Błażej K.

Błażej K. Zostaje na GL
Pozdrawiam.

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Jak można było zrobić kwiat w kolorze logo myląc kolory reprezentujące Polskę, wszak flagę mamy biało czerwoną , a nie czerwono białą !


Obrazek

konto usunięte

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

To jedynie kwestia tego, jak do tego podejść, bo przecież nie jest powiedziane, że należy patrzeć na kwiatek od brzegu do środka, można również od góry na zewnątrz.
Poza tym, odwrotny układ kolorów by nie pasował, tutaj chodziło bardziej o zachowanie barw narodowych, niż dokładnie odzwierciedlenie flagi.

Poza tym, czemu tak ostro - gdzie tu skandal? ...dla mnie mogli dać więcej zielonego bo to mój ulubiony kolor i też by była gitara ;)Błażej Statuch edytował(a) ten post dnia 15.12.09 o godzinie 03:34
Łukasz Rutkowski

Łukasz Rutkowski Konsultant IT/IS,
ISCG

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Dokładnie, mi się bardzo podoba, jest rzeczywiście ludowy, narodowy, biały na zewnątrz byłby niedobry z prostego względu - jak na papierze białym byś poprawnie pokazał nasz kwiatek? Z czarną ramką? Tak jest super i niczego bym nie zmienił :)

konto usunięte

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Sformułowanie tematu - przesadne. Do profanacji flagi narodowej może dojść tam, gdzie pojawia się jej obraz. W logo obrazu flagi nie ma. Samo użycie kolorów białego i czerwonego niczego nie profanuje. Żółtego i błękitnego - też nie.
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

idac tym tropem to ukrainskie barwy tez sa odwrotne ;)
profanacja to duzo za grube slowo
logo jest ok

konto usunięte

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Błażej K.:
Jak można było zrobić kwiat w kolorze logo myląc kolory reprezentujące Polskę, wszak flagę mamy biało czerwoną , a nie czerwono białą !


Obrazek

Profanacja jest raczej to ze nie masz zielonego pojecia, w jakich barwach jest Twoje godlo narodowe.
Błażej K.

Błażej K. Zostaje na GL
Pozdrawiam.

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Jacek Kustra:
Błażej K.:
Jak można było zrobić kwiat w kolorze logo myląc kolory reprezentujące Polskę, wszak flagę mamy biało czerwoną , a nie czerwono białą !
>

Profanacja jest raczej to ze nie masz zielonego pojecia, w jakich barwach jest Twoje godlo narodowe.

Poczytaj Watek a raczej mój pierwszy post, przypatrz się fladze POLSKI I UKRAINY zobacz na proporcje kolorystyczne rozmieszone które są odmienne dla obu krajów i zadaj sobie pytanie czy to co napisałeś jest ok, bo wydaje mi się że nie masz racji, wszak pierwszym kolorem naszej barwy narodowej jest biały a nie czerwony :) Pozdrawiam.
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Godło a flaga - to dwie różne rzeczy....
Faktem jest jednak, że histeria mocno na wyrost.. ;-))
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Błażej K.:
Jacek Kustra:
Błażej K.:
Jak można było zrobić kwiat w kolorze logo myląc kolory reprezentujące Polskę, wszak flagę mamy biało czerwoną , a nie czerwono białą !
>

Profanacja jest raczej to ze nie masz zielonego pojecia, w jakich barwach jest Twoje godlo narodowe.

Poczytaj Watek a raczej mój pierwszy post, przypatrz się fladze POLSKI I UKRAINY zobacz na proporcje kolorystyczne rozmieszone które są odmienne dla obu krajów i zadaj sobie pytanie czy to co napisałeś jest ok, bo wydaje mi się że nie masz racji, wszak pierwszym kolorem naszej barwy narodowej jest biały a nie czerwony :) Pozdrawiam.
Drogi sensacie, nauka nie boli. Skandalem jest to że jako Polak nie znasz polskich barw, to nie to samo co przyrównanie do flagi. Mówi ci coś "orzeł biały w polu czerwonym"? pewnie nie. Biały jest pierwszym kolorem flagi. Tak więc to Ty zadaj sobie pytanie czego się trzeba douczyć od projektanta Portugalczyka.

konto usunięte

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Błażej K.:
Poczytaj Watek a raczej mój pierwszy post, przypatrz się fladze POLSKI I UKRAINY zobacz na proporcje kolorystyczne rozmieszone które są odmienne dla obu krajów i zadaj sobie pytanie czy

To Ty przypatrz sie obu godlom i sie zastanow. Bo ja widze pelna analogie, nawet poprzez kolory ludzikow, ktore jednoznacznie na to wskazuja.

I skad w ogole zalozenie, ze kwiatki maja symbolizowac flage, a nie nasze barwy i kolory godla? Najwidoczniej 90% spoleczenstwa, za symbol naszego panstwa uwaza tylko i wylacznie flage narodowa, zapominajac calkowicie od czego jej kolory pochodza. Kolory w logo sa oczywiscie bialo -czerwone, dokladnie takie same jak nasze godlo.

Ale rozumiem, ze wg Ciebie nasze godlo narodowe, nie jest w naszych barwach narodowych? No ciekawych rzeczy sie dowiaduje ;)Jacek Kustra edytował(a) ten post dnia 15.12.09 o godzinie 13:21

konto usunięte

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

To szachownica lotnicza to też profanacja?
Tam też czerwony nie zawsze jest na dole.
Błażej K.

