony w oparciu o metodologię SET i najlepsze praktyki z zakresu prowadzenia rozmów okresowych dopasowany do potrzeb i specyfiki menedżerów zatrudnionych w Państwa firmie.
- Trenera praktyka z doświadczeniem menedżerskim
- Konsultacje dla menedżerów z trenerem przez miesiąc od zakończenia szkolenia
- Komplet materiałów dla uczestników
- Certyfikaty poświadczające ukończenie szkolenia
- 100% gwarancji zadowolenia lub powtórzenie szkolenia

Idea projektu
Ocena roczna jest bardzo często traktowana przez menedżerów, jako zło konieczne. A może to być jedno z niezwykle efektywnych narzędzi menedżerskich pozwalających budować pozycję i autorytet szefa w oczach podwładnych.
Dobrze poprowadzona rozmowa oceniająca pozwala menedżerowi pozyskać niezwykle istotne informacje o swoich pracownikach – o ich motywacjach, potrzebach, obawach i ograniczeniach. Wiedza ta zwiększa wpływ menedżera na pracownika, pozwalając mu efektywniej oddziaływać na jego zachowania i ostatecznie dzięki temu wpływać na rezultat jego pracy.
Szkolenie jest tak przygotowane, aby uczestnicy mieli możliwość doświadczenia siły tego narzędzia na sobie.

Propozycja programu szkolenia

Rozmowa oceniająca jako narzędzie szefowskie:
- Fakty i mity na temat rozmowy oceniającej
- Najczęstsze bariery niepozwalające w pełni wykorzystać potencjału rozmowy oceniającej
- W jaki sposób rozmowa oceniająca może wzmacniać autorytet szefa

Ocena roczna a model przywództwa sytuacyjnego:
- Koncepcja zarządzania sytuacyjnego – Determinantu skuteczności menedżerskiej
- Diagnoza potencjału pracownika w trakcie rozmowy oceniającej
- Elastyczne dobieranie stylów przywódczych i narzędzi rozwojowych
- Współpraca dla wyników podczas rozmowy rocznej

Struktura efektywnej rozmowy:
- Kontraktowanie celów rozmowy
- Zasada 20/80 – ile menedżer powinien słuchać, ile powinien pytać?
- Analizowanie mocnych stron i obszarów rozwojowych pracownika
- Rekomendowanie rozwiązań i działań rozwojowych

Coachingowy styl przywództwa a rozmowa oceniająca:
- Od informacji zwrotnej do rozmowy w oparciu o pytania
- Informacja zwrotna i komunikowanie oczekiwań:
o Zasady udzielania informacji zwrotnej
o Struktura informacji wrotnej
o Coachingowa informacja zwrotna
o Znaczenie języka w udzielaniu informacji wrotnej

Strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas oceny rocznej
- Komunikowanie niezadowolenia – przekazywania negatywnej oceny
- Kwestionowanie oceny przez pracownika
- Pozorna zgoda pracownika
- Silne emocje podczas oceny

Powyższy program ma charakter przykładowy. Ostateczna wersja programu zostanie zaprezentowana po dokonaniu i analizie indywidualnych potrzeb uczestników.

Wszystkich zainteresowanych realizacją szkolenia zapraszam do kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.eu
skype: szpak-marcin
http://gntb.eu

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam Cię:
http://www.goldenline.pl/forum/2158870/zapraszam-cie-a...

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Kod zniżkowy, uprawniający do zakupu pakietu i upgrade'u konta ze zniżką 20% w serwisie ankiet online - http://mysurveylab.com/

7To0P-xmSYh-y3HEh-SJQeU

Kod jest ważny do końca tygodnia, może zostać wykorzystany 7 razy, kto pierwszy, ten lepszy.Tomasz Grzechowski edytował(a) ten post dnia 11.01.11 o godzinie 18:12
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

”KOMPETENCJE KIEROWNIKA PROJEKTU”


10-11 lutego 2011r. - Warszawa


W trakcie zajęć części wykładowe ograniczone zostaną do minimum. Omawiane zagadnienia będą ilustrowane licznymi przykładami, analizami przypadków. Każdy większy moduł kończyć się będzie warsztatem lub symulacją, podczas której uczestnicy szkolenia będą mogli w praktyce zweryfikować nabyte umiejętności.


CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi technikami zarządzania projektem, podniesienie efektywności procesów planowania, zarządzania zespołem, tworzenia harmonogramów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem w ramach projektu, przećwiczenie technik wykorzystywanych przy zarządzaniu projektem.

Szkolenie przeznaczone jest dla członków i kierowników zespołów projektowych. W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi technikami zarządzania projektem, podniesienia efektywności pracy zespołu projektowego, rozwiązywania problemów w trakcie realizacji projektu.


