Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Witam,
Zakładam nowy wątek, gdyż myślę że warto.
Oto nowa strona Teamu "Hondy", który się wycofał z F1 ;)

BrawnGP
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Honda została sprzedana i ma się ścigać w nowym sezonie pod inną nazwą- Brawn GP. Team będzie jeździł z silnikiem nie Hondy, a
Mercedesa! A kierowcami mają być Button i Barichello...

A info o tym, że Honda się wycofała była już w grudniu...

Swoją drogą, nie lubiłam teamu Hondy, marki Honda i ich samochodów. Osobista opinia.Ewa G. edytował(a) ten post dnia 06.03.09 o godzinie 14:08
Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Tak, o tym wszystkim już wiemy, ale jednak firma przetrwała, silniki mają być od Mercedesa, ale nie wiadomo na jak długo...

Co do Hondy, to ja z drugiej strony po cichu im kibicuję, gdyż Ross Brawn to mój "sąsiad" no i geniusz F1 :)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

^^
no i tak czy owak - im ich wiecej tym ciekawiej;) a przy okazji - nie znamy do konca rozkladu sil w tym sezonie, wiec moze sie okazac (i oby) ze w srodku stawki zrobi sie ciasno:) a to oznacza emocje;)
Marceli Matczak

Marceli Matczak Security Account
Manager

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Ewa G.:

Swoją drogą, nie lubiłam teamu Hondy, marki Honda i ich samochodów. Osobista opinia.

...Honda Civic (bynajmniej starsze modele) uchodzi za jeden z najmniej awaryjnych samochodów... może nie są piękne ale trwałe :-)

pozdrawiam
MM
Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

No i "czarny koń pokazał kopytka! Robi się coraz ciekawiej.
W teorii to właśnie Honda jest najbardziej zaawansowana w pracach nad nowym bolidem, drugi jest pewnie BMW. :)
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Marceli Matczak:
Ewa G.:

Swoją drogą, nie lubiłam teamu Hondy, marki Honda i ich samochodów. Osobista opinia.

...Honda Civic (bynajmniej starsze modele) uchodzi za jeden z najmniej awaryjnych samochodów... może nie są piękne ale trwałe :-)

pozdrawiam
MM

Pozwól, że nie wypowiem się co do awaryjności Hondy, zwłaszcza produkcji 2006 lub 7, bo miałam w tym temacie złe wspomnienia... Niestety :/

No to Button faktycznie pokazał...
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

No faktycznie Button pokazal niezly czas;)
Do tego przeczytalem dzis o pogloskach odnosnie nowego sponsora ktorego zorganizowal podobno Brown - Bwin.com ... a to byloby juz cos.
Biorac pod uwage jak bardzo im zalezy, i do tego jakie finanse moglby im zapewnic taki sponsor - moga sie faktycznie okazac czarnym koniem tego sezonu...:)Paweł Kałuża edytował(a) ten post dnia 09.03.09 o godzinie 15:43
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Ale może to i dobrze?
Rozruszają tą klikę, która zadomowiła się w czołówce. Czasem przetasowania takie mocne, są dobre :)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Pewnie ze dobrze:) wrecz..rewelacyjnie - biorac pod uwage ze jeszcze niedawno mialo ich nie byc calkowicie - to teraz ich obecnosc, ba niezle wyniki - tylko i wylacznie pozytywnie wplyna na widowisko, emocje i nowe tematy do dyskusji dla nas;)Paweł Kałuża edytował(a) ten post dnia 09.03.09 o godzinie 15:59
Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Jeżeli by zniknęli z F1 to byłaby największa strata, a szczególnie w tym sezonie, gdyż Honda jak i po części BMW poświęciła 2008 na rzecz bolidu 2009, więc wszystko by poszło w błoto :|

konto usunięte

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Dobrze, że Button znajdzie się w stawce, bo to jak na razie jedyny brytyjczyk jakiego toleruję w F1
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Bartosz Pieczyński:
Dobrze, że Button znajdzie się w stawce, bo to jak na razie jedyny brytyjczyk jakiego toleruję w F1

Ja również.
Niestety wg, Autosport wśród 10 Najlepszych Kierowców Świata roku 2008 znajduje się inny brytyjczyk...

10 Najlepszych Kierowców Świata 2008 wg Autosportu
P. Kierowca Osiągnięcia
1. Robert Kubica (Polska) 4. F1
2. Lewis Hamilton (Wielka Brytania) 1. F1
3. Fernando Alonso (Hiszpania) 5. F1
4. Felipe Massa (Brazylia) 2. F1
5. Sebastien Loeb (Francja) 1. WRC
6. Sebastian Vettel (Niemcy) 8. F1
7. Scott Dixon (Nowa Zelandia) 1. IRL, 1. Indianapolis 500
8. Mark Webber (Australia) 11. F1
9. Allan McNish (Wielka Brytania) 1. Le Mans, 1. Sebring LMP1, 1. Petit Le Mans
10. Kimi Raikkonen (Finlandia) 3. F1

50 pierwszych miejsc: http://kubica.motoplaneta.pl/index.php?1&modex=pnews&&...Ewa G. edytował(a) ten post dnia 10.03.09 o godzinie 10:44
Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Autosportu, ale jakiego autosportu (autosport.com?)? Troszkę naciągnięty ten ranking ;)
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Nie wiem, czy taki bardzo naciągany.

