Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: Ciekawe wydarzenia na Invest Hotel i Tour Salon ...


Obrazek

INNOWACJE w marketingu internetowym dla branży turystycznej i hotelarskiej to inicjatywa Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz portalu HotelNews.pl. Podczas tegorocznych Targów TOUR SALON oraz INVEST-HOTEL odbędzie się cykl spotkań z profesjonalistami - praktykami z zakresu marketingu internetowego, którzy zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu i pokażą jak je wykorzystać w branży turystyczno-hotelarskiej. W projekcie uczestniczą ważne w świecie polskiego Internetu firmy i osobistości m.in. GOOGLE POLSKA. Partnerem merytorycznym projektu jest firma doradcza MaxRoy.com, która jako pierwsza w Polsce uzyskała możliwość prowadzenia warsztatów z Google AdWords na poziomie zaawansowanym w ramach wdrożonego przez Google programu AdWords Seminar Leader.

PROJEKT to
3 wydarzenia połączone ideą szerzenia i promowania jak najlepszych praktyk w e-marketingu dla branży turystyczno-hotelarskiej.

Konferencja E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie to spotkanie specjalistów marketingu internetowego, którzy w praktyczny sposób wskażą jak wykorzystywać najnowsze narzędzia wyszukiwarek internetowych w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej. Przedstawimy formy reklamy w Google i sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w Internecie. Skoncentrujemy się na strategii wykorzystania systemu Google AdWords oraz pozycjonowaniu stron, zwracając uwagę na najnowsze badania i trendy.Pokażemy jak mierzyć działania marketignowe w sieci. Przybliżymy zagadnienia związane
z funkcjonalnością i użytecznością stron hotelowych i turystycznych. Opowiemy, jak skutecznie wykorzystać mikroblogi i technologie wideo w strategiach marketingowych.

ZAREJESTRUJ SIĘ

W ramach konferencji zorganizowane zostaną warsztaty dla hoteli i firm turystycznych intensywne szkolenia marketingowe z zakresu Google AdWords.z reklamy internetowej w wyszukiwarkach w ramach programu AdWords Seminar Leader, prowadzone 23 października przez firmę doradczą MaxROY.com.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Zgłoś swoją stronę! Rozpoczynamy Przegląd turystycznych stron www!


Obrazek


Dobra Strona Turystyki
to jedyny w Polsce przegląd stron internetowych branży turystycznej i hotelarskiej. Specjaliści i praktycy marketingu internetowego wyróżnią najbardziej interesujące witryny www. Laureaci będą mogli posługiwać się marką DOBRA STRONA TURYSTYKI.

WYPEŁNIJ JUŻ DZIŚ KARTĘ ZGŁOSZENIA

PROGRAM
22 października 2009

Konferencja E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie

1. Strategie wykorzystania systemu Google AdWords w turystyce i hotelarstwie – Tomasz Frontczak, MaxROY.com

2. Specyfika pozycjonowania stron turystycznych w Google – Cezary Lech, GoldPosition.pl

3. Analityka internetowa w e-Turystyce – Bartek Berlinski, Allegro.pl

4. Użyteczna strona hotelu – Piotr Jardanowski, Symetria.

5. Logika i emocje w serwisie WWW. Czyli o tym jak zbudować pozytywne odczucia a następnie skłonić do rezerwacji – Tomasz Karwatka, Divante.

6. Wyszukiwarka jako kanał planowania i realizacji sprzedaży – Michał Kramarz, Google Polska

7. Jak przygotować skuteczną kampanię – Piotr Zalewski, Google Polska

8. Wykorzystanie mikroblogingu w turystyce i hotelarstwie – Marcin Jagodziński, Blip.pl

9. Technologie wideo oraz richmedia w e-turystyce – Nikodem Krajewski, Ideacto.pl


Poczytaj więcej o Prelegentach

23 października 2009
Warsztaty Reklama internetowa w Google w ramach programu AdWords Seminar Leader - firma doradcza MaxROY.com.

Miejsce: Teren Międzynarodowych Targów Poznańskich

Zapraszamy na: http://tour-salon.pl/pl/konferencja_e-fektywny_marketi...