Agata
Modzelewska
PR, Centrum Promocji
Informatyki
Temat: seminarium "ELEKTRONICZNE (SIECIOWE) NARZĘDZIA MARKETINGU...
Zapraszam do udziału w seminarium"ELEKTRONICZNE (SIECIOWE) NARZĘDZIA MARKETINGU POLITYCZNEGO (WYBORCZEGO)"
6 maja 2010 roku, Warszawa
W PROGRAMIE
- Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce z wykorzystaniem elektronicznych narzędzi
Grażyna Białopiotrowicz (autorka książki "Kierowanie wizerunku w biznesie i polityce")
- Uwarunkowania i możliwości zastosowania potencjału Internetu/Sieci w aktywności politycznej
prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek (Instytut Dziennikarstwa UW)
- Strategie marketingowe na rynku politycznym
Michał Jaśniok (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)
- Rola blogów, mini blogów oraz sms-ów w marketingu wyborczym i w budowaniu relacji z otoczeniem politycznym i potencjonalnymi wyborcami
Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis)
- Spam polityczny (e-maile, sms-y) - aspekty prawne i wizerunkowe
Piotr Waglowski (Vagla.pl)
- Segmentacja rynku wyborczego
Andrzej Falkowski (SWPS)
- Internet jako narzędzie kampanii negatywnej (reklama banerowa i na stronach www)
Wojciech Cwalina (SWPS)
WIĘCEJ INFORMACJI
http://centrumpr.com.pl/info_marketing_polityczny.pdf
pozdrawiam, ASM