PROGRAM SZKOLENIA:

1. Proces zarządzania projektem - wprowadzeniea) Analiza sytuacji
b) Planowanie
c) Realizacja
d) Ewaluacja

2. Zarządzanie projektem - planowanie
a) Zarządzanie projektem jako zarządzanie zmianą organizacyjną
b) Zarządzanie projektem jako proces
c) Przygotowanie celów projektu

3. Zarządzanie projektem - planowanie (c.d.)
a) Kamienie milowe w projekcie
b) Klient projektu
c) Planowanie zakresu prac projektu
d) Planowanie niezbędnych zasobów
e) Harmonogram projektu

4. Realizacja projektu - kierowanie projektem i ludźmi w zespole projektowym
a) Zasady pracy zespołowej
b) Komunikacja w zespole projektowym
c) Przewodzenie zespołem projektowym
d) Rozwiązywanie konfliktów w zespole projektowym
e) Zarządzanie czasem w trakcie realizacji projektu

5. Realizacja projektu - kierowanie projektem i ludźmi w zespole projektowym (c.d.)
a) Rozwiązywanie konfliktów w zespole projektowym
b) Zarządzanie czasem w trakcie realizacji projektu

6. Wybrane sposoby wspierające podejmowanie decyzji
a) problemowy model podejmowania decyzji
b) budowanie ścieżki rozwiązywania problemu
c) grupowe metody podejmowania decyzji

7. Ewaluacja projektu


KOSZT: 1100,00 PLN + 23% VAT (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75
Aleksandra S.

Aleksandra S. psycholog, coach,
trener, mediator

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Akademia Trenera Biznesu to roczny, kompleksowy cykl szkoleniowy dla trenerów biznesu wyposażający uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności trenerskie.

Akademia skierowana jest do osób od niedawana prowadzących szkolenia, w przyszłości planujących pracę trenera oraz do trenerów wewnętrznych.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

• Specjalizacja w zakresie prowadzenia szkoleń dla biznesu,
• Koncentracja na własnym rozwoju,
• Mała grupa,
• Uczenie się przez doświadczenie – wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności w trakcie realizacji zaliczeniowego projektu szkoleniowego,
• Optymalne tempo uczenia się (zajęcia raz w miesiącu),
• Możliwość skorzystania ze wsparcia opiekuna między kolejnymi modułami,
• Akademia Trenerów Biznesu przygotowuje do uzyskania rekomendacji I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (trener warsztatu umiejętności psychospołecznych).

Program Akademii kładzie nacisk na doskonalenie umiejętności trenerskich poprzez rozwój osobisty. Oprócz treningu interpersonalnego istotnym narzędziem rozwoju jest superwizja grupowa. Dzięki temu udział w Akademii Trenera Biznesu pozwala uczestnikom na :
• Rozwój kompetencji interpersonalnych,
• Ukształtowanie osobistego stylu prowadzenia szkoleń i treningów,
• Pogłębienie samoświadomości w pracy trenera.

PROGRAM ZAJĘĆ

Trening interpersonalny
Dynamika procesów grupowych
Trudne sytuacje w pracy z grupą
Trening prezentacji i autoprezentacji
Diagnoza potrzeb szkoleniowych
Metodyka pracy trenera
Przygotowanie i organizacja szkoleń
Ewaluacja projektów szkoleniowych
Trener coachem
Etyka pracy trenera
Ocena pracy trenera i jego rozwój
Konsultacje szkoleniowych projektów zaliczeniowych
Superwizja

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce:
Zajęcia odbywają się raz w miesiącu w Katowicach w trybie weekendowym. Trening interpersonalny - sesja wyjazdowa w jednej z miejscowości Beskidu Śląskiego od środy do soboty.

Czas trwania:•208 godzin szkoleniowych - 12 zjazdów
Rozpoczęcie 31.03-3.04.2011

Wielkość grupy: 10-14 uczestników

Cena: 7 920 zł (12 rat - po 660 zł) + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 100 zł. Cena obejmuje: 208 godzin zajęć, materiały szkoleniowe (w wersji papierowej i elektronicznej), certyfikat, przerwy kawowe. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania i wyżywienia (z wyjątkiem treningu interpersonalnego).

Organizator:

MEDITOR
ul. Wróblewskiego 67
41-106 Siemianowice Śląskie
fax: +32 22-80-375
tel.: +32 22-80-375
mobile:+48 501 409 954
e-mail: biuro@meditor.pl
http://szkolenia-dla-trenerow.blogspot.com/

więcej informacji na http://szkolenia-dla-trenerow.pl

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz W.

Tomasz W. Specjalista ds.
oprogramowania

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Mamy zaszczyt przedstawić Państwu ofertę na przeprowadzenie szkolenia przez naszą firmę. Bogate doświadczenie oraz profesjonalne i indywidualne podejście do każdego projektu gwarantują Państwu maksimum satysfakcji przy najniższych kosztach na rynku.

Proponujemy przeprowadzenie szkolenia:
Zarządzanie sobą i pracownikami w czasie.

„Trzeba mieć jasno określony cel, dobrze ustalony plan i wykazać się wysoką samodyscypliną w jego realizacji - spełnienie tych trzech warunków pozwala odnieść sukces, zaniedbanie któregokolwiek z nich przyczynia się do porażki.”

