Agnieszka Sternal

Agnieszka Sternal Specjalista ds.
rozwoju nowych
tytułów i Public
Relations...

Temat: Specjalistyczne Szkolenia Marketingowe

Witam,

Reprezentuję Wydawnictwo Marketing w Praktyce, które od 10 lat swojej działalności przyczynia się do rozwoju wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu. Pod marką ESSENTIS - szkolenia marketingowe organizujemy specjalistyczne warsztaty z zakresu PR, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

Organizujemy warsztaty otwarte, a także przygotowujemy szkolenia zamknięte, których program dostosowujemy do specyfiki branży oraz oczekiwań i bieżących potrzeb naszych Klientów.

Nasze szkolenia wyróżniają:
• warsztatowa formuła nastawiona na kształtowanie konkretnych umiejętności,
• nowoczesne techniki ułatwiające przyswajanie wiedzy,
• autorskie programy szkoleń zapewniające kompleksowe, pogłębione podejście do tematów,
• trenerzy posiadający doświadczenie szkoleniowe i zawodowe w omawianych dziedzinach,
• możliwość konsultacji z trenerami do 2 tygodni po szkoleniu.

Najbliższe szkolenia:
14-15 luty – E-marketing w praktyce. Poziom I. Wirtualne narzędzia, realne efekty.
20-21 luty – Marketing bezpośredni w praktyce. Efektownie i efektywnie.
27-28 luty – Zarządzanie marką w praktyce. Branding – wizerunek, sprzedaż, kapitał.

Szczegółowe programy szkoleń zamieszczone są na naszej stronie internetowej http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=7/aid=1242. Mogę je również na życzenie przesłać mailem.

Zainteresowanym chętnie prześlę harmonogram naszych szkoleń otwartych na pierwsze półrocze 2007 roku. Piszcie na skrzynkę w GoldenLine lub na agnieszka.sternal@marketing.org.pl

Pozdrawiam,
Agnieszka
Katarzyna Ł.

Katarzyna Ł. Kierownik zespołu
ds. marketingu i PR

Temat: Specjalistyczne Szkolenia Marketingowe

Agnieszka S.:Witam,

Reprezentuję Wydawnictwo Marketing w Praktyce, które od 10 lat swojej działalności przyczynia się do rozwoju wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu. Pod marką ESSENTIS - szkolenia marketingowe organizujemy specjalistyczne warsztaty z zakresu PR, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

Organizujemy warsztaty otwarte, a także przygotowujemy szkolenia zamknięte, których program dostosowujemy do specyfiki branży oraz oczekiwań i bieżących potrzeb naszych Klientów.

Nasze szkolenia wyróżniają:
• warsztatowa formuła nastawiona na kształtowanie konkretnych umiejętności,
• nowoczesne techniki ułatwiające przyswajanie wiedzy,
• autorskie programy szkoleń zapewniające kompleksowe, pogłębione podejście do tematów,
• trenerzy posiadający doświadczenie szkoleniowe i zawodowe w omawianych dziedzinach,
• możliwość konsultacji z trenerami do 2 tygodni po szkoleniu.

Najbliższe szkolenia:
14-15 luty – E-marketing w praktyce. Poziom I. Wirtualne narzędzia, realne efekty.
20-21 luty – Marketing bezpośredni w praktyce. Efektownie i efektywnie.
27-28 luty – Zarządzanie marką w praktyce. Branding – wizerunek, sprzedaż, kapitał.

Szczegółowe programy szkoleń zamieszczone są na naszej stronie internetowej http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=7/aid=1242. Mogę je również na życzenie przesłać mailem.

Zainteresowanym chętnie prześlę harmonogram naszych szkoleń otwartych na pierwsze półrocze 2007 roku. Piszcie na skrzynkę w GoldenLine lub na agnieszka.sternal@marketing.org.pl

Pozdrawiam,
Agnieszka


Witaj Agnieszko,
Ja poprosze na kasia@eventfactory.pl.
Agnieszka Sternal

Agnieszka Sternal Specjalista ds.
rozwoju nowych
tytułów i Public
Relations...

Temat: Specjalistyczne Szkolenia Marketingowe

W związku z licznymi zapytaniami podaję więcej szczegółów dotyczących zbliżających się szkoleń:

14-15 luty – E-marketing w praktyce. Poziom I. Wirtualne narzędzia, realne efekty.
Miejszce: Kolmex Inwest, ul. Grzybowska 80/82, Warszawa

Podczas szkolenia dowiemy się jak wykorzystywać wirtualne narzędzia do budowania trwałych efektów wizerunkowych i sprzedażowych w realnym świecie.
W pierwszym dniu szkolenia poruszana jest tematyka konstrukcji stron www, zarządzania treścią stron internetowych, prowadzenia badań marketingowych w Internecie. Podczas drugiego dnia zostaną omówione zagadnienia kampanii e-marketingowych, prowadzenie programów lojalnościowych w sieci i mierzenie skuteczności działań on-line. Trenerzy będą omawiać najnowsze casy i trendy.

20-21 luty – Marketing bezpośredni w praktyce. Efektownie i efektywnie.
Miejsce: Miejszce: Kolmex Inwest, ul. Grzybowska 80/82, Warszawa

Podczas szkolenia dowiemy się jak prowadzić kampanie directmarketingowe w taki sposób, by były one jednocześnie efektowne i efektywne.
Są to warsztatyo tym jak skutecznie realizować kampanie wyokorzystując narzędzia marketingu bezpośredniego. Szkolenie dotyczy przygotowywania i prowadzenia kampanii, badania ich skuteczności i kosztów, a także wyboru i przygotowywania baz danych. Na szkoleniu uczestnicy pracować będą na specjalnych arkuszach kalkulacyjnych do planowania i badania efektywności kampanii.

27-28 luty – Zarządzanie marką w praktyce. Branding – wizerunek, sprzedaż, kapitał.
Miejsce: Centrum Zielna, Warszawa (przy stacji Metro Świętokrzyska)

Szkolenie dotyczy budowania strategii marki, pozycjonowania i komunikacji na rynku, a także ochrony jej wartości. Uczestnicy warsztatów dowiedzą sie jak budować wartościowe marki, jak zarządzać nimi na różnych etapach rozwoju i jak chronic je przed konkurencją.

Więcej szczegółów prześlę na konkretne życzenia. Piszcie na skrzynkę w GoldenLine lub na agnieszka.sternal@marketing.org.pl

Pozdrawiam,
Agnieszka


Następna dyskusja:

Szkolenia z controllingu




Wyślij zaproszenie do