Iwona
S.
ciężkie chwile
motywują do
działania
Temat: Czy Energetyka może odmówić podłączenia prądu?
Kontakt z URE nie był konieczny, chociaż duzo nie brakowalo abym i tam zaczeła interweniować. Na szczescie wszystko sie ułozyło i póki co jest na dobrej drodze.Nie rozumiem tego podzialu na klientów mniej lub bardziej ważnych. Co to ma być? w jakich czasach my żyjemy? A może powinnam zapytać w jakim państwie? Poza tym sama pracowałam na obsłudze klienta w prywatnej firmie i obecnie też bezpośredni kontakt z klientem (handel) i nigdy nie byłam wredna, ani nawet niemiła. No może z wyjątkiem jak przychodzili do biura nietrzeźwi mężczyźni i robili mi awantury, ale nawet wtedy starałam sie to załatwic spokojnie, albo wzywałam ochroniarza. A poza tym to tzw. "drobnych klientów" ZE mają wiecej niż dużych firm. I nie wiem czy jakby wczyscy "drobni klienci" zrezygnowali (abstrachując), czy te duże firmy by ich utrzymały? Co to wogóle za wyróżnianie? A poza tym to Ci pracownicy mają płacone za swoją prace bez względu na to czy obsługują dużą czy mała "rybe" i jakby byli profesjonalistami to by zawsze sie zachowywali tak jak do nich nalezy. Ale niestety jeszcze niektórzy to by chcieli "nic nie zrobić ale zarobić" i jak im w tym "nic nie robieniu" się przeszkodzi to traktują interesanta jak wroga.
Bez urazy dla miłych urzędników, bo wiem że i tacy się zdarzają. Kazdą regułe potwierdza wyjątek. ;)
Pozdrawiam