A. Cel szkolenia

Przekazanie wiedzy pozwalającej zrozumieć istotę posiadania umiejętności zarządzania sobą w czasie oraz ich wpływu na efektywność i wydajność w pracy
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności formułowania celów, sporządzania planu pracy i organizacji zadań w czasie, określania priorytetów, kontroli osiąganych wyników oraz eliminacji przeszkód w efektywnym gospodarowaniu czasem
Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności wyznaczania i dopasowania celów do pracowników, delegowania zadań i kontrolowania ich realizacji oraz rozliczania z osiągniętych wyników
Przedstawienie korzyści ze stosowania technik i narzędzi służących efektywnemu zarządzaniu sobą w czasie oraz ćwiczenie umiejętności posługiwania się nimi
Zapoznanie z metodami podnoszenia wydajności w pracy rekomendowanymi przez Briana Tracy – światowego autorytetu w dziedzinie budowania osobistego i zawodowego sukcesu
Zapoznanie z zasadami skutecznego działania polecanymi przez Stephena Covey’a - światowego lidera w dziedzinie podnoszenia efektywności i przywództwa
Kształtowanie nawyku posługiwania się umiejętnościami zarządzania sobą w czasie poprzez sformułowanie celu i planu działania oraz konsultację osiągniętych wyników z trenerem

B. Odbiorcy

Samodzielni specjaliści, którzy pragną efektywnie formułować cele, planować, organizować i terminowo wykonywać zadania oraz osiągać zamierzone rezultaty
Liderzy, kierownicy, menedżerowie projektów i dyrektorzy zarządzający zespołem pracowników, którzy pragną efektywnie planować, organizować i terminowo wykonywać swoje zadania oraz skutecznie dopasowywać cele i delegować zadania swoim podwładnym wraz z kontrolą i rozliczaniem z wyników
Wszystkich, nastawionych na rozwój własnych kompetencji, którzy pragną poprawić efektywność i wydajność swojej pracy, poprzez nabycie umiejętności formułowania i wyznaczania celów, ustalania priorytetów, planowania zadań oraz ich terminowej realizacji

C. Program szkolenia

1. Efektywność i wydajność w pracy a zarządzanie sobą w czasie – co łączy te kwestie?

• Pojęcia zarządzania sobą w czasie oraz efektywności i wydajności w pracy
• Wpływ umiejętności zarządzania sobą w czasie na efektywność oraz wydajność w pracy
• Role w życiu i pracy, typy osobowości, nawyki i postawy wpływające na efektywność zarządzania sobą w czasie

2. Autodiagnoza własnego stylu pracy

• Analiza własnego sposobu zarządzania sobą w czasie i jego efektywności
• Określenie silnych stron i obszarów do poprawy

3. Formułowanie celów i skuteczne planowanie

• Misja, wizja przyszłości i system wartości
• Formułowanie celów i korzyści z ich osiągnięcia
• Dlaczego warto planować i czemu mamy opory przed planowaniem?
• Wyznaczanie celów krótko- i długo- terminowych oraz skuteczne planowanie
- Zasada SMART
- Zasada PARETO
- Metoda ALPEN
- Metoda Gannta
- Metoda Vonneguta
• Biorytm, fazy aktywności i krzywa wydajności
• Błędy w planowaniu
• Kalendarz i opracowanie planów miesięcznych, tygodniowych, dziennych
• Realizacja planu: samodyscyplina, samokontrola, konsekwencja i odpowiedzialność
• Nieprzewidziane zdarzenia i sprawy, których nie udało się załatwić
• Ćwiczenia umiejętności formułowania celów i planowania zadań

4. Hierarchia potrzeb i ustalanie priorytetów

• Jakie korzyści daje znajomość własnych potrzeb?
• Hierarchia potrzeb wg A. Maslowa
• Macierz Eisenhowera - sprawy pilne i ważne oraz ich miejsce w harmonogramie planu pracy
• Analiza ABC
• Ćwiczenie umiejętności ustalania własnych priorytetów

5. Organizacja pracy

• Organizacja biura i dokumentów oraz korzystanie z narzędzi pracy
• Organizacja i katalogowanie „spraw przychodzących”
- Metoda zrób – wyrzuć – przekaż
• Organizacja spotkań

6. Przeszkody w efektywnym gospodarowaniu czasem: przerywacze i pożeracze czasu

• Rodzaje „złodziei” czasu
• Określenie własnych „złodziei” czasu
• Strategie walki ze „złodziejami” czasu i ich eliminacja

7. Dopasowanie celów i delegowanie zadań do pracowników

• Style przywództwa i zarządzanie przez cele
• Etapy rozwoju pracownika
• Dopasowanie celów i delegowanie zadań podwładnym
- jak wyznaczać cele i wydawać polecenia
- jakie zadania oraz komu delegować
- jak kontrolować realizację zadań i rozliczać z osiągniętych rezultatów
- jakich błędów unikać i jak radzić sobie z oporem pracownika
• Motywowanie i rozwijanie umiejętności pracowników poprzez delegowanie
• Autodiagnoza własnych kompetencji w zakresie dopasowania i delegowania zadań
• Ćwiczenie umiejętności delegowania zadań, kontroli realizacji i rozliczania z wyników

