Temat: Angielski w Twojej firmie
Szanowni Państwo,
Nauka języka obcego to długi, trudny i wielostopniowy proces, w którym obok intelektualnych zdolności bardzo ważną rolę odgrywa źródło z jakiego czerpana jest wiedza. Nasza szkoła to coś więcej niż tylko centrum nauczania języków obcych. To profesjonalne, estetyczne sale wykładowe, zaangażowany personel, w tym lektorzy z dużym doświadczeniem – pełni entuzjazmu i nowych pomysłów na metodykę nauczania. U nas każdy jest traktowany indywidualnie, zdajemy sobie bowiem sprawę z odmiennych upodobań kursantów podczas procesu uczenia się .
Oto OFERTA kursów języka angielskiego przygotowanego specjalnie dla Państwa Firmy.
Ilość : 60 godzin lekcyjnych
Ilość uczestników: max. 12 osób
Cena: 10 000 zł
(przy założeniu, że grupa składa się z 12 osób, cena jednostkowa za godzinę zajęć to 13,90 zł, a cena pełnego kursu to 833,00 zł /osoba)
*cena dotyczy zajęć organizowanych w siedzibie klienta
KURSY OGÓLNE Nastawione są na wszechstronny rozwój wszystkich sprawności językowych: pisania, mówienia, słuchania, czytania, niezbędnych do porozumiewania się w języku obcym we wszystkich sytuacjach codziennych i zawodowych. Podczas zajęć wykorzystywane są różnorodne metody i techniki nauczania ze szczególnym naciskiem na komunikację.
Celem kursów ogólnych jest:
- wprowadzenie szerokiego zakresu słownictwa oraz struktur gramatycznych umożliwiających komunikację w środowisku obcojęzycznym
- przełamanie bariery komunikacyjnej poprzez różnorodne ćwiczenia typu: w parach, grupach, rozwiązywanie problemów, odgrywanie scenek rodzajowych
- ćwiczenie rozumienia języka mówionego w jego różnych odmianach
- ćwiczenie umiejętności płynnego wykorzystania struktur leksykalnych i gramatycznych w dość szerokim zakresie sytuacji codziennych i zawodowych,
- rozwijanie umiejętności wygłaszania opinii, brania udziału w dyskusji, rozumienia i pisania dłuższych tekstów.
KURSY SPECJALISTYCZNE Kursy specjalistyczne: prawo, bankowość , finanse, medycyna, logistyka, handel, marketing, hotelarstwo, turystyka, technika, informatyka, IT, budownictwo itp. Przeznaczone dla osób pragnących poznać lub poszerzyć znajomość terminologii oraz zastosowania języka fachowego oraz umiejętności komunikacji w środowisku pracy. Aby urozmaicić proces szkolenia oprócz specjalistycznych podręczników bazowych wykorzystywane są różnego rodzaju materiały dodatkowe tj. fragmenty artykułów z prasy oraz literatury fachowej , wycinki z magazynów, wydruki stron internetowych, reklamy oraz kasety audio i video zawierające fragmenty wiadomości, reportaży, filmów, reklam oraz oparte na nich ćwiczenia sprawności językowych oraz interesujące analizy przypadku (case studies).
MATERIAŁY DYDAKTYCZNE
Podręczniki – koszt uczestnika kursu, indywidualne autorskie programy, materiały dodatkowe: artykuły prasowe, literatura – zapewnia organizator szkolenia, nagrania audio, DVD, video.
MIEJSCE SZKOLENIAW siedzibie klienta.
W siedzibie organizatora.
ETAP I : PLANOWANIE SZKOLENIA
ANALIZA POTRZEB
Przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie rozmowy z przedstawicielem firmy i określany jest cel szkolenia oraz dokonywana jest wstępna analiza potrzeb klienta
TEST KWALIFIKACYJNY
Uczestnicy przystępują do stacjonarnego testu kwalifikacyjnego
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Przeprowadzane są indywidualne rozmowy kwalifikacyjne z Metodykiem, mające na celu potwierdzenie poziomu oraz ustalenie potrzeb indywidualnych uczestników szkolenia
PODZIAŁ NA GRUPY
Na podstawie wyników testu oraz rozmów kwalifikacyjnych dokonywany jest podział na grupy
OPRACOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA
Na podstawie informacji o potrzebach językowych uczestników szkolenia, Metodyk dobiera podręczniki oraz opracowuje ramowy program kursu. Następnie lektorzy opracowują szczegółowy rozkład materiału w swoich grupach.
ETAP II : MONITOROWANIE SZKOLENIA
MONITOROWANIE FREKWENCJI
W trakcie trwania szkolenia lektorzy zobowiązani są do prowadzenia list obecności oraz przygotowywania miesięcznych zestawień frekwencji.
KONTROLA EFEKTYWNOŚCI
W trakcie trwania kursów lektorzy zobowiązani są do sprawdzania postępów procesu nauczania na podstawie testów oraz egzaminów podsumowujących dany etap nauk: testy cząstkowe i semestralne, zestawienia słówek oraz zagadnień gramatycznych.
RAPORT SEMESTRALNY Z POSTĘPÓW
Na podstawie wyników testu semestralnego , frekwencji oraz zaangażowania poszczególnych kursantów w zajęcia, sporządzane są raporty semestralne, podsumowujące dany etap szkolenia, oraz weryfikujące jego efektywność.
KONTROLA JAKOŚCI
W trakcie trwania kursów prowadzone są regularnie ankiety mające na celu sprawdzenie jakości kursów, ogólnego poziomu zajęć, zaangażowania lektora, oraz zadowolenia uczestników.
Okresowo przeprowadzane są hospitacje zajęć.
Wyniki ankiet oraz hospitacji są podsumowywane i omawiane szczegółowo z lektorami.
ETAP III : PODSUMOWANIE SZKOLENIA
TEST KOŃCOWY
Na koniec szkolenia organizowany jest test końcowy przekrojowo sprawdzający wiedzę z zakresu materiału zrealizowanego podczas całości szkolenia.
RAPORT KOŃCOWY
Na podstawie wyników testów cząstkowych oraz testu końcowego , frekwencji oraz zaangażowania poszczególnych kursantów w zajęcia , sporządzane są raporty dla poszczególnych uczestników, opisujące ich postępy, oraz poziom umiejętności.
RAPORT Z PRZEBIEGU SZKOLENIA
Sporządzane są także raporty końcowe, opisujące przebieg całości szkolenia, oraz weryfikujące jego efektywność.
ZAŚWIADCZENIA/CERTYFIKATY
Na podstawie wyników testów , frekwencji oraz zaangażowania poszczególnych kursantów w zajęcia , sporządzane są raporty semestralne oraz końcowe, opisujące przebieg szkolenia oraz weryfikujące jego efektywność.
Raport cząstkowy oraz końcowy stanowią podstawę do wystawienia certyfikatu.
LEGAL & BUSINESS TRAINING CENTRE
CENTRUM SZKOLENIOWE
REGON 141536174 NIP 542-161-67-29
ul. Grzybowska 3 lok. 12
00-132 Warszawa
VI piętro
tel./faks (+48 022) 850 50 10
ul. Grzybowska 3 lok. 67
00-132 Warszawa
VIII piętro
tel. (+48 022) 854 11 00; faks (+48) 844 20 15
e-mail: bok@lbtc.pl
e-mail: agnieszka.kulakowska@lbtc.pl
e-mail: iwona.szychowska@lbtc.pl