Temat: Witam wszystkich!!!
Izabella M. T.:
Robert K.:
Szkoda, że nie spytałaś na grupie gdzie z tym pójść :-(
ależ ja doskonale wiem gdzie z tym pójść :-)
coś takiego po prostu nie ma prawa się wydarzyć - nigdzie!
ba, nawet można sobie samodzielnie z tym poradzić :))ale przecież Iza pisała nie o sobie a o swoim ojcu.
I zgadzam się, że to niedopuszczalne.
Niestety poziom wielu pracowników (szczególnie dużych sieciowych sklepów) jest żenująco niski i nie warto ich o nic pytać, a już na pewno nie o fachową poradę...
Nie lubię uogólnień, ale ze swoich oraz znajomych obserwacji jednoznacznie wynika, ze jest to niemal regułą.
Ale nikomu nie życzę też trafić do małego sklepu (jak jak ostatnio, tyle że komputerowego) gdzie z kolei mamy "wszystkowiedzącego fachowca", który swoją wiedzą (nieadekwatną do sprawy) leczy kompleksy okazując swoją wyższość zamiast realnej pomocy (wyraźnie próbując zaimponować znajomością tematu, celowo zadając pytania na które przeciętny, ba nawet dość zaawansowany użytkownik nie zna odpowiedzi). Akurat chodziło o komputery a nie o fotografię (bo tu by miał pewnie bardziej pod górkę...) A do zakupu za ponad 1000 zł ten metr standardowego kabla za 5 zł(o który było tyle trudnych i podchwytliwych pytań) mogli gratis dorzucić. Ich strata o tyle, że nigdy więcej tam nie kupię.
Sklep niby dobry, cena dobra, ale to podejście (każdy klient to ignorant, głąb i trzeba mu to udowodnić)..zgroza.
Oba typy sprzedawców są chyba plagą naszych sklepów. I nie dziwię się że coraz więcej osób kupuje przez internet, a porad szuka na forach.
Sorki za mały off-top, ale tu i tak ostatnio tak mały ruch, że nie zaszkodzi chyba...
Maciej S. edytował(a) ten post dnia 24.04.08 o godzinie 10:57