8. Komunikacja interpersonalna

• Cele komunikacji i jej wpływ na efektywność pracy
• Istota sprawnej komunikacji: jasny przekaz informacji i zadawanie pytań, dialog, aktywne słuchanie i parafraza, konstruktywna krytyka, pochwała i reprymenda, zachowania asertywne
• Błędy w komunikowaniu się i ich eliminacja

9. Zarządzaniem sobą w czasie a styl życia i stres

• Wpływ niezdrowego stylu życia i stresu na efektywność pracy
• Korzyści zdrowego stylu życia i kontrolowania poziomu stresu
• Sposoby poprawy stylu życia i radzenia sobie ze stresem
- przyjaźń z samym sobą
- dbanie o zdrowie
- techniki szybkiego i skutecznego uczenia się oraz zapamiętywania, mind mapping
- techniki redukujące stres: relaks, wizualizacje
- budowanie pozytywnych relacji interpersonalnych

10. Metody podnoszenia wydajności w pracy wg Briana Tracy

11. Zasady skutecznego działania wg Stephena Covey’a

5. Liczba godzin

16 (dwa dni)
6. Korzyści dla uczestników
• Autodiagnoza dotychczasowego stylu zarządzania sobą w czasie z wyznaczeniem silnych stron i obszarów do rozwoju
• Uświadomienie własnych postaw i zachowań, które warto zmienić, aby efektywniej i wydajniej formułować cele, planować zadania w czasie, ustalać priorytety oraz realizować działania
• Zwiększenie efektywności i wydajności swojej pracy, poprzez zdobycie wiedzy i umiejętności poprawnego formułowania celów krótko- i długo- terminowych, planowania zadań w czasie, ustalania priorytetów, odróżniania spraw ważnych i nieważnych, dopasowywania celów i zadań do pracownika, skutecznego delegowania zadań i kontrolowania ich realizacji oraz rozliczania z osiągniętych wyników
• Nabycie umiejętności posługiwania się technikami oraz narzędziami służącymi zarządzaniu sobą i pracownikami w czasie
• Uświadomienie „przeszkadzaczy” efektywnego gospodarowania czasem oraz zdobycie wiedzy na temat ich eliminowania
• Poznanie metod podnoszenia wydajności w pracy rekomendowanych przez Briana Tracy i zasad skutecznego działania polecanych przez Stephena Covey’a - światowych specjalistów w dziedzinie podnoszenia efektywności i rozwoju osobistego
• Wypracowanie nawyku posługiwania się umiejętnościami zarządzania sobą w czasie poprzez sformułowanie celu i planu działań oraz konsultacji osiągniętych rezultatów z trenerem

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości chętnie je rozwiejemy i udzielimy wyczerpującej odpowiedzi.

4. INFORMACJE KONTAKTOWE

HR Training - Tomasz Walaszczyk

Firma szkoleniowo - doradcza

Tel: +48 32 720 96 87

Fax: +48 32 441 73 34

Kom: +48 79 606 77 26

Mail: Biuro@hrtraining.pl

ul. Kościuszki 1c pok. 703
44-100 Gliwice
Woj. Śląskie
Polska

NIP: 639-179-91-79

Regon: 241578028

5. NOTKA TRENERA

Izabela Łyczko - HR Business Partner, Trener, Psycholog. Absolwentka studiów magisterskich z psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Pasjonuje ją wspieranie organizacji w zwiększaniu wydajności pracy dzięki ulepszaniu procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Od kilku lat zajmuje się zagadnieniami z obszaru doradztwa personalnego, wspiera kształtowanie efektywnej polityki personalnej w organizacjach, przeprowadza audyty personalne i kompetencyjne, badania opinii pracowników, tworzy systemy ocen pracowniczych i ścieżki kariery, prowadzi projekty z zakresu rekrutacji i selekcji personelu, szkolenia oraz coachingi. Podczas swojej kariery zawodowej miała przyjemność pełnić funkcję Asesora w zaawansowanych projektach Assesment Centre dla organizacji o zasięgu ogólnoświatowym oraz kilkukrotnie koordynowała projekt rekrutacji i selekcji do międzynarodowego show Domino Day. Pozazawodowo interesuje ją fitness, pływanie, taniec i jazda na rowerze a także ciekawe podróże zagraniczne w gronie rodziny i przyjaciół.
6. CENA SZKOLENIA

Cena jest niezależna od ilości uczestników.
Maksymalnie grupa nie powinna jednak przekraczać 20 osób.
Cena zawiera:
Wynajęcie Sali, trenera, koszty wyżywienia i przygotowania przerw kawowych oraz dostarczenie materiałów dydaktycznych.

Suma kosztów za 2 dniowe szkolenie 20 osób to 4900 PLN netto
Czyli cena szkolenia dla jednaj osoby to tylko 245 PLN netto

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. KOMUNIKACJA W PROCESIE ZMIANY 17-18.02

Obrazek


Jeśli jest coś stałego, niezmiennego na współczesnym rynku, to prawdopodobnie jedynie to, że ciągle się on zmienia. Zmienia się rynek, zmieniają się warunki, w których funkcjonują organizacje, zmieniają się też same organizacje. Dla organizacji zmiana jest nie tylko koniecznością, jest także szansą na rozwój. Podobnie jest z pracownikami: chociaż zmiana burzy dotychczasowe status quo nie mamy wyjścia – musimy się jej nie tylko poddać, ale i twórczo uczestniczyć w jej wdrażaniu – kreować ją. Wielu spośród tych zmian nie chcemy, nigdy byśmy ich nie wprowadzili z własnej inicjatywy.