Błażej K. Zostaje na GL
Pozdrawiam.

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Nie chodzi o Histerie, temat wątku nawiązuje do wypowiedzi w wielu serwisach gdzie jest to logo komentowane, więc nie rozumiem waszego oburzenia. Temat jak każdy inny pamiętajmy że temat wątku tak jak temat w gazecie często ma przyciągać do dyskusji, nie musi dosłownie opisywać wątku z stąd grypa na której jest umieszczony ... tyle.
Błażej K.

Błażej K. Zostaje na GL
Pozdrawiam.

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Rozmowa jest o fladze a nie o godle więc bo co te wasze bolączki i zgryźliwości nie mające uzasadnienia. Wszak ludzik szary fajnie wygląda na białym tle, jednak biały ludzik na czerwonym tle wyglądał by znacznie lepiej. Ale panowie graficy wiedzą lepiej, wszak każdy ma swoja wizje, rozmowa a nie walka to temat przewodni wątku !

konto usunięte

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Błażej K.:
Rozmowa jest o fladze a nie o godle więc bo co te wasze bolączki i zgryźliwości nie mające uzasadnienia. Wszak ludzik szary fajnie wygląda na białym tle, jednak biały ludzik na czerwonym tle wyglądał by znacznie lepiej. Ale panowie graficy wiedzą lepiej, wszak każdy ma swoja wizje, rozmowa a nie walka to temat przewodni wątku !


A ja myslalem ze rozmowa tyczy sie logo EURO2012 :D
Arkadiusz T.

Arkadiusz T. Product Manager

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Błażej K.:
Jak można było zrobić kwiat w kolorze logo myląc kolory reprezentujące Polskę, wszak flagę mamy biało czerwoną , a nie czerwono białą !


Obrazek

Ukraina ma flagę niebiesko-żółtą, a nie niebiesko-granatowo-błękitno-żółtą, więc na ich miejscu bardziej bym się strzępił, ale Ukraińcy nie mają takiej tendencji do nadymania się o byle pierdołę ;)

Zresztą na kwiatuszka różnie można spoglądać, ale prawdziwa potwarz tkwi w tym, że to nie ustawowy karmazyn a jakiś szkarłat! Hańba! Na bagnety! ;DDD
Błażej K.

Błażej K. Zostaje na GL
Pozdrawiam.

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Jacek Kustra:
Błażej K.:
Rozmowa jest o fladze a nie o godle więc bo co te wasze bolączki i zgryźliwości nie mające uzasadnienia. Wszak ludzik szary fajnie wygląda na białym tle, jednak biały ludzik na czerwonym tle wyglądał by znacznie lepiej. Ale panowie graficy wiedzą lepiej, wszak każdy ma swoja wizje, rozmowa a nie walka to temat przewodni wątku !


A ja myslalem ze rozmowa tyczy sie logo EURO2012 :D

Której elementem przewodnim jest kolorystyka nawiązująca do flagi !!
Arkadiusz T.

Arkadiusz T. Product Manager

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Nie po to nasi ojcowie przelewali krew by kwiatuszki były dokoła czerwone, a w środku białe, a nie odwrotnie. Jeżeli teraz to puścimy płazem, to następnym razem prasłowiańskie chabry zrobią pomarańczowe!
Powinniśmy wycofać się z organizacji Euro 2012, a nasze siły zbrojne powinny uderzyć na Szwajcarię

http://www.youtube.com/watch?v=Lfvv52Q6TvAArkadiusz T. edytował(a) ten post dnia 15.12.09 o godzinie 13:44
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Błażej K.:
Rozmowa jest o fladze a nie o godle więc bo co te wasze bolączki i zgryźliwości nie mające uzasadnienia. Wszak ludzik szary fajnie wygląda na białym tle, jednak biały ludzik na czerwonym tle wyglądał by znacznie lepiej. Ale panowie graficy wiedzą lepiej, wszak każdy ma swoja wizje, rozmowa a nie walka to temat przewodni wątku !
1. o barwach narodowych, kolego, o barwach
2. zgryźliwości mają PEŁNE uzasadnienie do kogoś kto zabiera się za temat bez pojęcia, ale bardziej jest to wytknięcie braku elementarnej wiedzy, na temat barw narodowych , nie flagi. Flaga jest tylko jednym z symboli wykorzystujących barwy narodowe.
3. nie ośmieszaj się, broniąc czegoś czego nie znasz. Kończ waść, wstydu oszczędź!
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

Błażej K.:
Której elementem przewodnim jest kolorystyka nawiązująca do flagi !!
DO BARW NARODOWYCH!
Błażej K.

Błażej K. Zostaje na GL
Pozdrawiam.

Temat: Profanacja Polskiej Flagi - Euro 2012 Skandal

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Błażej K.:
Której elementem przewodnim jest kolorystyka nawiązująca do flagi !!
DO BARW NARODOWYCH!

Flaga i jej kolorystyka to podstawowy znak za pomocą rozpoznajemy dany kraj, jeśli spytał być o godło ciekaw jestem ile osób by wiedziało o co pytasz. a kolorystyka flagi mówi sama za siebie biało czerwona, a nie czerwono biała. Więc o co walczysz.



Wyślij zaproszenie do