Mateusz
Z.
Profitroom - Simply
More Bookings
Temat: Ciekawe wydarzenia na Invest Hotel i Tour Salon ...
INNOWACJE w marketingu internetowym dla branży turystycznej i hotelarskiej to inicjatywa Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz portalu HotelNews.pl. Podczas tegorocznych Targów TOUR SALON oraz INVEST-HOTEL odbędzie się cykl spotkań z profesjonalistami - praktykami z zakresu marketingu internetowego, którzy zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu i pokażą jak je wykorzystać w branży turystyczno-hotelarskiej. W projekcie uczestniczą ważne w świecie polskiego Internetu firmy i osobistości m.in. GOOGLE POLSKA. Partnerem merytorycznym projektu jest firma doradcza MaxRoy.com, która jako pierwsza w Polsce uzyskała możliwość prowadzenia warsztatów z Google AdWords na poziomie zaawansowanym w ramach wdrożonego przez Google programu AdWords Seminar Leader.
PROJEKT to
3 wydarzenia połączone ideą szerzenia i promowania jak najlepszych praktyk w e-marketingu dla branży turystyczno-hotelarskiej.
Konferencja E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie to spotkanie specjalistów marketingu internetowego, którzy w praktyczny sposób wskażą jak wykorzystywać najnowsze narzędzia wyszukiwarek internetowych w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej. Przedstawimy formy reklamy w Google i sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w Internecie. Skoncentrujemy się na strategii wykorzystania systemu Google AdWords oraz pozycjonowaniu stron, zwracając uwagę na najnowsze badania i trendy.Pokażemy jak mierzyć działania marketignowe w sieci. Przybliżymy zagadnienia związane
z funkcjonalnością i użytecznością stron hotelowych i turystycznych. Opowiemy, jak skutecznie wykorzystać mikroblogi i technologie wideo w strategiach marketingowych.
ZAREJESTRUJ SIĘ
W ramach konferencji zorganizowane zostaną warsztaty dla hoteli i firm turystycznych intensywne szkolenia marketingowe z zakresu Google AdWords.z reklamy internetowej w wyszukiwarkach w ramach programu AdWords Seminar Leader, prowadzone 23 października przez firmę doradczą MaxROY.com.
ZAREJESTRUJ SIĘ
Zgłoś swoją stronę! Rozpoczynamy Przegląd turystycznych stron www!
Dobra Strona Turystyki
to jedyny w Polsce przegląd stron internetowych branży turystycznej i hotelarskiej. Specjaliści i praktycy marketingu internetowego wyróżnią najbardziej interesujące witryny www. Laureaci będą mogli posługiwać się marką DOBRA STRONA TURYSTYKI.
WYPEŁNIJ JUŻ DZIŚ KARTĘ ZGŁOSZENIA
PROGRAM
22 października 2009
Konferencja E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie
1. Strategie wykorzystania systemu Google AdWords w turystyce i hotelarstwie – Tomasz Frontczak, MaxROY.com
2. Specyfika pozycjonowania stron turystycznych w Google – Cezary Lech, GoldPosition.pl
3. Analityka internetowa w e-Turystyce – Bartek Berlinski, Allegro.pl
4. Użyteczna strona hotelu – Piotr Jardanowski, Symetria.
5. Logika i emocje w serwisie WWW. Czyli o tym jak zbudować pozytywne odczucia a następnie skłonić do rezerwacji – Tomasz Karwatka, Divante.
6. Wyszukiwarka jako kanał planowania i realizacji sprzedaży – Michał Kramarz, Google Polska
7. Jak przygotować skuteczną kampanię – Piotr Zalewski, Google Polska
8. Wykorzystanie mikroblogingu w turystyce i hotelarstwie – Marcin Jagodziński, Blip.pl
9. Technologie wideo oraz richmedia w e-turystyce – Nikodem Krajewski, Ideacto.pl
Poczytaj więcej o Prelegentach
23 października 2009
Warsztaty Reklama internetowa w Google w ramach programu AdWords Seminar Leader - firma doradcza MaxROY.com.
Miejsce: Teren Międzynarodowych Targów Poznańskich
Zapraszamy na: http://tour-salon.pl/pl/konferencja_e-fektywny_marketi...