Program ramowy szkolenia:

-Psychologia zmian w organizacji

-Inicjowanie zmian w organizacji

-Planowanie zmian w organizacji

-Zachowania pracowników wobec procesu zmian

-Wdrażanie zmian w organizacji

-Psychologiczne aspekty budowania przywództwa w procesie zmian

-Angażowanie pracowników w zmiany

-Konflikt jako stały element zmiany w organizacji

Korzyści:

* Rozpoznanie zachowań i postaw pracowników wobec zmiany.
* Asertywne rozwiązywanie problemów.
* Znajomość i stosowanie narzędzi zarządzania zmianą.
* Znajomość i stosowanie narzędzi kierowania zespołem w okresie zmian.
* Budowanie Autorytetu i Przywództwa za pomocą narzędzi kierowania zespołem.
* Trafne selekcjonowanie informacji, które są kluczowe do podjęcia decyzji.
* Przewidywanie odległe konsekwencji podejmowanych decyzji.

miejsce: Warszawa ul. Kopińska 12/16

termin: 17-18 02. godz. 9-18

prowadzenie: trenerzy OPEN http://open.edu.pl/pl/o-nas/nasi-trenerzy

inwestycja: 1650 zł

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; roczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; dwa obiady; napoje; owoce; słodycze

kontakt: agnieszka@open.edu.pl kom. 535-317-827

Zaprasza….OPEN Grupa Dobrych Trenerów

Obrazek
AGNIESZKA JAWORSKA edytował(a) ten post dnia 25.01.11 o godzinie 12:04
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

TADO Partners mają przyjemność zaprosić Państwa na 1. spotkanie z cyklu „Pomarańcza w skórce jabłka, czyli jak odkrywać i korzystać z własnych zasobów”, które odbędzie się dn. 4 lutego 2011r. w Sali Szkoleniowej przy ul. Kierbedzia 4 w Warszawie w godz. 17:00-21:00.

Cykl spotkań ma na celu:
- wspieranie uczestników w uświadamianiu sobie własnego potencjału,
- naukę autocoachingu,
- doświadczanie narzędzi stymulujących wyznaczanie i osiąganie zuchwałych celów, podnoszących motywację, wspomagających poszukiwanie wartości, wykorzystywanie własnej wyobraźni do pracy nad sobą,
- stworzenie okazji do doświadczenia procesu jako klient w coachingu,
- promocję coachingu jako narzędzia wspierającego rozwój.

W programie spotkania nr 1:
- kreowanie wizji tego, co chciałbym osiągnąć;
- ustalanie celów i podcelów,
- wartości a cele;

Koszt udziału w spotkaniu:
60 PLN/za osobę (w tym tzw. serwis kawowy)

Sprawdź osobiście jak działa coaching – niezwykłe narzędzie pomocne w pracy nad własną skutecznością – cykl spotkań ma charakter odbywania z coachem sesji coachingowych. Spotkania będą odbywały się co 2-3 tygodnie.

Zapraszamy!

Spotkania poprowadzą:

Michał Bloch – certyfikowany coach CoachWise, trener biznesu, psycholog.
Katarzyna Wójcik – coach umiejętności, trener biznesu, socjolog.

Więcej o prowadzących spotkanie można znaleźć na stronie http://tadopartners.pl ,na której znajdziecie Państwo również referencje i opinie naszych klientów, a także w profilach Michała i Katarzyny na portalu Goldenline.pl:
http://www.goldenline.pl/katarzyna-wojcik58
http://www.goldenline.pl/michal-bloch2

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


HRowa KULA KRYSZTAŁOWA - czyli odkryj już w lutym co może nie działać w październiku

Zarządzanie działem HR jest w samym sobie już wielkim wyzwaniem: przygotowanie programów szkoleniowych, zarządzanie zasobami ludzkimi, opracowanie systemów motywacyjnych, kreacja oraz wdrożenie strategii i polityki personalnej, wspieranie zmian personalnych i organizacyjnych, koordynacja procesów rekrutacyjnych... to tylko kilka z licznych przykładów.

Ponadto oczekuje się, że dyrektor działu HR będzie w stanie przewidzieć trendy na rynku pracy, uwzględni bieżące zmiany w prawie pracy,wszystkie możliwe trudne sytuacje i problemy oraz, że im zapobiegnie!

Jest to możliwe?
Tak! Z HRową kulą kryształową.

Andrzej Hejduk jest ekspertem z dziedziny budowania i wdrażania skutecznych systemów zarządzania zasobami ludzkimi i specjalizuje się w szczególności w:
• systemach wynagradzania,
• systemach motywowania i premiowania wykorzystującymi zarządzanie przez cele oraz ideologię Balance Scorecard,
• systemach zarządzania kompetencjami opartymi o kluczowe wartości organizacji

Sam pełniąc funkcje prezesa zarządu, dyrektora zarządzającego oraz doradcy i trenera współpracującego z działami HR, zauważył jak ważna jest umiejętność zapobiegania sytuacjom kryzysowym zanim mają szansę powstać.