Co prawda nie mogę znaleźć info na stronie autosport.com, ale news jest powtarzany na wielu serwisach, m.in. http://www.worldracingforum.com/press-releases/4591-au...

Ha! Coś na ten temat tutaj: http://www.autosport.com/news/report.php/id/72595 nie sądzę, żeby w swoim serwisie zamieszczali bzdury.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

No a co sadzicie o wczorajszych testach?
QuickNick robi sie faktycznie szybki - porownujac czasy z sezonem 2008 - niezle osiagniecie:)
No i kwestia ostatniego miejsca McL - czyzby to tylko zaslona dymna, a moze maja jednak klopoty z nowym aero?

Ciekawie robi sie.. ciekawie:)
Ps. znowu siwetne miejsce teamu Brown'a :)

1. Nick Heidfeld BMW Sauber F1.09 1:20,338
2. Kimi Raikkonen Ferrari F60 1:20,908
3. Jarno Trulli Toyota TF109 1:20,937
4. Jenson Button Brawn Mercedes BGP001 1:21,140
5. Nelson Piquet Jr Renault R29 1:21,662
6. Sebastien Bourdais Toro Rosso Ferrari STR4 1:22,158
7. Mark Webber Red Bull Renault RB5 1:22,246
8. Adrian Sutil Force India Mercedes VJM02 1:22,452
9. Kazuki Nakajima Williams Toyota FW31 1:22,813
10. Heikki Kovalainen McLaren Mercedes MP4-24 1:22,948Paweł Kałuża edytował(a) ten post dnia 10.03.09 o godzinie 12:58
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Paweł Kałuża:
No a co sadzicie o wczorajszych testach?
QuickNick robi sie faktycznie szybki - porownujac czasy z sezonem 2008 - niezle osiagniecie:)

Juz wczesniej pisalem - IMO Nick jest jednym z najlepszych kierowcow w stawce, na pewno najplynniej jezdzi (stad problemy z rozgrzewaniem opon).

Czekam az Robert powie cos konkretnego na temat tego jak mu sie jezdzi tym bolidem. Do tej pory bylo tak, ze jak jemu pasowaly opony to nie pasowaly Nickowi i odwrotnie.

Ciekaw jestem czy zmiany wprowadzone w tym sezonie beda premiowac jazde plynna czy agresywna - bo to chyba glowna roznica miedzy Robertem i Nickiem. Czasy wykrecane na testach mowia tylko o predkosci, a przeciez trzeba jeszcze wyprzedzac. Moze sie okazac ze Kubica jest np. wolniejszy ale skuteczniejszy. Albo vice versa :)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Mysle ze w kwestii opon nie bedzie to stanowilo wiekszego znaczenia. Robert wypowiadal sie juz ze biorac pod uwage wieksza przyczepnosc tych opn ale mniejszy docisk spowodowany przez nowe aero - finalnie jezdzi sie podobnie do poprzedniego bolidu. Problem stanowic bedzie w jego przypadku glownie masa - a dokladniej brak w jego mozliwosci plynnej regulacji ciezarem balastu w aucie. Pod tym wzgledem wypowiedzial sie nawet o niesprawiedliwosci w F1, jako ze Kers ogranicza mozliwosci odpowiedniego rozlozenia balastu w przypadku wyzszych (ciezszych) kierowcow.

A co do Nica - to faktycznie chyba jedyny kierowca w sezonie 08, ktory ukonczyl wszystkie wyscigi - jest zdecydowanie liderem "rownej, plynnej jazdy". A w kwestii testow - jutro zaczyna je Robert - i mimo ze BMW trzyma ciagle w ukryciu pewne elementy finalnego aero - to miejmy nadzieje ze Robert juz w tej fazie bedzie rownie zadowolony z wynikow co jego team'owy kumpel;)
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Paweł Kałuża:
Mysle ze w kwestii opon nie bedzie to stanowilo wiekszego znaczenia. Robert wypowiadal sie juz ze biorac pod uwage wieksza przyczepnosc tych opn ale mniejszy docisk spowodowany przez nowe aero - finalnie jezdzi sie podobnie do poprzedniego bolidu.

Ja w to jakos nie wierze, moze jakas tam ogolna suma przyczepnosci jest podobna, ale jej charakterystyka zupelnie inna.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Oficjalna strona "Hondy"

Pozyjemy - zobaczymy;)
a to wyniki dzisiejszych testow - Brown nadal bardzo sie stara;)

1. Kimi Raikkonen Ferrari F60 1:20,314
2. Kazuki Nakajima Williams Toyota FW31 1:20,907
3. Rubens Barrichello Brawn Mercedes BGP001 1:20,966
4. Jarno Trulli Toyota TF109 1:21,182
5. Mark Webber Red Bull Renault RB5 1:21,347
6. Nick Heidfeld BMW Sauber F1.09 1:21,615
7. Adrian Sutil Force India Mercedes VJM02 1:21,834
8. Fernando Alonso Renault R29 1:21,937
9. Heikki Kovalainen McLaren Mercedes MP4-24 1:21,991
10. Sebastien Bourdais Toro Rosso Ferrari STR4 1:23,039
11. Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari STR4 -Paweł Kałuża edytował(a) ten post dnia 10.03.09 o godzinie 18:19

Następna dyskusja:

Oficjalna Strona KSU




Wyślij zaproszenie do