Tomasz Jastrzębski

Tomasz Jastrzębski GETIN Noble Bank
S.A.

Temat: systemy motywacyjne dla informatyków i pracown. Help Desków

witam, potrzebuję pilnie informacji jak wyglądają systemy motywacyjne dla chłopakow z IT i Help Desków, ich praca jest trudno mierzalna,
będę wdzięczny za kryteria które najlepiej mierza efekty ich pracy

konto usunięte

Temat: systemy motywacyjne dla informatyków i pracown. Help Desków

A jak wyglada procedura obslugi klienta wew. w Panskiej firmie?
ratowanie usera z opresji przez helpdeska?
Czym zajmuja sie pozostali panowie z IT? (administarcja, bezpieczenstwo, analiza, programowanie??)

konto usunięte

Temat: systemy motywacyjne dla informatyków i pracown. Help Desków

Słowny. Kilka razy usłyszałem "Nie wiem czy dostaniecie w tym miesiącu wypłatę", "Jak wylecę, to najpierw was zwolnię". No i standardowe wstrzymywanie wypłat oraz codziennie filozofia nic kompletnie nie wnosząca o godz. 8.

Firma z bólem zatrudniała 15 osób. Może nawet mniej.

konto usunięte

Temat: systemy motywacyjne dla informatyków i pracown. Help Desków

I wcale się nie skarżę. ;-) Miło było ogólnie.
Arek R.

Arek R. Chyba czas na zmianę
- SAP (BW, BPC,
FICO) Development
Te...

Temat: systemy motywacyjne dla informatyków i pracown. Help Desków

1. "chlopacy" to u szewca gwozdzie prostuja.
2. Rejestracja problemow zglaszanych przez uzytkownikow, przydzielanie odpowiednich priorytetow, robie z tego statystyk, itd.

Oj moze by tak poczytac np. troche o ITIL.
Łukasz Bajoński

Łukasz Bajoński Analityk
Biznesowy/IT Project
Manager, PKO BP SA

Temat: systemy motywacyjne dla informatyków i pracown. Help Desków

Akurat jeśli chodzi o HelpDesk to jest to praca dość łatwo mierzalna przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi. Istnieje oprogramowanie które pokaże np. ile telefonów odebrali poszczególni pracownicy, ile spraw rozwiązali, w jakim czasie itp.
Jeśli chodzi o innych speców od IT to szef zwykle wie (powinien wiedzieć) komu jak skomplikowane zadania może powierzyć. Można też próbować co pewien okres czasu definiować cele poszczególnych zespołów i przekładać je na cele ich członków a następnie na koniec okresu weryfikować ich osiąganie.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: systemy motywacyjne dla informatyków i pracown. Help Desków

Powiem tak - wbrew pozorom często praca nie jest tak łatwo mierzalna - problem problemowi nierówny.

W moim przekonaniu i praktyce help desk przede wszystkim świadcząc często o wizerunku firmy (obsługa Klienta, kompetencja, kultura i dostępność) powinien mieć świadomość swojej istoty w firmie - a jest to jeden z najważniejszych w organizacji działów. Świadomość tego i nieco bardziej liberalne zasady pracy w stosunku do reszty zespołu są też elementami motywacyjnymi. Poza tym częste docenianie - słowne, finansowe, pozapłacowe - będące konsekwencją powyższego. Ot, praktyka.
Pozdrowienia
Tomasz K.

Tomasz K. Wolny strzelec spod
znaku byka.

Temat: systemy motywacyjne dla informatyków i pracown. Help Desków

ale efektem będzie rozwiązanie przez 5 godzin 10 łatwych spraw czy obsługa jednej namolnej i trudnej intelektualnie osoby?


motywacja informatyka w małej firmie "pracuj pracuj, może wypłatę dostaniesz ... w terminie"

Następna dyskusja:

praca dla osob bez wyksztal...




Wyślij zaproszenie do