Akademia Szybkiej Nauki, firma szkoleniowa, która dzięki istnieniu na rynku od 1998 może zapewnić najlepszych trenerów z każdej dziedziny, zaprosiła Andrzeja Hejduka na to spotkanie, które umożliwi określenie największych wyzwań jakie stoją przed działami HR oraz zapoznanie z najnowszymi trendami szkoleniowymi, które mogą zoptymalizować podjęte działania.

Szkolenia z Andrzejem Hejdukiem kosztują normalnie kilka tysięcy złotych, jednak na dobry początek roku, oraz aby zbudować dobre relacje z naszymi (potencjalnymi) klientami, zdecydowaliśmy się zorganizować taki warsztat za darmo. Uczestnicy tylko ponoszą koszt własnego śniadania. Otrzymują Państwo rewelacyjną okazję, aby zdobyć wiedzę w przyjemny sposób przy śniadaniu, a także okazję do „networkingu”.

Aby uczestniczyć w Business Breakfast prosimy o mail zwrotny z potwierdzeniem przelewu kwoty 40 zł na konto Multibank 94 1140 2017 0000 4802 0377 8172 oraz podanie danych firmowych, na które ma być wystawiony rachunek na adres mailowy: patrycja.herda@akn.pl do 31.01.2011. Po tym terminie koszt wyniesie 95 zł.Patrycja Herda-Niszcz edytował(a) ten post dnia 27.01.11 o godzinie 14:25
Katarzyna Sitkiewicz (Starula)

Katarzyna Sitkiewicz
(Starula)
freelancer w
obszarze
grafika/fotografia

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Witam wszystkich.

Właśnie trwa rekrutacja do projektu Szkoła HRowców (jedna z 6 Szkół Rozwoju), 3-miesięcznego cyklu szkoleń i praktyk dla osób, które chcą się rozwijać/rozpocząć swoją przygodę w obszarze HR - szczególnie kierowany do osób działających społecznie, albo planujących rozpoczęcie takiej aktywności.

Poszukujemy również trenerów, praktyków, którzy chcieliby z nami nawiązać współpracę.

Osoby zainteresowane znajdą wszelkie informacje dotyczące tej Szkoły Rozwoju na stronie:
http://szkolahrowcow.apulengo.pl/

Serdecznie zapraszam.
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Szkolenie i badanie potrzeb szkoleniowych GRATIS*

Uważamy, że w biznesie ważną zasadą jest zasada „Nie kupuj kota w worku”. Wiec postanowiliśmy dać Twojej firmie DARMOWE* BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWCH, A NA JEGO PODSTAWIE 2 DNIOWY WARSZTAT GRATIS!

Zastanawiasz się już nad tym, co dostaniesz za pieniądze, jak to dajemy za darmo*?

SPRAWDŹ NAS! Inwestuj w zaufanych i sprawdzonych partnerów biznesowych.

Potrzebujesz więcej szczegółów?

ZADZWOŃ LUB NAPISZ!

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.pl

Strefa wiedzy: http://gntb-bt.pl

*Warunki skorzystania z oferty udostępniamy w trakcie indywidualnych rozmów.
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szkolenia do -50%

Imperium Szkoleniowe zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach objętych Promocją Wiosenną:

MS Access 2007 Podstawowy

Termin: 12-13.03.2011

Cena: 250 zł netto

MS Excel 2007 Podstawowy

Termin: 12-13.03.2011

Cena: 250 zł netto

Miejsce: Warszawa, siedziba Imperium Szkoleniowego

Więcej informacji o promocjach na stronie: http://www.imperiumszkoleniowe.pl/pages/harmonogram.html.

Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel.: (22) 402 15 04Paulina Trzcińska edytował(a) ten post dnia 10.03.11 o godzinie 11:18

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Instytut Rozwoju Biznesu, Pracownia Testów Psychologicznych PTP i Polska Fundacja Badań nad Zarządzaniem mają zaszczyt zaprosić Państwa na konferencję:

TESTY W BIZNESIE. STANDARDY A PRAKTYKA

11 marca 2011 roku, Centrum Konferencyjne w Serocku

Temat jest trudny, rzadko podejmowany podczas publicznych dyskusji. Dlatego warto od twórców, wydawców i użytkowników testów dowiedzieć się, jakie są najistotniejsze problemy w ich wyborze? Dlaczego potrzebna jest adaptacja zagranicznych wydań testów i kto może je stosować, nie narażając się na zarzut naruszenia wymogów etycznych.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI?

>> Po raz pierwszy będą zaprezentowane wyniki badania ankietowego na temat wykorzystywania testów przez działy HR w polskich firmach.

>> Spośród uczestników konferencji zostanie powołana grupa ekspercka, która opracuje polskie standardy stosowania testów w biznesie.

