Tomasz
Serwański
Microsoft Dynamics
CRM - konsultant
biznesowy
Temat: pojazd elektryczny
teoretyzujac - mam silnik (12v, 2000w), mam komplet akumulatorow, poprowadze kabelki miedzy aku i silnikiem i pieknie, silnik sie kreci; klopot w tym ze takie rozwiazanie jest malo efektywne z punktu widzenia pojazdu - nie ma mozliwosci regulowania predkosci obrotowej silnikia.w elektronice mamy potencjometry, ale podejrzewam ze potencjometr przenoszacy natezenia wlasciwe dla mocy/natezen dla auta nie istnieje; w sieci znalazlem informacje o laczeniu potencjometrow z kontrolerami (?), ale moj prostu rozumek tego nie ogarnal; ktos jest w stanie naswietlic/podpowiedziec/moze wskazac konkretne urzadzenia ktore by dzialaly w sposob pozadany? mam galke ktora krace w prawo i silnik przyspiesza, w lewo i zwalnia? no i akceptujace natezenia rzedu 300A