>> Prestiżowe nagrody w konkursach dla uczestników: bezpłatne udziały w szkoleniach Pracowni i Instytutu, weekendowy pobyt w Centrum Konferencyjnym w Serocku, zaproszenie na 40. Światową Konferencję IFTDO & Expo, organizowaną przez NF.

Dodatkowe informacje: Katarzyna Palczak tel. 695 330 680, konferencja@irb.pl
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników
Szkolenie dla Profesjonalistów – Poziom Zaawansowany
23-25 marzec 2011, Warszawa


Dla kogo:

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników to szkolenie przygotowujące Dyrektorów, Managerów, Specjalistów HR, Doradców Personalnych, Doradców Zawodowych i wszystkich zainteresowanych zdobyciem fachowych umiejętności w zakresie skutecznego diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.

Co osiągniesz szkoleniem:

Zostaniesz przygotowany do diagnozowania NAJWAŻNIEJSZEGO CZYNNIKA (Talentów) decydującego o długofalowych sukcesach pracowników na stanowiskach pracy w każdej organizacji. Nauczysz się diagnozować Wewnętrzne Zworce Zachowania (Talenty) w procesie selekcji pracowników, w zwykłej rozmowie z dowolną osobą jak również wtedy, kiedy osoba nie wypowie ani jednego słowa.
Po 3 dniach intensywnego szkolenia będziesz potrafił w ciągu niespełna 1 h skutecznie diagnozować każdy z 48 Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) u swoich pracowników czy kandydatów do pracy.

Jak skorzystasz ze szkolenia?

- Indywidualnie – to 3-dniowe szkolenie zapozna Cię z metodologią Meta Rekrutacji i Selekcji PracownikówTM, z której korzystają na co dzień Najwięksi Managerowie i Specjaliści na Świecie – i nawet jeśli miałeś z procesem rekrutacji i selekcji pracowników wcześniej do czynienia, to, czego nauczysz się na szkoleniu, na pewno zmieni na efektywniejszy sposób Tworzenia profilu kompetencyjnego, ogłoszeń o pracę, zadawania pytań rekrutacyjnych, interpretacji odpowiedzi kandydatów, diagnozowania stopnia ich dopasowania do firmy i stanowiska pracy oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Nie chodzi bowiem tylko o sam proces – bo ten akurat jest prosty, ale nade wszystko o umiejętność praktycznego zastosowania najskuteczniejszych metod i technik diagnozowania potencjału pracowniczego w procesie rekrutacji i selekcji pracowników. Umiejętność tworzenia Meta Profilów Kompetencyjnych zawierających kompletne wymagania osobowe, Konstruowanie Meta Ogłoszeń o Pracę przyciągających dopasowanych kandydatów, Wykorzystywanie Meta Pytań diagnozujących Talenty w procesie selekcji pracowników to tylko niektóre korzyści, jakie osiągniecie Ty i Twoja organizacja.

- Doradczo i Coachingowo – jeśli pracujesz jako doradca lub coach, powinieneś, musisz i naprawdę chcesz znać Meta Rekrutację i Selekcję Pracowników. Spośród istniejących na rynku metod i technik rekrutacji i selekcji pracowników ta jest jedną z najbardziej zaawansowanych i – co dla nas, doradców i coachów, ważne – najskuteczniejszych w diagnozowaniu ludzkiego potencjału. Jeśli jesteś doradcą lub coachem lub w jakikolwiek inny sposób doradzasz innym w skutecznych zarządzaniu zasobami ludzkimi, prawidłowe poznanie i używanie tej metodologii podniesie jakość Twoich usług i przełoży się bezpośrednio na wzrost zadowolenia klientów.

- Menedżersko – Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników to zaawansowane informacje na temat Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) i tego jak wpływają na to co myślą, co czują, na co zwracają uwagę, jak oceniają sytuację, ludzi, wydarzenia, w jaki sposób komunikują się, co ich motywuje i w końcu w jaki sposób zachowują się ludzie w środowisku pracy. Wiedza ta to klucz do idealnego dopasowanie pracownika do firmy i stanowiska pracy jak również podstawa skutecznego motywowania pracowników, rozwoju pracowników, awansu oraz tworzenia profesjonalnych ścieżek karier.

- Finansowo – Jakbyś nie liczył, uczestnictwo w szkoleniu to kolosalna oszczędność czasu i pieniędzy dla Twojej organizacji oraz perspektywa większych zarobków dla Ciebie jako fachowca. Nie wiem czy wiesz, ale Twoje wynagrodzenie zależy głównie od Twojego wkładu we wzrost wartości firmy. A wydatki na procesy rekrutacji i selekcji pracowników i związane z nimi wydatki dotyczące wdrożenia nowego pracownika od trzech do pięciu razy przewyższają koszty zatrzymania dotychczasowych pracowników i sięgają od 150 % do 250 % ich rocznych zarobków. Analiza skutków finansowych odejść pracowników w jednej z międzynarodowych korporacji działających w Polsce pokazała, że całkowity koszt rotacji w przeliczeniu na jeden kontrakt pracownika wynosi aż 34 389 zł. Koszty fluktuacji kadr na największe ukryte koszty funkcjonowania firmy. Ich zmniejszenie (w zależności od wielkości firmy) to dodatkowy zysk firmy sięgający ponad 1 000 000 zł. Tylko pomyśl, o ile wzrośnie Twoje wynagrodzenie, jeśli podniesiesz zysk firmy o dodatkowy 1 000 000 zł lub więcej?

Co osiągniesz uczestnicząc w szkoleniu:

Zostaniesz gruntownie przeszkolony w zaawansowanych narzędziach i technikach Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników umożliwiających skuteczne diagnozowanie Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) w procesie rekrutacji i selekcji pracowników w czasie krótszym niż 1 h.

Jaka jest logistyka szkolenia:

Szkolenie trwa 3 dni w godzinach 10 – 18, nieoficjalnie nawet do dwóch godzin dłużej dziennie.

Gdzie, kiedy, wartość inwestycji:

W Warszawie, w dniach 23 – 25 marca 2011 r. Do 13 marca inwestujesz 2470 zł, później 2970 zł

Wartość szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały szkoleniowe (skrypt oraz dodatkowe ćwiczenia) oraz bogaty catering.

Z uwagi na zaawansowaną i bogatą merytorycznie treść szkolenia, dbałość o komfort uczestników i praktyczny wymiar szkolenia liczba uczestników szkolenia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników jest ściśle ograniczona i jest to warunek nienegocjowalny.

Wszelkie dodatkowe informacje na temat szkolenia i formularz zgłoszeniowy znajdziesz na naszej stronie:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji napisz do nas na adres: biuro@MetaRekrutacjaiSelekcja.pl

Jeśli potrzebujesz porozmawiać osobiście to dodatkowe informacje uzyskasz dzwoniąc pod numer 022/ 257 14 44 lub +48 603-46-81-46

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Planszowe Symulacje i Gry dla biznesu

Już dziś skorzystaj ze specjalnej oferty szkoleniowej na rok 2011!

Nasze narzędzia szkoleniowe - Planszowe Symulacje Biznesu i Gry Strategiczne pobudzają u pracowników myślenie przedsiębiorcze, integrują pracowników wokół głównych wartości firmy, kształtują umiejętność planowania strategicznych działań, które w efekcie prowadzą do maksymalizacji zysków w przedsiębiorstwie.

Kurs podnoszenia świadomości biznesowej dla pracowników podstawowych stanowisk pracy oraz specjalistów 21-22.02.11 Warszawa

Kurs podnoszenia świadomości biznesowej dla pracowników podstawowych
stanowisk pracy oraz specjalistów 24-25.02.11 Poznań

Kurs podnoszenia świadomości biznesowej dla pracowników podstawowych stanowisk pracy oraz specjalistów 1-2.03.11 Wrocław

Finanse dla niefinansistów 7-8.03.11 Warszawa

Finanse dla niefinansistów 10-11.03.11 Poznań

Finanse dla niefinansistów 21-22.03.11 Wrocław

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji pod nr: 22 407 43 13, bądź e-mail: shtraining@shtraining.pl
Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony: shtraining.pl .
Piotr Wojciekiewicz

Piotr Wojciekiewicz Trener/Konsultant,
Schenk Institute

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Bezpłatna Szkoła Trenerów biznesów dofinansowana ze środków unijnych

Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w projekcie, który pozwoli Ci w trwały sposób podnieść kompetencje trenerskie kliknij po więcej informacji http://www.schenk.pl/?m=ankieta. Osobom, które wypełnią ankietkę gwarantuję pierwszeństwo w zaproszeniach do rekrutacji do projektu, o ile go wygramy;0 pozdrawiam
Jacek Mazur

Jacek Mazur Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Witam,
Już dzisiaj rozlosujemy bezpłatne zaproszenie na pięciodniowy trening: “Prowadzenie szkoleń i kompetencje trenera” firmy NERAIDA – szkolenia z pasją!
Szczegóły:
http://www.treco.pl/aktualnosci/szczegoly/k/2/id/752/r...-

W najbliższy poniedziałek rozlosujemy zaproszenie na 19. dniową V edycję Szkoły Młodych Trenerów prowadzony przez Instytut Edukacji Społecznej.
Szczegóły:
http://www.treco.pl/aktualnosci/szczegoly/k/2/id/760/k...-

Każdego tygodnia losujemy zaproszenia na szkolenia i konferencje - dołącz do naszej grupy na GL i bądź na bieżąco:
http://www.goldenline.pl/mikroblog/www-treco-pl-portal...

Pozdrawiam,
Jacek Mazur

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

WROCŁAW - WYNAJEM KAMERALNEJ SALI.
Do wynajęcia sala w celu organizacji różnego rodzaju szkoleń, warsztatów, kursów i innych spotkań organizowanych. Maksymalna ilość osób w zależności od charakteru spotkania ok. 15 (do dyspozycji stoły konferencyjne, flipczart).
SZCZEGÓŁY: salawroclaw.republika.pl
* Serdecznie zapraszamy *
Tel.: 0 784 936 120, centruminspiracja@interia.pl



Wyślij zaproszenie do